Kleine meisjes worden groot

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
_Zoe

Berichten: 1542
Geregistreerd: 12-03-14
Woonplaats: Rotterdam

Kleine meisjes worden groot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-17 19:03

Wat gaat de tijd snel, kleine toto is alweer 4,5 maand oud. En wat is ze veranderd! Miss toto is een merrie van glocks toto jr x apache. Sommige foto's zijn wel wat apart gekleurd omdat de instellingen in het begin verkeerd bleken te staan, maar vond ze toch te leuk om niet te plaatsen.

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


En ook mama is weer lekker aan het werk <3


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

https://www.instagram.com/zomora.horses/
They don't judge, gossip or lie. Horses, our true friends. He might only be here for a part of your life, but for him you are his whole life :+:


puppy1128

Berichten: 5009
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Re: Kleine meisjes worden groot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 19:08

Wauw wat een leuk merrietje en die manen!! Geweldig! :oo <3
Mams is ook erg mooi! :D

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Re: Kleine meisjes worden groot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 19:25

Ik ben nog even verliefd op haar als bij het vorige topic! <3 Wat een mooi koppie heeft ze! Prachtig. En mama mag er ook wezen.

_Zoe

Berichten: 1542
Geregistreerd: 12-03-14
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-17 19:58

puppy1128 schreef:
Wauw wat een leuk merrietje en die manen!! Geweldig! :oo <3
Mams is ook erg mooi! :D


Ja die manen willen maar niet gaan hangen :')

https://www.instagram.com/zomora.horses/
They don't judge, gossip or lie. Horses, our true friends. He might only be here for a part of your life, but for him you are his whole life :+:

Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 20:01

Superknap veulen zeg..wat een plaatje.

Vraag mij op de rijfoto's van mams wel af waarom je op elke foto terugwerkt in je handen. ;) Heel erg zonde van het plaatje.

_Zoe

Berichten: 1542
Geregistreerd: 12-03-14
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-17 20:36

gekvanfleur schreef:
Superknap veulen zeg..wat een plaatje.

Vraag mij op de rijfoto's van mams wel af waarom je op elke foto terugwerkt in je handen. ;) Heel erg zonde van het plaatje.


Omdat merrie zeer sensibel kan zijn soms en die dag was dat ook zo. Dus reed ik met iets langere teugels omdat ze nogal omhoog kan komen en als je dan druk houd slaat ze er helemaal in door en kun je er helemaal niks meer mee. Maar omdat ze met lopen nogal drammerig kan zijn en ik haar dus wel korter moest houden lijkt het dan misschien alsof ik hard terug werk. Maar in principe kun je er juist amper aankomen (waar hard aan word gewerkt). En tandarts, bitfitter en osteo zijn er recent bij geweest dus dat is het niet. Zat verder ook nergens vast volgens osteo dus voor mij een teken dat we toch op goede weg zijn :) en rijd normaal als het goed gaat dus ook met handen wat meer voor me uit.


Afbeelding

Afbeelding

https://www.instagram.com/zomora.horses/
They don't judge, gossip or lie. Horses, our true friends. He might only be here for a part of your life, but for him you are his whole life :+:

Sunsetgirl

Berichten: 6
Geregistreerd: 05-10-17

Re: Kleine meisjes worden groot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 21:24

Wat een mooi veulen, mooie afstammeling.
Laatst stond er eentje in de strengen met dezelfde afstammeling en die bracht heel veel op.

I've been through the summer on a horse with no name

_KiMbErLeY_

Berichten: 7555
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Hier

Re: Kleine meisjes worden groot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 21:39

Mooi veulen zeg! <3

Punz

Berichten: 8561
Geregistreerd: 04-03-10

Re: Kleine meisjes worden groot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 21:53

@Gekvanfleur:
TS plaatst dit in Kraamstal in the picture, niet bij Rijden in the picture of Horses at work. Kan me dus voorstellen dat ze geen zin heeft in rijkunstig commentaar, en dat ze nóg minder zin heeft om zich hier uitgebreid te verontschuldigen. Ik ga er vanuit dat ze IRL les heeft bij een deskundig instructeur die haar al dan niet bestaande hand issues met haar bespreekt op het moment dat dat nodig is..


Pffff. Lang verhaal om duidelijk te maken dat het hier om het veulen gaat, niet om het rijden... Zou dus fijn zijn als het voor verandering hier on topic kan blijven..

Dus...

Prachtig veulen TS uit een prachtige merrie! Wat zijn je plannen met haar? Is ze voor jezelf, of voor de verkoop?


Iedereen een Connemara!!


.

c_alsemgeest

Berichten: 20624
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Kleine meisjes worden groot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 21:58

Wat een lekkere punkie :+:

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)

puppy1128

Berichten: 5009
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 22:19

_Zoe schreef:
puppy1128 schreef:
Wauw wat een leuk merrietje en die manen!! Geweldig! :oo <3
Mams is ook erg mooi! :D


Ja die manen willen maar niet gaan hangen :')


De fjorden en zebra's zijn straks nog jaloers. :+

_Zoe

Berichten: 1542
Geregistreerd: 12-03-14
Woonplaats: Rotterdam

Re: Kleine meisjes worden groot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-17 22:55

Dankje punz! :) ik had haar bijna weggedaan omdat ik merrie volgend jaar of die daarop graag nog een keer wil dekken maar toen er eenmaal echt mensen waren kon ik het niet over m'n hart verkrijgen dus toto mag in elk geval bij me blijven tot ze 3 is daarna zien we wel weer verder. Nog een klein maandje dan gaat ze naar de opfok!

https://www.instagram.com/zomora.horses/
They don't judge, gossip or lie. Horses, our true friends. He might only be here for a part of your life, but for him you are his whole life :+:

Punz

Berichten: 8561
Geregistreerd: 04-03-10

Re: Kleine meisjes worden groot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 00:04

:)

Kan me voorstellen dat je haar aanhoudt, ben zeer benieuwd hoe ze uit gaat groeien!

En oehhh wat een stap dan he... de opfok


Iedereen een Connemara!!


.

Elisa2

Berichten: 37029
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Kleine meisjes worden groot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 08:09

Wat een leuk veulen! ik ben heel benieuwd hoe ze uit gaat groeien en hoop dat ze wat van Toto's nuchtere karakter mee heeft gekregen.

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: Kleine meisjes worden groot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 08:29

Wat een plaatje van een veulentje zeg! En wat ziet mama er knap uit! Met zo'n combinatie kan t alleen maar een topper worden alstie later groot is :D

Kimmie25501

Berichten: 7556
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Kleine meisjes worden groot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 09:13

Wat een leuk veulen en gave manen!

Oreo ~ Shan ~ Ivy ~ strooigoed

Anoniem

Re: Kleine meisjes worden groot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 11:29

Prachtig veulen!!! <3

Heb ook een advertentie van haar voorbij zien komen, maar ben blij dat je ze toch houdt tot ze 3 is! En misschien wel voor altijd ;) zo'n knap ding!

carla24494

Berichten: 7
Geregistreerd: 08-01-12
Woonplaats: leeuwarden

Re: Kleine meisjes worden groot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 11:34

Knap veulentje leuk koppie!

"yust keep on smiling:D"

Mer1980

Berichten: 18811
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Kleine meisjes worden groot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 13:58

Het is inderdaad een plaaaaaatje <3 moeders is ook knap maar lijkt vanaf de foto's echt een nerveus paard. Lijkt mij niet een makkelijk paard :=

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

UMayDream

Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 14:01

Wat een droomveulen :+: En fijn dat je wat extra uitleg en foto's hebt geplaatst m.b.t. het rijden want ik vroeg mij hetzelfde af als gekvanfleur. Erg knap dat je zo je best doet om met zo'n sensibele merrie te werken! (ik weet er alles van en het is soms om gek van te worden... maar ook dubbel en dwars de moeite waard als het eenmaal lukt :D )

Veel plezier met deze 2 mooie dames! Ik ben erg benieuwd hoe de kleine er over een paar jaar uit zal zien.

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!

VanHuisUit

Berichten: 6675
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 14:45

Wat een plaatje van een veulent <3 prachtig ze is al helemaal 'paard'. Heel veel geluk met haar.

Vind jij ook dat diplomering in zorg en welzijn voor volwassen zij-instromers veel te ingewikkeld is? Onderteken dan mijn petitie: https://mbozijinstroom.petities.nl/

_Zoe

Berichten: 1542
Geregistreerd: 12-03-14
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-17 14:58

UMayDream schreef:
Wat een droomveulen :+: En fijn dat je wat extra uitleg en foto's hebt geplaatst m.b.t. het rijden want ik vroeg mij hetzelfde af als gekvanfleur. Erg knap dat je zo je best doet om met zo'n sensibele merrie te werken! (ik weet er alles van en het is soms om gek van te worden... maar ook dubbel en dwars de moeite waard als het eenmaal lukt :D )

Veel plezier met deze 2 mooie dames! Ik ben erg benieuwd hoe de kleine er over een paar jaar uit zal zien.


Ja klopt, het ging de laatste weken ook echt heel goed eigenlijk maar doordat ik haar in haar ogen net iets teveel had gevraagd tijdens een training begon ze uit het niks weer te staken en omhoog te komen, iets wat ze maanden niet had gedaan. Dus we doen gewoon weer even wat stappen terug en doen nu ook veel andere dingen als grondwerk, springen, bak slepen etc zodat ze er niet teveel in blijft hangen :)

https://www.instagram.com/zomora.horses/
They don't judge, gossip or lie. Horses, our true friends. He might only be here for a part of your life, but for him you are his whole life :+:

Nessie

Berichten: 8574
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Kleine meisjes worden groot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 15:41

Wauw! Prachtig veulen en prachtige merrie <3

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

xfloorremy

Berichten: 60
Geregistreerd: 02-11-16
Woonplaats: Limburg

Re: Kleine meisjes worden groot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 15:48

Aaah wat een prachtig veulentje <3

Gwenvd

Berichten: 1728
Geregistreerd: 20-07-15
Woonplaats: In t westen

Re: Kleine meisjes worden groot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 16:33

Zo die is goed gelukt!!! Wat een knapperd!

Strooigoed


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 bezoekers