Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight
Neon schreef:Ik had me er niet mee willen bemoeien maar.... Als een stamboek... Speciaal voor 1 geval... De rompslomp aangaat om de regels aan te passen? Hebben ze daar dan niet een goede reden voor? Ik bedoel waarom zouden ze zichzelf dat werk aandoen? Zit er dan niet toch ergens een kern van waarheid in het, in de ogen van sommigen, gezeur van anderen?
belangrijker dan ze is en doet net of ze het wiel opnieuw heeft uitgevonden en de rest van de wereld vals doet uit afgunst.Citaat:Ik vraag me gewoon bij dit soort fokkers altijd af of ze slim genoeg zijn(en ook eerlijk genoeg) om op een gegeven moment toe te geven dat dit hem misschien toch niet is geworden. Voor ts is dit (inmiddels) gewoon een prestigeproject en dat is link. Want dan gaat ie over twee jaar nog dekken ook als het even kan. dan gaat het niet meer om de kwaliteiten van het paard, maar om te bewijzen dat deze kruising kan. En dat is wat ik proef bij ts en waar ik op reageer.
Neon schreef:En 1000x herhalen dat het een mini x kwpn is... Is niet papegaaien dan? Kom op meid... Tis blijkbaar een welsh geworden... hij heeft immers welsh papiertjes erbij...
Boras schreef:W_Empress schreef:Dat is op zich niets ongewoons hoor. Partbred is al jaren een legitieme sectie binnen het stamboek. Vroeger bekend als Welsh NRW of K(?).
Dat begrijp ik, maar het is geen antwoord op de vraag
PeeWij schreef:Dit is een volwaardig stamboekdier, welke correct geregistreerd is door de WPCV (officieel erkend stamboek door pve en het moederstamboek WPCS) Deze is geregistreerd als Welsh Part Bred. Hiervoor komen alle kruisingen voor in aanmerking met minimaal 25% welshbloed. Kunnen gewoon ter keuring komen bij ieder Welsh stamboek ter wereld. Nog sterker en zijn zelfs rubrieken voor deze sectie op de Royal Welsh Show in Wales. Rowan super. Gefeliciteerd zie je graag op de wpcv show in houten in april