nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

tyleysmiley

Berichten: 1894
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 07:43

Ooh Fem,ik schrik me helemaal een ongeluk,klik je topictitel aan,zie jouw naam/avatar en mijn hart slaat serieus een paar tellen over,jeetje vrouwke,wát een verdriet en zó onverwachts,ook zó kort na het verlies van stoere Gambit |(
Ik wens je ontzettend veel sterke met het moeten missen van een geweldige stoere hond,wat zonde!!
Hoe zijn de andere honden eronder??

Dikke knuffel,Linda


tyleysmiley

Berichten: 1894
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 17:31

Mijn rottie is ook zo kút gegaan,zaten net midden in een verhuizing,kleine kindjes en een baby van amper twee weken,hond zat al in het nieuwe huis toen mijn vriend(nu ex)belde:je moet NU komen,want DJ ligt op de plaats en volgens mij is hij niet goed,want hij ligt wat te piepen.
Ik er als een gek heen geraced,en daar zie je dan op de plaats jouw kanjer van een grote stoere reu liggen,die helemaal van de wereld was,en terwijl ik zijn naam riep,huilde ,probeerde hij met alle kracht die hij had,zich overeind te helpen,maar dat ging niet.
Beeld wat ik na al die jaren nóg voor ogen heb,zo'n sterke gezonde stoere veel te lieve hond,die met zijn laatste kracht,toch overeind wou komen,naar zijn vrouwtje,hij kreeg alleen zijn snuit van de grond af.
Meteen dierenarts gebeld,die zei dat we meteen moesten komen,maar we kregen onze hond met 3 man nog niet opgetild,dierenarts was er zelf binnen een kwartier,en kon helemaal niets meer voor hem doen,en heeft hem ter plekke in laten slapen,zijn hoofd op mijn schoot en de kindjes huilend knielend aan zijn zij.
Zo is hij rustig vertrokken over de regenboogbrug,terwijl hij geaaid werd door lieve kleine baasjes en lekker bij vrouwtje voor de laatste keer haar schoot onder mocht kwijlen.
Hij is maar 6 jaar oud geworden,dit is alweer 11 jaar geleden en ik denk nog bijna dagelijks aan die hond,ook écht zo'n goude randjes hond,net als Do.
edit:Onze DJ is overleden aan de gevolgen van waarschijnlijk,een hersenbloeding
Sorry lieve Femke voor mijn lange verhaal,blijkbaar zit het bij mij stiekem na al die jaren toch ook nog hoger als ik dacht ;( wát een gemis,die speciaaltjes |(

tyleysmiley

Berichten: 1894
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: nee niet jij...lieve lieve donnie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 08:52

Fem,dikke knuffel voor je koningin,hier schijnt het zonnetje en bij deze stuur ik je alle straaltjes warmte toe en hopelijk gaat Joes daar wat van meepikken en knapt ze maar heel vlug weer op,arm dier

Liefs Linda

tyleysmiley

Berichten: 1894
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: nee niet jij...lieve lieve donnie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 08:23

Femke,het zal weer een bijzondere emotionele dag voor je worden vandaag,maar wat fijn dat knappe Do weer thuis komt,hele dikke knuffel,ook voor Joes <3

tyleysmiley

Berichten: 1894
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: nee niet jij...lieve lieve donnie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 09:58

Idd Fem,zo'n grote stoere gouden randjes hond hoort daar niet in thuis,die hoort te rennen,vliegen en te spelen in de tuin,maar als het dan toch helaas zo moet zijn,dan maar in een potje dichtbij zijn allesjes,daar waar hij thuis hoort.
Hoe laat kun je Do gaan halen? :(:)

tyleysmiley

Berichten: 1894
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 15:38

Ooh wauw Femke,wát een geweldig bijzonder mooi eerbetoon aan Do,prachtig om te zien die reeks foto's met zijn levensverhaal erbij,jammer genoeg heel wat bladzijdes te weinig kunnen schrijven,boek was nog lang niet uit,maar dit neemt niemand je ooit meer af...
Dikke knuffel....

tyleysmiley

Berichten: 1894
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: nee niet jij...lieve lieve donnie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 21:51

Vind jullie familiefoto zo gaaf Femke,ondanks jouw coupe waaitnietmaarhoortzo :+ ,die Do toch ook,alle honden blik op overal en Do,die kijkt helemaal in loveeee naar zijn vrouw <3

tyleysmiley

Berichten: 1894
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: nee niet jij...lieve lieve donnie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 19:55

Ooh Fem,Joes nog zo aan het sukkelen,het arme wijffie.
Eet ze nog wel of is dat nog steeds aanmodderen ?
Weer een heeeeele dikke knuffel voor jullie X

tyleysmiley

Berichten: 1894
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 12:29

Lieve lieve Femke,
Ik lees vól ongeloof je verschrikkelijke bericht,mijn hart doet pijn voor jou en heb de tranen in mijn ogen staan,ik leef zó ontzettend met je mee..wat een hartverscheurend verdriet.
Ik zou willen dat ik lijfelijk naast je stond,dan kreeg je zo'n superdikke knuffel,samen leed delen...
Ontzettend veel kracht gewenst vandaag,geniet intens van je laatste uurtjes samen met de mooie koningin en voor vanavond gaat er een kaarsje aan en ook daarbij alle kracht toegewenst.
Dikke knuffel voor dappere Joes en voor jou eentje extra,
heel veel liefs,Linda
Laatst bijgewerkt door tyleysmiley op 04-06-13 12:30, in het totaal 1 keer bewerkt

tyleysmiley

Berichten: 1894
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: nee niet jij...lieve lieve donnie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 12:31

BertinaBvd:wát een machtig mooi ontroerend gedicht ;(

tyleysmiley

Berichten: 1894
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 13:18

Ooh Fem,die laatste foto |( ,tranen over mijn wangen...
Wat is het toch ineens vlug gegaan,arme dappere stoere mooie Joes..
Weet zeker Femke dat jouw honden daarboven met alle trots en respect terugkijken naar het beste baasje wat ze ooit zouden hebben kunnen wensen.
Ik denk aan je :(:)

tyleysmiley

Berichten: 1894
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: nee niet jij...lieve lieve donnie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 07:21

Ook een "goeie"morgen vanuit Oirschot lieve Femke,ik hoop dat je een nacht met hele mooie dromen hebt gehad,eventjes kunnen ontsnappen van al dat verdriet,maar wát is het dan weer confronterend wakker worden met de werkelijkheid.
Hoe gaat het met de hondjes?
Dikke knuffel :(:)

tyleysmiley

Berichten: 1894
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 08:19

Het is zó herkenbaar Femke,je kunt nog zo fijn naar dromenland zijn,maar bij het wakker worden begint de emotionele rollercoaster weer te rijden.
Het is gewoon klote,eigenlijk zou je je verdriet in stukjes moeten delen en dan krijgt ieder van ons hun partje te dragen,maar dit is iets waar jouw hart alleen tegen moet vechten,wij staan in ieder geval wél naast je!!
Het is ook niet te bevatten,drie kanjers moeten missen binnen zo'n korte tijd,maar wat heb je toch het beste met je allesjes voor gehad en dat voelen zij.

Gisteren,vandaag en morgen zijn ZE zo dichtbij je als je hart...
Als je je alleen voelt,leg je je hand op je hart,daar zijn ZE voor altijd...

tyleysmiley

Berichten: 1894
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 20:46

Hoe is het vandaag gegaan Femke met de andere honden?
Weet je al wanneer je koningin opgehaald mag worden?

X

tyleysmiley

Berichten: 1894
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 10:45

Ooh Fargo |( wát een geweldig supermooi gedicht.
Helemaal zo waar ook,het was me nog eens niet opgevallen,wát een paar woorden toch allemaal kunnen doen <3

tyleysmiley

Berichten: 1894
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 16:56

Mondy mooi mooi <3 |( Dit gedicht ken ik,kun je je tranen ook niet bij inhouden.
Hoe is het vandaag met de hondjes Femke en heb je wel iemand om je heen zo,of heb je daar geen behoefte aan,kan ik me ook goed voorstellen hoor...
Dikke knuffel :(:)

tyleysmiley

Berichten: 1894
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 18:44

Fem,is het anders misschien geen optie om Tino te laten zwemmen met een lang stuk touw aan zijn halsband? Dat zal jou misschien een hoop rust geven,omdat je hem,mocht het nodig zijn,meteen naar de kant kunt halen.
Denk nog regelmatig aan jou en aan al het verdriet en hoop zo dat je het allemaal een goed plekje kunt geven,maar wát een gemis...
Dikke knuffel :(:)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: flora en 0 bezoekers