NHPV hengstenshow bij Manege Beukers

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
aniek1985
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 13027
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Schagen

NHPV hengstenshow bij Manege Beukers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-18 00:58

Vanmiddag had ik helaas pech tijdens een fotomeeting. De autofocus motor van mijn lens was helaas overleden. Vanavond toch even met een oude lens bij de hengstenshow van Manege Beukers gaan kijken.
De Noord Hollandse Paarden Veiling organiseerde deze eerste editie van de hengstenshow in samenwerking met een aantal hengstenhouders.

De hengst Jarville (Ferdeaux x Jazz) onder amazone Kim Koolen.
Afbeelding

De bij het AES goedgekeurde hengst Reffrey van de Marthahoeve Texel (Roman Lifestyle x Vaandrager HBC).
Afbeelding

Bart Lips stelde de hengst I Am Codex (Codex One x Calvaro Z) voor.
Afbeelding

Amazone Eva van der Linde met de hengst Jerenzo Texel (Enzo Ferrari x Jazz).
Afbeelding

De bij het AES en IHW goedgekeurde vosbonte hengst Picasso (Pascal x James Bont).
Afbeelding

Inmiddels weer terug in Nederland de hengst Rhodium (Ferro x G. Ramiro Z). Onder het zadel voorgesteld door amazone Reece Fokker.
Afbeelding

Afbeelding

De hengst Joint Venture (Cosun x Quintero).
Afbeelding

Yessin Rahmouni stelde de hengst All at Once (Ampére x Gribaldi) voor.
Afbeelding

Afbeelding

De voor het KWPN verrichtingsonderzoek aangewezen en voor het NRPS goedgekeurde hengst Karaldo VDL (Harley VDL x Chin Chin).
Afbeelding

Amazone Kim Koolen stelde de hengst For Ferrero (For Romance x Don Crusador) voor.
Afbeelding

De hengst High Shutterfly (Sir Shutterfly x Chin Chin) werd voorgesteld door amazone Lizzy de Gooijer.
Afbeelding

De hengst Jones (Negro x Krack C) werd voorgesteld door de amazone Mariëlle Spierings.
Afbeelding

Afbeelding


lizzy1
Berichten: 1270
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: Udenhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 10:16

Mooie foto's! Ik ben erg gecharmeerd van de hengst Jarville. Ik ga deze komende zaterdag bij de hengstenshow van V.d. Sande bekijken. Wellicht is het iets voor mijn merrie <3

Hisjebillie
Berichten: 72
Geregistreerd: 19-03-16
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 12:34

Wat een mooie foto's!
Leuk om All at once ook weer voorbij te zien komen. Ik heb een 4-jarige dochter van hem en probeer hem een beetje te volgen! :)

Kaloe Z1
Jamaica (All at once x Furst Heinrich) -->bijna uitgerekend!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker