Mechelse herder Donna op Fotoshoot

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Talsha

Berichten: 2573
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Boeskoolstedke

Mechelse herder Donna op Fotoshoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-13 13:28

Na een topic van [BB-ITP] Blue Brindle Amstaff Smokey fotoshoot Yvonne Veenvliet , Mijn grote vriend die helaas een ander huis heeft gevonden heb ik de foto's van Donna ontvangen. Ze zijn zo geweldig dat ik ze wel met jullie moet delen! *\o/*

Naam : Donna
Ras : Mechelse herder
Leeftijd : 8 jaar

Donna is een hond met een geheel eigen karakter. Luistert ontzettend goed en is een super grote knuffel, maar wel op haar manier. Ze is na alles wat we samen mee hebben gemaakt zeer speciaal voor mij. Ik hoop dan ook nog heel lang van haar te mogen genieten. Voor nu hoop ik dat jullie net zo van de foto's genieten als dat ik dat doe :)

De foto's zijn gemaakt door Yvonne_V.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9. Het kan niet altijd goed gaan ;) :+
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

12.
Afbeelding

13.
Afbeelding

Deze laatste twee foto's zijn voor mij zeer speciaal. Er zijn weinig foto's van ze samen, waarop ze zo fijn samen bezig zijn :)
14.
Afbeelding

15.
Afbeelding


Talsha

Berichten: 2573
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Boeskoolstedke

Re: Mechelse herder Donna op Fotoshoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-13 18:04

Bedankt.

SantOs : ik vind haar juist ondertussen behoorlijk grijs worden! Dat is voor vreemden eigenlijk ook het enige dat verraad dat ze wat ouder is. Ze wordt nog altijd lekker jong geschat :D


Talsha

Berichten: 2573
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Boeskoolstedke

Re: Mechelse herder Donna op Fotoshoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-13 18:20

Oh haha, die is inderdaad al een stuk grijzer!

Don is ook een kleine teef. Voor het mooie had ze eigenlijk een paar centimeter groter moeten zijn. Maar ik ben blij met haar formaat. Past beter in mijn huis ;) .

Fijn dat zij ook zo ontzettend lief is! Is zij ook zo geweldig met kinderen? Mijne gaat al jaren mee naar gehandicapten en ook kleine kinderen vind ze helemaal geweldig. Die kunnen echt alles met haar. Ook als ze het op een gegeven moment zat is, zal ze niks meer doen dan een paar meter weglopen. Wanneer ze achtervolgt wordt zal ze alsnog nooit haar lip optrekken.

Ze is echt mijn maatje. Mensen vinden onze band altijd geweldig om te zien. Krijg regelmatig te horen. Tal, jij en Don zijn zo geweldig om samen te zien. Jullie hebben zo'n ontzettende goede band! Prachtig :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers