Mijn rottweilers en argentijn kruisingen weer eens...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kimmie261

Berichten: 19204
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Mijn rottweilers en argentijn kruisingen weer eens...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-20 11:37

Het is alweer een poosje geleden dat ze voorbij kwamen, maar ze zijn er allemaal nog steeds...

Pip is inmiddels ruim 11, het gaat gelukkig nog heel goed met haar, dus op naar de 12, zij is echt mijn zielehond,

1.Afbeelding

2.Afbeelding

3.Afbeelding

Ik hoop haar nog heel lang bij mij te mogen hebben :+:

Dan is er Buddy, Buddy is bijna 10 jaar en dat is echt bijzonder, Buddy heeft heel zwaar HD en zonder nieuwe heupen gaven ze hem 4 tot 5 jaar, nou ja, hij heeft geen nieuwe heupen gekregen ,we zijn wel gegaan voor een honden leven en heeft hij alles mogen doen wat bij HD afgeraden wordt, en hij doet het uitstekend, eigenlijk heeft hij helemaal geen last van zijn heupen, alleen kreeg hij begin dit jaar een gescheurde knieband en tja, dat is wel een dingetje, an sich genas dat heel netjes en snel maar omdat hij niet voluit kon gaan minderde hij snel in spieren , wat maakte dat hij echt achteruit holde, omdat zijn voorpoten alles moesten opvangen kreeg hij ook nog eens zwaar artrose in een schouder..

Afijn lang verhaal, maar gelukkig liet het weer het snel toe dat we konden zwemmen, en daar is hij super hard van opgeknapt, hij dendert door het water, en zwemt elke dag wel een uur..

4.Afbeelding

5.Afbeelding

Volgende maand wordt hij 10! , en dat is echt al en mijlpaal, maar we gaan gewoon voor minimaal de 11 jaar :D

En de laatste Rottweiler is Nookie, moeder van de kruisingen en een super lief wijffie <3

6.Afbeelding

7.Afbeelding

8.Afbeelding

En dan de kruisingen rottweiler x argentijnse dog,

De bekendste wel , denk ik Red, hij is heel erg ziek geweest vorig jaar, eigenlijk ten dode opgeschreven geweest maar hij is er nog, en hij is zo lief...

9.Afbeelding

10.Afbeelding

Dan zijn zusje Lotus, ook een lief, knap kind..

11.Afbeelding

12.Afbeelding

En nog een zusje, gek geel pannekoekie Lois... zij is zooo lief en grappig... <3

13.Afbeelding

14.Afbeelding

15.Afbeelding

Ik weet dat hondjes niet meer zo interessant zijn ,maar goed , sommige mensen zijn misschien blij ze weer eens te zien ... :) :)

sanne1992
Berichten: 2036
Geregistreerd: 04-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 11:45

Ik ben vanaf het begin al verliefd op Red. Wat een prachtige roedel heb jij lopen <3 .
Mag ook zeker wel meer van geshowd worden :D

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33788
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Mijn rottweilers en argentijn kruisingen weer eens...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 11:51

wat een schatjes zijn het! <3

tones

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Veluwe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 11:53

Die wijze, lieve blik van Pip. <3

Een heerlijke roedel heb je.
Stuk voor stuk prachtige honden.

kimmie261

Berichten: 19204
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Re: Mijn rottweilers en argentijn kruisingen weer eens...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-20 11:56

Eigenwijze blik bedoel je tones, haha, ze is zoooo eigenwijs, ze weet het allemaal wel beter.. doossie is het, maar ben zo gek op haar... <3 <3

Dank jullie wel, ik ben ook heel trots op de hondenkinderen :j

The_Cat

Berichten: 7286
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Re: Mijn rottweilers en argentijn kruisingen weer eens...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 11:59

Wat een mooie honden. Foto 12 van Lotus vind ik echt wel leuk.

Al moet ik heel eerlijk toegeven dat als ik je honden zou tegenkomen, ze mij toch ook een beetje angst zouden inboezemen, zonde want het lijken me echt wel leuke hondjes!

kimmie261

Berichten: 19204
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Re: Mijn rottweilers en argentijn kruisingen weer eens...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-20 12:17

Ja , mensen zijn ook wel een beetje onder de indruk hoor...maar ze zijn echt heel erg lief, zitten vooral graag op schoot :D

Maflinger_S
Berichten: 12159
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Mijn rottweilers en argentijn kruisingen weer eens...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 12:22

Daar zijn ze weer, nog steeds even knap.

Zo mooi om te zien dat ze bij jou nog steeds een echt hondenleven kunnen leiden.

Lay_D

Berichten: 3712
Geregistreerd: 16-12-11
Woonplaats: Overijssel

Re: Mijn rottweilers en argentijn kruisingen weer eens...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 12:35

Prachtige foto's!

Tinkermuts

Berichten: 9387
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: Mijn rottweilers en argentijn kruisingen weer eens...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 12:56

Ze zijn nog steeds geweldig kimmie, wat fijn dat de oudjes het zo goed doen, wat een zorgen is dat toch allemaal om je lieverds.

Ik vind eigenlijk Mooie de leukste, prachtige kop heeft zij.
Jouw rotties zijn wel heel anders weer dan de mijne.
DK word ook alweer 8 en ondanks z'n gebreken doet ie het super en mag hij net als Buddy gewoon lekker hond zijn en vooral zwemmen doet bij hem ook z'n lijf goed.

Foto van gisterAfbeelding

boyca
Berichten: 1078
Geregistreerd: 14-12-11

Re: Mijn rottweilers en argentijn kruisingen weer eens...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 18:50

Ik vindt het ook altijd leuk om ze weer te zien. Prachtige honden stuk voor stuk

Gea99

Berichten: 1170
Geregistreerd: 26-09-13

Re: Mijn rottweilers en argentijn kruisingen weer eens...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 18:56

Prachtige honden heb je daar. Zo op de foto's heeft Red dezelfde uitstraling als Nookie.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132045
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 18:59

Wat een mooie dieren. Het verhaal van Redje kan ik me nog goed voor de geest halen, is hij weer helemaal oke geworden en gebleven?
Rare vraag: hoeveel kilo hond is dat nou bij elkaar? :D

Punz

Berichten: 8563
Geregistreerd: 04-03-10

Re: Mijn rottweilers en argentijn kruisingen weer eens...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 19:20

Oh.. Heerlijk dat je ze weer eens op bokt zet!
Vind dat je zo'n práchtig roedel hebt! Wat heeft Nookie een wereld hoofd, echt prachtig!
En haar kinderen zijn stuk voor stuk om in te lijsten: wat een heerlijke uitstraling hebben ze allemaal.

Gewoon ronduit genieten, deze foto's

kimmie261

Berichten: 19204
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-20 19:26

Tinkermuts schreef:
Ze zijn nog steeds geweldig kimmie, wat fijn dat de oudjes het zo goed doen, wat een zorgen is dat toch allemaal om je lieverds.

Ik vind eigenlijk Mooie de leukste, prachtige kop heeft zij.
Jouw rotties zijn wel heel anders weer dan de mijne.
DK word ook alweer 8 en ondanks z'n gebreken doet ie het super en mag hij net als Buddy gewoon lekker hond zijn en vooral zwemmen doet bij hem ook z'n lijf goed.

Foto van gister[ [url=m/7ZuP2Z.jpg]Afbeelding[/url] ]


Nookie denk ik dat je bedoeld, ja zij is echt wel een knap hondje...en ik heb nu een stuk of 10 rottweilers gehad en allemaal zo verschillend om te zien.. ( wat ze overigens nu aan het misvormen zijn aan rottweilers is echt vreselijk, echt zo zonde)

En DK is gaaf, zeker lekker hond laten zijn, dan maar iets korter leven ,maar wel genoten hebben van hun leven :j


boyca schreef:
Ik vindt het ook altijd leuk om ze weer te zien. Prachtige honden stuk voor stuk


<3 , jij ziet ze zo vaak voorbij komen :D


Gea99 schreef:
Prachtige honden heb je daar. Zo op de foto's heeft Red dezelfde uitstraling als Nookie.

Ik vind Lotus echt een kopietje van haar moeder... Red heeft echt zo'n relaxte blik vind ik...Is hij ook overigens..


Oscar schreef:
Wat een mooie dieren. Het verhaal van Redje kan ik me nog goed voor de geest halen, is hij weer helemaal oke geworden en gebleven?
Rare vraag: hoeveel kilo hond is dat nou bij elkaar? :D


Nee, Red heeft problemen met zijn immuun systeem, we testen zijn bloed nog regelmatig en daaruit blijkt dat ook steeds, zijn witte bloedplaatjes zijn nihil aanwezig.

Daardoor is hij heel ontstekings gevoelig en zijn voeten gaan steeds kapot, maar ik geef hem nu om de 4 dagen een kwart tabletje prednison en dan lijkt dit onder controle te zijn.

En ik denk ruim 300 kilo hond... := :D


Punz schreef:
Oh.. Heerlijk dat je ze weer eens op bokt zet!
Vind dat je zo'n práchtig roedel hebt! Wat heeft Nookie een wereld hoofd, echt prachtig!
En haar kinderen zijn stuk voor stuk om in te lijsten: wat een heerlijke uitstraling hebben ze allemaal.

Gewoon ronduit genieten, deze foto's


Ohh wat leuk, dank je wel, ik ben ook echt gek op ze , de kruisingen hebben ook wel het meeste bekijks, krijg daar altijd we leuke reacties op, van Red zijn echt al heel veel foto's gemaakt := . <3

Simbaa
Berichten: 3962
Geregistreerd: 17-12-04

Re: Mijn rottweilers en argentijn kruisingen weer eens...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 19:32

Prachtige honden inderdaad! <3

En volgens mij worden ze ook goed gevoerd :D

AfricanLady

Berichten: 8006
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Mijn rottweilers en argentijn kruisingen weer eens...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 19:47

Ah daar zijn ze weer die knapperds :D

poetser

Berichten: 4306
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 19:56

Daar zijn ze weer *\o/*
Ik val niet in herhaling, ik doe het niet, echt waar niet :') maar toch blijft Buddy mijn favoriet :+:

Blinnii

Berichten: 4153
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: Wassenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 19:57

Ooooooh daar zijn de knappe pupperds weer! <3 Wat een heerlijke roedel heb je toch en wat is die veranderd door de jaren heen! Ik moet nog regelmatig aan je denken n.a.v. pupsel toentertijd. Sneu verhaal.. maar gelukkig kwam daarna Pip! Mooi meisje! Bizar dat zij ook alweer 11 is, jeetje zeg.. De tijd gaat echt veel te snel!

Lastig dat Red zo veel te stellen heeft met zijn immuunsysteem. Kunnen jullie daar verder niets in doen? Ook niet bijvoorbeeld homeopathisch? Wel super fijn dat hij zo opgeknapt is en nog zo heerlijk schittert, mooie man! Ik ben verliefd <3

kimmie261

Berichten: 19204
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-20 20:12

poetser schreef:
Daar zijn ze weer *\o/*
Ik val niet in herhaling, ik doe het niet, echt waar niet :') maar toch blijft Buddy mijn favoriet :+:


Haha ja jij en Buddy.. je zou hem éigenlijk gewoon een keer moeten ontmoeten, hij is ook heel lief en blij :j


Blinnii schreef:
Ooooooh daar zijn de knappe pupperds weer! <3 Wat een heerlijke roedel heb je toch en wat is die veranderd door de jaren heen! Ik moet nog regelmatig aan je denken n.a.v. pupsel toentertijd. Sneu verhaal.. maar gelukkig kwam daarna Pip! Mooi meisje! Bizar dat zij ook alweer 11 is, jeetje zeg.. De tijd gaat echt veel te snel!

Lastig dat Red zo veel te stellen heeft met zijn immuunsysteem. Kunnen jullie daar verder niets in doen? Ook niet bijvoorbeeld homeopathisch? Wel super fijn dat hij zo opgeknapt is en nog zo heerlijk schittert, mooie man! Ik ben verliefd <3


Ja puppie Kimmie...wat een verdriet heb ik daarom gehad, maar gelukkig was Pip er toen, die is zo lief en leuk en zij heeft zoveel verdriet opgevangen toen, en nu moet ik straks afscheid van haar gaan nemen, kan er al helemaal benauwd van krijgen...maar ik zeg elke dag Pip wordt gewoon minimaal 15 :j

Red krijgt druppels om zijn immuunsysteem te ondersteunen : https://www.medpets.nl/phytonics-immu-boost-pro/ ,maar ja, echt een mega resultaat geeft dat niet, mochten we op een 2de pagina komen zal ik nog wel wat Redje foto's plaatsen :)

Mona81

Berichten: 919
Geregistreerd: 10-05-12
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 22:45

Laat je ze eigenlijk alle 4 tegelijk uit? En zijn ze alle 4 rustig en braaf als je andere honden tegenkomt? Want anders mag je flinke spierballen hebben, kan ik me zo voorstellen :)

Boheme

Berichten: 2104
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: Dordrecht

Re: Mijn rottweilers en argentijn kruisingen weer eens...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 23:47

Oohh, de mooiste en leukste kruisingen van bokt.. ook ik val in herhaling maar wat een fantastische roedel en wat hebben ze een ontzettend goed leven bij jou..

prugelpiet

Berichten: 12562
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Mijn rottweilers en argentijn kruisingen weer eens...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 01:00

Ik zou zo graag eens ergens op de grond willen zitten en met ze allemaal tegelijk knuffelen :D

Wat een vreselijk leuke honden heb je toch <3

Lukasje
Berichten: 11243
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Mijn rottweilers en argentijn kruisingen weer eens...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 03:32

Ooh daar zijn ze weer ! Wat leuk ze nog een keer te zien. Tjonge, wat zijn ze indrukwekkend !

Tinkermuts

Berichten: 9387
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: Mijn rottweilers en argentijn kruisingen weer eens...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 05:10

Nookie idd, domme spellingscontrole haha