Ik vind het altijd heel erg knap dat de menners hun paarden zo snel door een hindernis kunnen sturen. Soms raakte ze wel wat of gingen ze bijna langs het poortje maar dan wisten ze het toch weer zo op te lossen dat het goed ging.
Ook was het heel erg mooi om te zien hoe goed sommige paarden meewerken. Bij 1 iemand brak de leidsel van de linker voorpony in de hindernis, ze hadden het niet meteen door maar de pony probeerde het toch goed mee te werken, toen is de groom van de kar gegaan en heeft de leidsel weer aan elkaar geknoopt om later na de hindernis een nieuwe te kopen bij een stand. Zo konden ze toch nog het hele parcours afmaken

Maar hier zijn de foto's, ik hoop dat jullie zo ook een beetje mee kunnen genieten ook al zijn ze niet zo heel erg goed, tips zijn altijd welkom

Dit span ging ontzettend snel en heel erg wendbaar, de pony's gingen er echt voor

Een tandem, helaas ging het bij hindernis 7 niet zo goed, de voorpony wou het water verschillende keren niet in.

Deze daarin tegen ging er zo in, dit vond ik toch wel 1 van de mooiste paarden

Er waren veel rassen te zien, waaronder deze tuiger

En een prachtig span schimmels, die ook erg wendbaar waren

Ook deze friezen waren van de partij, de groom gaf bij de meeste aanwijzing met de hand wat ook hier te zien is

Deze haflingers gingen heel snel, ze starten bij de paarden en gingen ook tegen een span fjorden

Dit span fjorden om precies te zijn!

Dit paard vond het water ook eng, maar na wat aanmoediging ging hij er toch in

Ook was er een 4 span haflingers, heel gaaf om te zien door hun mooie manen

Als je goed kijkt zie je hier de gebroken leidsel bij de voorste pony, dit was vlak voordat ze stil stonden en het gerepareerd werd

Heel mooi en fel span de pony links voor stond soms bijna te stuiteren voor de wagen

Ook dit 4 span shetlanders deed mee

En als laatste een prachtig span, de paarden waren mooi ingevlochten en de kleurencombinatie van de wagen was prachtig en had ik nog nooit gezien (donker blauw met felgroen)