Mijn twee grote liefdes!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Caitlin_K
Berichten: 3746
Geregistreerd: 04-05-11

Mijn twee grote liefdes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-20 16:31

Hoi!
Kort voorstel rondje:

- De hond:
* Billy
* Reu
* Chihuahua
* 21.12.2015
* Vanaf puppy af aan bij ons.
* Gaat momenteel door een proces :')

- De kat:
* Princess
* Poes
* Perzische kat
* 17.04.2020
* Sinds zondag 26.07 bij ons
* Monster :')

Sinds een paar dagen hebben we nu een machtig leuk kittentje aangeschaft thuis. Hond Billy gaat door een proces. Hij is vrij jaloers aangelegd, en heeft geen ervaring met katten. We hebben ze even laten wennen, en langzaam beginnen ze elkaar leuk te vinden. Billy stelt zich heel open en vriendelijk op. Hadden we niet helemaal verwacht. Het is ook echt een held op sokken haha. Heel stoer doen, maar uiteindelijk :') . Princess vind het allemaal wel best, ze heeft een nuchter karakter en wilt het liefst alleen maar met hem spelen, zo'n 24'7 _O- . Vanmiddag heb ik kort beide even apart op de foto gezet, maar ondertussen waren ze ook erg nieuwsgierig naar elkaar. Princess doet het super goed, vanaf zondag is ze eigenlijk al ''thuis.'' Ze plofte op de bank, en het was direct goed. Kattenbak wist ze te vinden, en ze was direct gek op ons. En wij op haar. <3
Op de foto's zijn Princess haar oogjes wat vies, wij maken dit 3x per dag schoon maar ik had geen geduld omdat ze eindelijk rustig lag. Ze heet dan wel Princess, maar het is eigenlijk een monster. (Naja, echt een speelse baby :') )
Enjoy, en een reactie vinden wij leuk! <3

Beginnend met een telefoon foto. Foto's staan niet op volgorde verder :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Liefs Caitlin, Billy en Princess. <3

Never make eye contact with anyone while eating a banana


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers