Niewe aanwinstEN [Fotos]

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 

Axivoca123

Berichten: 1113
Geregistreerd: 05-09-13
Woonplaats: Utrecht

Niewe aanwinstEN [Fotos]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-13 03:05

Hallo, dacht dat het even leuk was om mijn nieuwe aanwinsten met jullie te delen! :) Wij hebben in totaal 3 honden, maar 1 van ze is erg oud, Zij heeft niet lang meer, maar had een heel gelukkig leven :') Een andere is savonds niet thuis. Dus wij hebben maar 1 'goeie' waak hond.
Tijd voor nieuwe jonkies! Hier is Lexi, Duitse Herder.
Afbeelding
hier was ze 4 weken oud.

Afbeelding
4 weken

(Vandaag) op deze foto is ze 8 en een halve week oud. Ze mocht eindelijk mee naar huis! :D
Afbeelding
Afbeelding

Hier is onze andere aanwinst: Borah, Bue Nose Pitbull.
Afbeelding
hier was ze 4 weken oud.

Afbeelding
4 weken

Hier is ze 11 weken oud. Eindelijk mee naar huis! :D
Afbeelding
Afbeelding

(Vandaag) is Borah 14 weken oud!
Afbeelding

(Vandaag)Samen zijn ze dikke vriendinnetjes geworden!
Afbeelding

Hoop dat jullie ze net zoals ik, super schattig vinden! <3 Het zijn wel kleine duiveltjes samen! }:) :P

Spoiler:
Patience is key


Axivoca123

Berichten: 1113
Geregistreerd: 05-09-13
Woonplaats: Utrecht

Re: Niewe aanwinstEN [Fotos]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-13 21:25

Bedankt iedereen! :)
dierenfan, haha ja, is ook een hoop werk ;D maar we zijn best voorbereid, mijn moeder en ik hebben alles al uitgezocht qua training ;)
en Hhilde, Inderdaad kunnen deze 2 rassen later heftig worden, maar wij hebben al vaker sterke rassen o.a. Pitbull en Rottweiler, samen gehad en opgevoed, wij weten waar wij voor moeten opletten, en hoe we dingen moeten aanpakken. Jammergenoeg was de liefste pitbull(Luna) van ons door een auto aangereden en de Rottweiler(Lucy) overleden door een tumor.. :'( ze vonden het heel goed samen. En wij hadden deze combinatie gekozen omdat wij 2 goede waakhonden wilden. Daardoor zouden we minder kans hebben om bij ingebroken te worden. :)

Spoiler:
Patience is key

Axivoca123

Berichten: 1113
Geregistreerd: 05-09-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-13 02:48

Sassol schreef:
Achos die laatste foto <3 Leuk hoor samen!


Bedankt! :) en ja die foto zullen we voor altijd bewaren en vergelijken als ze ouder zijn! ^_^

Spoiler:
Patience is key

Axivoca123

Berichten: 1113
Geregistreerd: 05-09-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-13 02:53

Miracle_ schreef:
Owwhhhh wat een leukies!! <3 <3 Veel plezier met ze!


Bedankt! ^ _ ^

Spoiler:
Patience is key

Axivoca123

Berichten: 1113
Geregistreerd: 05-09-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-13 14:46

dierenfan schreef:
hoe vaak wordt er bij jullie ingebroken dan? Hier namelijk in het hele leven van mijn ouders nog maar 1x gehad (met zelfs een bedrijf aan huis). Heb nu 2 honden niet voor de waak maar voor de gezelligheid. Sterker nog, we hebben liever dat ze niet waken. sinds we honden hebben is er idd nooit meer ingebroken maar alle honden tot nu toe zijn naar jan en alleman gewoon enorm lief. Het is niet het formaat en uiterlijk wat af schrikt maar het feit dat ze geluid geven en dat kan een maltezer ook ;)

zat boerderijen hier in de buurt hebben voor de 'waak' een jack of boerenfox rond lopen. Ze maken geluid, eten weinig, zijn vriendelijk aanwezig en kunnen dus vaak los op het terrein lopen en daarnaast verdelgen de meesten ook nog eens muizen en ratten. Alles in 1 want een waakhond in een kennel maakt ook wel lawaai maar is voor een inbreker verder net zo interesant als een loslopende boerenfox (die wel overal op het bedrijf kan komen i.p.v. de kennelhond)

Dus gewoon lekker de rassen nemen die je zelf graag rond je hebt dat waakt ook vast en zeker voldoende ;) maar dat zal vast wel dit soort rassen zijn ga ik vanuit!!

Qua 2 teven, dezelfde leeftijd en deze rassen: in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst....... maar ik neem aan dat jullie de mogelijkheid hebben ze te scheiden als dat nodig is gezien jullie ervaringen en idd het hoeft niet fout te gaan, risico is alleen wel behoorlijk aanwezig t/m 3 jaar leeftijd daarna weet je wel ongeveer of het goed of niet goed blijft gaan.


Er werd bij ons maar 1x ingebroken, dat was ook onze motivatie om een hond te krijgen. Wij wonen in Sint maarten. en dat is niet de 'veiligste buurt', er word ook vaak ingebroken bij kennisen van ons. En onze honden zijn ook poes lief hoor ;) gewoon voor het beeld ;D En ja, Wij hebben er wel goed over na gedacht voordat we deze rassen hadden uitgekozen, maar uit herinnering van onze overleden Pit wilden we weer zo'n hond. Het is niet zomaar effe denken; Oh ik wil eenhond, en ik neem meteen de sterkste rassen ofzo.. want wij weten sws dat we met dit soort rassen moeten op passen ;)

Spoiler:
Patience is key

Axivoca123

Berichten: 1113
Geregistreerd: 05-09-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-13 14:49

Jis_ schreef:
Heel cute!..... wat een taak ga je hier nog aan krijgen, zeker als ze gaan puberen. :D

Hhilde schreef:
Twee jonge teven die qua leeftijd zo dicht bij elkaar zitten en van dit kaliber kan ik eerlijk gezegd alleen maar eng vinden.. Nu zal het nog gezellig en leuk zijn, maar als ze straks volwassen worden gaan ze waarschijnlijk knokken.. Waarom heb je voor deze combinatie gekozen?


Kan goed gaan maar dit is ook wel een beetje waar ik aan dacht, zou liever een pup bij een stabiele volwassen hond op laten groeien.


Haha ja! wij zijn voorbereid en wachten op de challenge :D En zoals ik al zei, hebben wij andere honden. die zijn redelijk stabiel, en negeren de pups zoals hoort in de honden leven :) onze volwassen honden zie ik niet naar de pups toe gaan en meteen beginnen te janken zovan; "aww jullie zijn babies! zo schattig! *jank jank*" haha :P

Spoiler:
Patience is key

Axivoca123

Berichten: 1113
Geregistreerd: 05-09-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-13 14:54

Samblabla schreef:
Heel erg lief! :D

Maar ik ben het met Hhilde eens, wij hebben thuis ook de fout gemaakt en zitten nu met 2 pups van 7 en 8 maanden en die zijn gescheiden doordat ze aan het vechten waren. Ook beide waakhonden (boerboel en bordeaux dog) en die krijg je niet zo makkelijk van elkaar af.

Ik duim dat het goed gaat! :)


Bedankt! :) en wat jammer! :( hoop dat het ooit wel goed komt. Tip: probeer met ze (met iemand anders bv, moeder/zus/ ect..) samen de honden in een kamer te brengen (nog steeds gescheiden) maar speel met ze, aandacht, eten. en als je daarmee klaar bent split je ze weer op. Zorg ervoor dat ze geen oog contact maken. Daardoor zullen ze uiteindelijk begrijpen dat als ze bij elkaar zijn, dat er alleen maar leuke dingen gebeuren. :)

Spoiler:
Patience is key

Axivoca123

Berichten: 1113
Geregistreerd: 05-09-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-13 14:56

Tiffany schreef:
Hhilde schreef:
Twee jonge teven die qua leeftijd zo dicht bij elkaar zitten en van dit kaliber kan ik eerlijk gezegd alleen maar eng vinden.. Nu zal het nog gezellig en leuk zijn, maar als ze straks volwassen worden gaan ze waarschijnlijk knokken.. Waarom heb je voor deze combinatie gekozen?



Hier sluit ik me bij aan.

Prachtige honden maar wat een domme combinatie ts.


Sorry dat je dat zo vind. Zoals ik al zei zijn wij ervaren met dit soort rassen, en het ligt puur aan de manier hoe je met ze omgaat en wat je met ze doet. ~Ceasar Millan.

Spoiler:
Patience is key

Axivoca123

Berichten: 1113
Geregistreerd: 05-09-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-13 15:00

Tigress schreef:
Onder de goeie begeleiding en duidelijke rangordes zie ik geen problemen, zeker niet als er al ervaring is in de ''moeilijkere'' rassen :)
Misschien een vreemd voorbeeld, maar kijk naar de roedel van Cesar Milan. Daar heeft hij ook genoeg rassen rond dezelfde leeftijd zitten, en ook van het ''moeilijkere'' soort...maar zie je daar problemen?
Dan doel ik nu niet op hoe hij ze opvoed etc, maar puur op het feit: Het zou prima kunnen ;)
Onder goeie begeleiding zie ik dus weinig problemen :)

TS, veel plezier met de duveltjes! Wat een skeeeeties zeg!


Eindelijk iemand die net zoals ik deze situatie ziet! :D precies, ik kijk ook altijd naar Cesar! Bedankt! :)

Spoiler:
Patience is key

Axivoca123

Berichten: 1113
Geregistreerd: 05-09-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-13 15:02

KootMiraDrum schreef:
TS woont op Sint Maarten, ik kan me voorstellen dat het daar niet vol is met Duitse Herder fokkers met honden met papieren.


inderdaad. Je hebt gelijk, Deze pup is het dichtst wat we kunnen krijgen tot een duitse herder, Niet helemaal 100% maar wel rond de 90% en zijn we er erg blij mee! :)

Spoiler:
Patience is key

Axivoca123

Berichten: 1113
Geregistreerd: 05-09-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-13 15:03

love_western schreef:
Wat een lievvies <3 Lever die pitbull hier maar af :j

En volgens mij vroeg TS niet om commentaar van 2 pups tegelijk. Als ik zo lees hebben ze voldoende ervaring. Maar goed je hebt er altijd doemdenkers bijzitten.


BEDANKT! :) ik vond het ook erg off-topic komen.

Spoiler:
Patience is key

Axivoca123

Berichten: 1113
Geregistreerd: 05-09-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-13 20:18

MelanieB schreef:
Pitbull en Rottweiler is ook niet een ideale combinatie.

Opvoeding doet een hoop. Alleen heel veel mensen kunnen dat niet.

Wat een leukerds! Veel plezier met die 2.
Als ik het zo lees hebben jullie voldoende ervaring.


Bedankt! :)

Spoiler:
Patience is key

Axivoca123

Berichten: 1113
Geregistreerd: 05-09-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-13 20:19

Kim_14 schreef:
Wat een leukerds! <3
En zo te lezen hebben jullie wel voldoende ervaring.
Hhilde, jou punt is nu wel duidelijk. TS en haar familie hebben hier goed over nagedacht. Laat ze lekker genieten! En mocht het toch fout gaan, dan zijn ze gewaarschuwd geweest. Blijf hier niet over doordrammen..


Bedankt! zo is het! :) ik vond dat het wel erg off-topic ging idd :)

Spoiler:
Patience is key

Axivoca123

Berichten: 1113
Geregistreerd: 05-09-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-13 20:21

Citaat:
Vreemd, deze zie ik namelijk niet ;)
Maar dan alsnog, toch loopt het grootste gedeelte van de tijd de roedel gewoon netjes rond. Onenigheden kunnen er altijd zijn, maar dat betekend niet meteen dat het bij dit clubje ook zo fout kan gaan?
Daarom, goede begeleiding, en dan komt het vast goed ;)
Niet doemdenken, gewoon de TS veel geluk en plezier wensen met de pups :)


Bedankt! :)

Spoiler:
Patience is key

Axivoca123

Berichten: 1113
Geregistreerd: 05-09-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-13 20:24

Roosch schreef:
Oooh je herder is geweldig! <3

Wil je haar niet ff opsturen voor me?


Haha, niet voor een miljoen euro/dollar! ;D :D Bedankt! :)

Spoiler:
Patience is key

Axivoca123

Berichten: 1113
Geregistreerd: 05-09-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-13 20:58

Ik bedank alle mensen die leuk commentaar hadden gegeven(was ook het doel van het topic XD )
Ook alle mensen die vertrouwen in me hebben dat het helemaal goed komt met deze ""GEVAARLIJKE"" rassen.
Ik vond onze gekozen pups een goed idee. Jammer dat sommige mensen het niet met mij eens waren, maar ik hou voor altijd van onze keuze en ben er trots op. 100% gemotiveerd! :D

Spoiler:
Patience is key

Axivoca123

Berichten: 1113
Geregistreerd: 05-09-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-13 01:38

ZeSteigert schreef:
Ze zijn geweldig! <3


Bedanku!! ^.^ *34 dagen* :D

Spoiler:
Patience is key

Axivoca123

Berichten: 1113
Geregistreerd: 05-09-13
Woonplaats: Utrecht

Re: Niewe aanwinstEN [Fotos]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-13 19:42

Dankje! :)

Spoiler:
Patience is key

Axivoca123

Berichten: 1113
Geregistreerd: 05-09-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-13 19:01

AnnemiekvM schreef:
Wat een mooi stel. Wat mij betreft mag je meer foto's plaatsen!!
Ben ook benieuwd nar de andere honden.


Meer foto's komen zo hoor! ;) bedankt!! ze zijn allebei nog super! Ze spelen elke dag. En met de andere honden gaat het ook goed :) zoals ik al eerder zei, is een van ze heel erg oud.. 15 jaar..(Maxiem) Dan hebben we ook nog een oude dikzak (rond de 11 jaar) (Lucy) ;P En een manneke van rond de 6 jaar.(Jeffery)

Spoiler:
Patience is key

Axivoca123

Berichten: 1113
Geregistreerd: 05-09-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-13 19:04

Appaloosa9 schreef:
super schattig !! <3


Dankje!! ^.^

Spoiler:
Patience is key

Axivoca123

Berichten: 1113
Geregistreerd: 05-09-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-13 16:07

_Mondy_ schreef:
Ik snap iets in de OP niet helemaal... 1 hond komt savonds niet thuis :?

Wat een leukerds heb je :j Vooral die laatste foto is geweldig !!! Sint maarten kennende snap ik heel goed dat jullie voor de keuze gaan om weer een stel afschrikkende honden te gaan :j de pups worden door jullie maar ook door jullie overige honden wel op de plaats gezet heb ik t idee :)
Van mij mogen er ook meer foto's komen hoor :j


Tja, snappen we ook niet echt. hij heeft een plekje gevonden waar hij kan uit ontsnappen. gelukkig hebben dat plekje gevonden en meteen en hek gebouwd i.v.m de pups, en Jeffrey's veiligheid.
Bedankt! en zal zo snel mogelijk foto's maken ;P

Spoiler:
Patience is key

Axivoca123

Berichten: 1113
Geregistreerd: 05-09-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-13 17:24

Hier is nog een kleine update van de pups :)

Lexi + tennisbal = Vrolijke Lexi ^.^
Afbeelding

De oortjes beginnen steeds rechter op te staan!
Afbeelding

Borah'tje
Afbeelding

Hmm, nog even wachten met die oortjes :P
Afbeelding

ehh, wat gebeurt er nou?
Afbeelding

nog steeds blij dat ze elkaar hebben :) Ahh, zometeen passen ze niet meer op de trap! <3
Afbeelding

Spoiler:
Patience is key

Axivoca123

Berichten: 1113
Geregistreerd: 05-09-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-13 22:23

wonderworst_ schreef:
Ts wat een stel heerlijke kinders heb je daar, wat een knapperds zeg! <3 Volgens mij heb jij voldoende ervaring met het opvoeden van dit soort honden. Ik denk dat het een super combi gaat worden.


MelanieB schreef:
Pitbull en Rottweiler is ook niet een ideale combinatie.
Opvoeding doet een hoop. Alleen heel veel mensen kunnen dat niet.


Hihi ouders van mijn pup zijn rottweiler en pitbull.. ik heb dus een geweldige kruising en de ouders van mijn hond zijn dus samen de beste combi die je kan hebben. Maar zoals je zegt... opvoeding is gewoon alles! :D


Bedankt!! ^ _ ^ en idd! :D Hoe noem je trouwens zo'n kruising? Ik heb wel van zulke kruisingen gehoord en volgens mijn zijn het ook super honden! Maar heb je enig idee hoe je ze moet noemen? XD Pitweiler? :P haha rotbull klinkt een beetje raar xD

Spoiler:
Patience is key

Axivoca123

Berichten: 1113
Geregistreerd: 05-09-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-13 01:48

wonderworst_ schreef:
Hhaha een rotbull :')
Nee ik heb geen idee of zulke honden een speciale naam hebben.. die van ons waa gewoon een oeps-nestje.. geen idee of mensen dit bewust zo fokken


Oh okay ;P haha. :)

Spoiler:
Patience is key

Axivoca123

Berichten: 1113
Geregistreerd: 05-09-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-13 02:52

xSlvna schreef:
'Moeilijke combinatie', wat een humor. Hartstikke leuke pup's heb je, wij hoeven geen andere rassen meer, daar heb je wel twee leuke waakhonden, dat durf ik bijna met zekerheid te zeggen, vooral de blauwe. Vriendelijk in huis, vaak sociaal met andere honden en kinderen, maar heel waakzaam wanneer hij aanvoelt dat jij of iemand anders iets niet vertrouwd.

Veel succes en vooral veel plezier met deze twee, dat zijn zeker twee aanwinsten. :j


Heel erg bedankt! :) Klopt, vind het zelf ook geen probleem, maargoed, niet iedereen kent de 2 "gevaarlijke" rassen als lieve diertjes die ze werkelijk kunnen zijn! :D :j

Spoiler:
Patience is key


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers