Nationale Scholen Concours 2018

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SannaFotos

Berichten: 285
Geregistreerd: 27-04-17
Woonplaats: ede/bennekom

Nationale Scholen Concours 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-18 21:32

tijdens een verjaardag van een vriendin hadden we het over mijn opleiding (fotograaf) als ik het leuk vond om foto's te maken op het nationale scholen concours tuurlijk! daar zeg ik geen nee tegen. Kreeg paar dagen later alle info kon vrij krijgen van school (dat is altijd leuk) en het stond in me agenda keek toen erg uit naar die dag.

Toen was het zo ver Mijn vriendin die ook de opleiding doet en paarden leuk vind ging mee wilde zoveel mogelijk mensen op de foto zetten is wel zo leuk voor iedereen. De busreis was niet echt fijn bus gemist maar zijn er wel gekomen. Volgende keer heb ik een rijbewijs :D (hoop ik). We werden ontvangen door Eva hele aardige vrouw en mochten backstage er was eten voor ons en konden onze andere apparatuur daar kwijt gelukkig. De dag kon beginnen zo veel leuke combinaties gezien en hele mooie paarden <3. De sfeer die er rond hing was top gezellig met mensen praatjes maken iedereen aardig voor elkaar erg mooi om te zien. Einde van de dag waren we gesloopt moesten nog een eind lopen voor de bus die gemist :( maar we zijn gelukkig thuis gekomen echt een top dag gehad. Als er mensen hier tussen zitten die er ook waren en benieuwd zijn waar je de foto's voor een prikkie kunt kopen dit is de link https://beta.oypo.nl/nl/cd82eeba56f1a474?p=1


dit zijn een paar foto's


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
deze vind ik erg leuk ze waren 6de en 7de en kijk hoe blij ze zijn geweldig. Ben blij dat ik dit moment heb daar draait fotografie voor mij om die leuke momenten waarop alles even perfect is vast te leggen

dankjewel voor het lezen van mijn kleine blog

wil jij ook een fotoshoot met mij plannen neem dan een kijkje op mijn website https://sannafotografie.wixsite.com/sannafotografie

Vadrouille

Berichten: 223
Geregistreerd: 14-01-13
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 21:35

Wat leuk, foto 8 en 9 zijn 2 oud klasgenoten van mij!

zonnebloem18

Berichten: 24835
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Nationale Scholen Concours 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 00:34


Jolijn15
Berichten: 38
Geregistreerd: 06-07-14
Woonplaats: Ergens in Nederland

Re: Nationale Scholen Concours 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 12:04

Heb je nog meer foto's van deze dag? Een vriendin van mij heeft ook mee gedaan

SannaFotos

Berichten: 285
Geregistreerd: 27-04-17
Woonplaats: ede/bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-18 11:11

jolineke2003 schreef:
Heb je nog meer foto's van deze dag? Een vriendin van mij heeft ook mee gedaan


Hoi jolinke2003 zie je berichtje nu pas oeps sorry maar op deze website staan alle foto's https://beta.oypo.nl/nl/cd82eeba56f1a474?p=1