Mijn poezemeid , the one and only Rambo

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Mijn poezemeid , the one and only Rambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 23:13

Rambo waar ik moet beginnen , tsja in 2005 geboren bij ons mama was Ukkie de meest lieve poes ooit. Papa was een straatkater , in die tijd werden er gemiddeld 5 nesten hier geboren en net als de anderen kon ze niet blijven. Als kitten is ze verhuist naar mijn zus , helaas heeft ze trauma na trauma daar opgelopen en we kregen een bang vogeltje terug. Hakschoenen-flitsers- onbekenden hoofden dichtbij andere poezen alles en ook wij waren eng .

Langzaam is het vertrouwen begonnen te groeien , ik ging rustig op mijn knieen zitten en haar aaien op haar plekje waar ze school voor de boze wereld. Heb haar na paar maanden opgetild en ze is op schoot al trillend gaan liggen en ze leek me te vertrouwen , vanaf daar heel veel ups en wat downs. Ze kreeg kittens en daar ging ook een knop om , de kittens vertrokken en ze werdt gesteriliseerd maar ze was zo positief veranderd.. Had bij de bevalling gezeten en toen was het al gek dat ze zitten bleef , na haar geholpen te hebben alle kittens veilig te laten ademen en in een andere doos begon ze iets nieuws te doen : Spinnen <3

Jaar a anderhalf jaar later ging ik uit huis , iedereen mocht haar aaien en ze vertrouwde het gezin compleet. Ik ben terug komen wonen hier , en nu maakt ze reuze stappen. Ze springt op schoot (:oo de laatste tijd gaat ze ook liggen , ben zo trots) , stiekem op de bank of op het aanrecht zitten terwijl het niet mag :') Ze ontpopt zich en binnekort gaat ze mee verhuizen , ik hoop deze week uitsluitsel te krijgen en dan kan ze haar laatste stappen bij mij maken. Genezen zullen de diepe wonden daar in dat lijf niet genezen, maar het leven dragelijk maken kunnen we! Bij mij zal ze alles mogen mits ze het durft , ze zal verwend worden met vers voer en ze gaat haar leven zalig eindigen! Spinnen is ze ook niet mer verleerd , ze doet het super hard en ze tap danst met alle nagels lekker in je vel :P Maar geneog over haar , my proud :

Afbeelding
zij is de zon en de maan voor mij
zij heeft het beste van allebei
zo mysterieus
en zo warm tegelijk
en ze doet iets met mij
ze is vrij
vrij om te gaan maar ze blijft bij mij



Afbeelding
Onscherp stom detail , maar ze durfde het gewoon :oo Ze snuffelde aan het ding waar een klikje uitkwam , ging een heel euforisch gevoel door me heen.

Afbeelding
Tevree en die blik _/-\o_

Afbeelding
Lekker ontspannend tap dansen

Afbeelding
Eeeeh <3 , paai me meer

Afbeelding
Ja hallloooo ga door!!

Afbeelding
Ooh wat lekker *D

Afbeelding
AAII ~~}>

Afbeelding
:z

Afbeelding
Neusje plat , ik ben echt super trots op haar stapjes ! Nog even en dan kan ze de hele toko op stelten zetten , lekker zitten op de bank. Verschuilen in de berging en misschien wel lekker bij mij in bed! Ben zo benieuwd wat de toekomst brengt..

whitneyvdw

Berichten: 1547
Geregistreerd: 16-01-05
Woonplaats: rijnsaterwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 14:12

wat een leukerd en wat een lieverd,ik denk dat ze wel bij je in bed zal komen,het lijkt me een heerlijke kroelkat,erg leuke foto,s ook.

Jannepauli

Berichten: 10818
Geregistreerd: 21-03-05

Re: Mijn poezemeid , the one and only Rambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 14:19

Kan me voorstellen dat je blij en trots bent dat deze poezel weer beetje bij beetje onder de mensen is gekomen en vertrouwen heeft opgebouwd!
Wij hebben hier, naast de 'eigen' katten, ook een aanloper die als kitten besloot om hier te komen wonen ( woon in een buitengebied en er zijn hier jaarlijks nogal wat zwervers..) - deze poes woont hier nu al 8 jaar en in al die tijd heb ik haar maar één keer kunnen aaien... toen ze voor pampus lag na een ongeluk..
Ze is bang voor alles wat 'mens' is - ondanks dat ze ziet hoe aardig wij voor alle andere dieren zijn..

Anoniem

Re: Mijn poezemeid , the one and only Rambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 16:24

Ja het lijkt zo , maar het hangt helemaal van haar gemoedstoestand af...

Oh lijkt me zwaar , maar wild geboren en waarschijnlijk generaties lang verwilderd.. Wel jammer :j

dapperedodo

Berichten: 400
Geregistreerd: 28-03-08
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 15:40

wat een leukert lijkt heel veel op onze tommie kwa tekening.
Afbeelding

Anoniem

Re: Mijn poezemeid , the one and only Rambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 21:34

Dat koppie idd!