Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight
CathyTBP schreef:Ik hoop dit jaar voor het eerst te gaan!
Nog even een vraagje, wordt het Z2 op maandag en dinsdag op zand of gras verreden?
ivy_power89 schreef:Ik snap heel goed dat organiseren van evenementen op deze schaal nu eenmaal geld kosten.
En voor nu heb ik ervoor gekozen om te komen met 2 paarden voor ruim 700 euro voor een weekje, maar dit is dan automatisch niet iets wat ik jaarlijks ga doen.....dus ik snap het argument zeker van de organisatie, maar ik snap het argument van mn portomonee ook...
Liselot schreef:Earth schreef:Fek, ik ben er dit jaar niet bij want ik ben eerst op vakantie en daarna doe ik mee met een muziektheater in het Heracles stadion die week. Balen dat het samen valt
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Dee_Es schreef:Ik heb me ook ingeschreven. Voor het eerst (als we de meetmomenten tijdens corona niet meerekenen).
Weet iemand wat de voorwaarden zijn om finale te mogen rijden?
_Charlot schreef:Dee_Es schreef:Ik heb me ook ingeschreven. Voor het eerst (als we de meetmomenten tijdens corona niet meerekenen).
Weet iemand wat de voorwaarden zijn om finale te mogen rijden?
Ik weet niet hoeveel er finale mogen rijden per klasse.
Maar je beste 4 proeven tellen automatisch mee, dus je zou minimaal 4 proeven moeten rijden.
De proeven van zaterdag tellen alleen niet mee voor de finale.
melis_93 schreef:Ik kom (waarschijnlijk) nog wat jureren, nog niet gehoord welke dag/dagen
Rijden komt helaas net niet lekker uit met de selectiewedstrijden. Maar jureren is er ook altijd erg leuk
Flevolander schreef:klopt het dat de mensen die zich gemeld hebben als jury nog niets gehoord hebben hierover?
Gebruikers op dit forum: BrandWatchBot, FernandoO en 5 bezoekers