Ik denk dat iedereen het wel verdient dat ik twee topics maak Overigens bij deze ook nog even een naar de vrijwilligers toe van gisteren! Want ook die stonden in de regen verkeer te regelen, parkeerplaats te bewaken, soep uit te delen, paarden met de trailer op te halen enz enz. 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Eindelijk terug, braaaaaaaaaf paard!
Laatst bijgewerkt door Jeddah op 15-09-10 19:35, in het totaal 2 keer bewerkt
Feel the fear and do it anyway ~Accept the things you cannot change and fight for everything else~
O,o wat een weer. En weer mijn stalgenootje gespot op foto 8 .
@SusanW; Hoe bevalt die regenjas? Ik zit er namelijk ook over te denken om deze te bestellen. Het lijkt me namelijk erg prettig dat hij ook helemaal over het zadel valt.
Wauw Susan, wat een gave regenjas....welke is dat en waar kan je die kopen?? Issie echt goed waterdicht (je bent immers nu echt een ervaringsdeskundige, hihihihiii)
Ja hij is écht goed waterdicht! Onder normale regenritten blijf ik echt compleet droog, incl zadel en bepakking. Alleen na 30 mm water (want dat is gisteren gevallen ) was ook mijn jas klam van binnen. Maar mijn kleren waren zeker niet nat, behalve bij mijn nek, want ik had de muts afgedaan, omdat ik niet meer achterom kon kijken met cap én muts
Maar ik ben er nog steeds zeer tevreden mee Jeddah heeft hem ook en die had hem ook de hele dag aan. We hebben ze van Loesdau, Duitsland (via internet besteld hoor ) Voor de liefhebbers de link nog maar een keer: http://www.loesdau.de/websale7/Regenman ... 9%2fmd5%7d