Alayna Ylva, bijna bij ons!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
dierenfan
Berichten: 9604
Geregistreerd: 27-02-10

Re: Alayna Ylva, bijna bij ons!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 07:34

Wat onwijs leuk zeg!!! Heel veel plezier ermee. Ga je met haar ook de sport in?



dierenfan
Berichten: 9604
Geregistreerd: 27-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 19:48

Gaabje schreef:
Interessant zeg! Wordt bijvoorbeeld steppen met een hond of skijoring dan niet gerekend tot trekkracht? Omdat je zelf ook meedoet? Want dan wordt ook gewoon in nederland gedaan toch?


Steppen met hond als trekkracht dus dogscooter en bikejoring moet je ontheffing voor hebben. Skijoring ook maar zie je bijna niet tot niet in NL. Ik heb het met zowel stamboom als rasloos gedaan. Zowel met husky's als met een tsjech, herders en een labrador x rottweiler. Idd de ontheffing aanvragen kost niets en krijg je zo.

Als je hond niet goed in elkaar zit zal hij ook niet zomaar fijn gaan trekken. Het trekken gebeurd namelijk puur op wil en werklust. Het afdwingen is niet mogelijk gelukkig. Daarom een erg fijne sport!

Ik kan zelf mijn honden goed masseren en de oudere gingen ook bij eventuele mogelijke problemen naar een fysio. De dierenarts controle was gewoon de jaarlijkse check up.

dierenfan
Berichten: 9604
Geregistreerd: 27-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 08:52

KimD schreef:
Citaat:
Helemaal niet zelfs om juist een gezond nest op de wereld te zetten.


Op de rest hoef ik niet eens te reageren, ik denk dat je bij deze uitspraak al de mist in gaat. ;)

Edit: Als de familie allemaal getest is hoef je de pup ook niet te testen.



Wat is dat voor onzin uitspraak?? Dus als ouders en grootouders getest zijn kun je gerust met kleindochter of kleinzoon fokken zonder te testen? Lijkt mij heel erg apart. Dat doe jij toch ook niet?

Verder tja.... Ik vind kruising op kruising op kruising met geteste ouders en voor mij aantrekkelijke rassen vele malen interessanter om een pup uit te nemen dan uit stamboom lijnen tegenwoordig. Dat is mijn mening gebaseerd op mijn ervaringen ;)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jorex en 46 bezoekers