Mosag, mijn soort-van-hamster!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
kimmie261

Berichten: 19192
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 08:07

Daphne__ schreef:
Het liefst zou ik ze wel in mooie glazen bakken willen houden, maar zeker nu ze nog jong zijn, is dat zoveel gedoe. Ze moeten steeds weer een grotere bak, dus zou steeds nieuwe bakken moeten aanschaffen. Ik zou ze graag in bakken van Exo terra houden en dan betaal je voor de kleinste maat geloof ik al 40 euro, moos zou al een stukje groter moeten en dan zit je al rond de 100 euro. Dat is met 19 spinnen een dure hobby. Dus nu ik alleen nog maar jonge spinnen heb, houd ik ze in plastic en als ze dan op volwassen formaat zijn, dan krijgen ze een glazen terrarium.

Wazig valt trouwens nog best mee. Ze zijn zeker niet zo helder als een glazen terrarium, maar ik kan de spinnen allemaal heel goed zien :j Behalve de spinnetjes in de flat. Dat is wel echt wazig. Maargoed die bekijk ik 2 keer per dag door de bakjes open te doen.



Oja. Moos is een meisje *\o/* <3


Mocht je er een rit naar duitsland voor over hebben, ik heb jaren vogelspinnen gehad en een berg terrariums in alle soorten en maten ( grote bakken en ook smalle bakken die met 4 aan elkaar zitten voor de jonge spinnen) die mogen voor een leuke prijs weg... geef maar een gil als je er interesse in hebt :)



kimmie261

Berichten: 19192
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Re: Mosag, mijn soort-van-hamster!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 13:57

die gaatjes zijn waar de poten hebben gezeten, een spin groeit van binnen uit opnieuw en klimt dan uit zijn oude huid, dus die middelste foto laat zien waar de nieuwe spin uit geklommen is...

vrouwtje kan je zien aan een flapje aan dat zachte velletje zeg maar ,maar die is hierop de foto's niet te zien :)

kimmie261

Berichten: 19192
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Re: Mosag, mijn soort-van-hamster!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 14:29

Op de laatste foto ligt het schildje met die oogjes dus op dat open gedeelte van de middelste foto, een spin druk dus het schildje eraf en friemelt dan die poten uit die gaatjes :D

het zijn echt prachtige dieren om naar te kijken :j


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 1 bezoeker