Outdoor kampioenschappen, drafbaan Groningen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
FennyPower

Berichten: 1454
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Outdoor kampioenschappen, drafbaan Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-17 23:46

Zaterdag ochtend eigenlijks uitslaap dag wat vandaag een vroege dag werd, even wat afleiding na een zware week.. Ik ben samen met HopeDreamer naar de Drafbaan (stadspark geweest) camera's mee en foto's maken maar!
Mijn doel was om mijn camera niet meer op automatisch te zetten en meer met de instellingen te spelen, en handmatig scherpstellen en pff twee jaar geleden dacht ik nog zo dat het makkelijk is om te fotograferen.
Er waren best veel foto's mislukt , maar er zitten zeker een hoop goede tussen _/-\o_ . ( Mijn doel behaald ?)

2 foto's van vorig jaar tijdens Bommen Berend
http://imgur.com/a/DIHPV
http://imgur.com/a/Fb1Tp

Ik ben best trots op deze foto's dat die gelukt zijn.
Dit zijn niet de enigste foto's die ik nog heb ik heb er nog veel meer, mocht jij iemand op een van de onderstaande foto's kennen of ken jij iemand die vandaag (22-07-17) mee reed bij de dressuur of springen. Zie ik heel graag een berichtje want ik zou graag de foto's door willen sturen naar de ruiters!

Wat vinden jullie van de foto's ? :)

1.
Afbeelding

Tevreden paardje (oortjes zo mooi naar voren <3 )
http://imgur.com/a/ClXOU

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

Hij heeft er zin in!
http://imgur.com/a/VepB6

11.
Afbeelding

12.
Afbeelding

13.
Afbeelding

14.
Afbeelding

15. En de laatste foto, en dit is gewoon echt mijn favoriet gewoon omdat die zo scherp is.
Afbeelding

Ik fotografeer met een canon 400D met een 18-200 tamron lens.
Welke foto vinden jullie het mooist ? :)

Dankjewel voor het kijken!

Mijn Nummer: o611derestkomtvanzelf /


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 23:54

Mooie foto's! Had verwacht dat je er zou zijn inderdaad. Ik was er ook jaren op rij maar voor mij is de lol er af na ook nu van een bestuurslid op een ontzettend botte manier te worden aangesproken dat ze van de organisatie niet blij zijn met mij hobby fotografen en dat ik die dienst niet mag aanbieden omdat hun een fotograaf hebben uitgenodigd.
Misschien dat ik morgen nog wel even ga kijken.

Tevens wel even belangrijk om te zeggen zoals ik het lees heb je deze foto's nog niet door gestuurd/weet je niet wie het zijn?
Ivm privacy mag je die eigenlijk niet zomaar ergens plaatsen volgens mij, niet zonder toestemming dacht ik.

Edit : foto 1 lijkt me de eigenaresse van stal weidelust jelly pestman maar twijfel. Foto in het linkje (die er geen zin in had) lijkt op danielle van bergen ook niet helemaal zeker en de witte pony bij het springen lijkt lisa van der molen (foto 13).
Wat mij hielp als ik niet wist wie het was was foto's op bijvoorbeeld de fb groep ruil en verkoop paardenspullen oost Groningen zetten en daar vragen wie kent ze?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-07-17 23:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Fluttershy

Berichten: 405
Geregistreerd: 28-03-16
Woonplaats: Groningen (stad)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 23:58

Oooh wat een gave fotos <3 En dat valkje <3 Ik wist nieteens dat dit er was, terwijl ik er zo vlak bij woon :')
Dat gezicht op foto 14... :') _/-\o_

btw zie nu dat jij het meisje bent die vrijdag bij mij en Tiska langs komt, leuk!

FennyPower

Berichten: 1454
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-17 00:02

Fluttershy schreef:
Oooh wat een gave fotos <3 En dat valkje <3 Ik wist nieteens dat dit er was, terwijl ik er zo vlak bij woon :')

btw zie nu dat jij het meisje bent die vrijdag bij mij en Tiska langs komt, leuk!


Haha , en oh wat grappig ! :)

Mijn Nummer: o611derestkomtvanzelf /

FennyPower

Berichten: 1454
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-17 00:09

Annet_Dottie schreef:
Mooie foto's! Had verwacht dat je er zou zijn inderdaad. Ik was er ook jaren op rij maar voor mij is de lol er af na ook nu van een bestuurslid op een ontzettend botte manier te worden aangesproken dat ze van de organisatie niet blij zijn met mij hobby fotografen en dat ik die dienst niet mag aanbieden omdat hun een fotograaf hebben uitgenodigd.
Misschien dat ik morgen nog wel even ga kijken.

Tevens wel even belangrijk om te zeggen zoals ik het lees heb je deze foto's nog niet door gestuurd/weet je niet wie het zijn?
Ivm privacy mag je die eigenlijk niet zomaar ergens plaatsen volgens mij, niet zonder toestemming dacht ik.

Edit : foto 1 lijkt me de eigenaresse van stal weidelust jelly pestman maar twijfel. Foto in het linkje (die er geen zin in had) lijkt op danielle van bergen ook niet helemaal zeker en de witte pony bij het springen lijkt lisa van der molen (foto 13).
Wat mij hielp als ik niet wist wie het was was foto's op bijvoorbeeld de fb groep ruil en verkoop paardenspullen oost Groningen zetten en daar vragen wie kent ze?

Ik heb het vorig jaar ook zo gedaan met wie kent de mensen op de foto bij bommen berend, geen problemen mee gehad :) . Maar ik snap wat je bedoeld .
En ja idd dat klopt maar er lopen daar echt zoveel mensen rond met camera's.. die ook gewoon van alles foto's maken :))

Mijn Nummer: o611derestkomtvanzelf /

FennyPower

Berichten: 1454
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-17 00:21

Fluttershy schreef:
Oooh wat een gave fotos <3 En dat valkje <3 Ik wist nieteens dat dit er was, terwijl ik er zo vlak bij woon :')
Dat gezicht op foto 14... :') _/-\o_

btw zie nu dat jij het meisje bent die vrijdag bij mij en Tiska langs komt, leuk!


Mhaa gezicht valt reuze mee ! Als ik spring is het erger :') (Concentratie vindt ik mooi om te zien :j )

Mijn Nummer: o611derestkomtvanzelf /

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: Outdoor kampioenschappen, drafbaan Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 08:34

Mooie foto's zeg! Foto 3 vind ik persoonlijk de mooiste <3

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78493
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Outdoor kampioenschappen, drafbaan Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 09:38


Een ster was je altijd al, nu zul je als een ster aan de hemel fonkelen.
Dotje, 5 mei 2009- 21 januari 2010

[IM] Dag lieve Neon...
[IM] Dag lieve Michael, zeg je hallo tegen Neon?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 15:01

FennyPower schreef:
Annet_Dottie schreef:
Mooie foto's! Had verwacht dat je er zou zijn inderdaad. Ik was er ook jaren op rij maar voor mij is de lol er af na ook nu van een bestuurslid op een ontzettend botte manier te worden aangesproken dat ze van de organisatie niet blij zijn met mij hobby fotografen en dat ik die dienst niet mag aanbieden omdat hun een fotograaf hebben uitgenodigd.
Misschien dat ik morgen nog wel even ga kijken.

Tevens wel even belangrijk om te zeggen zoals ik het lees heb je deze foto's nog niet door gestuurd/weet je niet wie het zijn?
Ivm privacy mag je die eigenlijk niet zomaar ergens plaatsen volgens mij, niet zonder toestemming dacht ik.

Edit : foto 1 lijkt me de eigenaresse van stal weidelust jelly pestman maar twijfel. Foto in het linkje (die er geen zin in had) lijkt op danielle van bergen ook niet helemaal zeker en de witte pony bij het springen lijkt lisa van der molen (foto 13).
Wat mij hielp als ik niet wist wie het was was foto's op bijvoorbeeld de fb groep ruil en verkoop paardenspullen oost Groningen zetten en daar vragen wie kent ze?

Ik heb het vorig jaar ook zo gedaan met wie kent de mensen op de foto bij bommen berend, geen problemen mee gehad :) . Maar ik snap wat je bedoeld .
En ja idd dat klopt maar er lopen daar echt zoveel mensen rond met camera's.. die ook gewoon van alles foto's maken :))


Snap ik, maar daarom zeg ik ook "officieel" mag het niet.
I know inderdaad, ik ga zo zelf ook nog even.
Foto 13 is niet Lisa trouwens :+ had even gekeken op haar facebook maar haar witte pony heeft ze verkocht.

FennyPower

Berichten: 1454
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-17 19:52

De personen op foto 1,2,9 en 15 heb ik al gevonden !

Mijn Nummer: o611derestkomtvanzelf /

Fluttershy

Berichten: 405
Geregistreerd: 28-03-16
Woonplaats: Groningen (stad)

Re: Outdoor kampioenschappen, drafbaan Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 00:02

Uitgelicht! *\%/*

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 00:04

Fluttershy schreef:
Uitgelicht! *\%/*


Jaaaaaaaaaaa

FennyPower

Berichten: 1454
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Re: Outdoor kampioenschappen, drafbaan Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-17 00:05

Jeejj :D

Mijn Nummer: o611derestkomtvanzelf /

Goldie

Berichten: 10447
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 09:41

Mooie foto's!
Ik moest stiekem heel hard lachen om foto 8, net of hij een piemel op z'n cap heeft _O-

Casciana: B dressuur+10, L springen+24, B SGW+4
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet dan is het zoek
[ITP] Casciana op het strand

MyWup

Berichten: 2522
Geregistreerd: 24-03-06
Woonplaats: dorpie in Grunn

Re: Outdoor kampioenschappen, drafbaan Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 10:05

Foto 6 is Nienke Dijkstra met valkje. Ze zit niet op bokt, zou je de foto's naar mij willen sturen?

voor portretten: http://www.marianstenekes.webklik.nl
Aprose (Wup x Zelhem) Z2 dressuur

FennyPower

Berichten: 1454
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-17 10:30

Goldie schreef:
Mooie foto's!
Ik moest stiekem heel hard lachen om foto 8, net of hij een piemel op z'n cap heeft _O-


Omg.... Dat is me nog niet eens opgevallen |o :')

Mijn Nummer: o611derestkomtvanzelf /

FennyPower

Berichten: 1454
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-17 10:30

liss schreef:
Foto 6 is Nienke Dijkstra met valkje. Ze zit niet op bokt, zou je de foto's naar mij willen sturen?

Heb haar de foto's gisteren toevallig gemaild op facebook. :)

Mijn Nummer: o611derestkomtvanzelf /

Solica

Berichten: 453
Geregistreerd: 23-04-16

Re: Outdoor kampioenschappen, drafbaan Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 12:55

5 Is Emile Drenth en 8 en 10 is Piet Mellema :)

Grasje88

Berichten: 39
Geregistreerd: 11-10-13
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 14:26

Ik ben heel benieuwd naar de afstamming van het paard op foto 12. Lijkt veel op die van mij

Brava Ultra (2006)
Rivendell - Fontaine TN x Riverman x Flemmingh (2021)

MaaikevdHaar
Berichten: 1
Geregistreerd: 29-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 11:32

Grasje88 schreef:
Ik ben heel benieuwd naar de afstamming van het paard op foto 12. Lijkt veel op die van mij


Toevallig ben ik dat op de foto :) Ze heet Goldie SH en is een Zapatero x Boreas


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 85 bezoekers