Gut, mijn kleine beestje denkt dat het eten lekkerder is als je je hoofd in de emmer stopt.. Of zal die gewoon aan het uitproberen zijn hoe je je hele lichaam in de emmer stopt? Wat denken jullie?
Wat een leuk beesje Vooral die foto waar de hond ongeveer hetzelfde zit vind ik leuk En natuurlijk de onmogelijke situaties met de emmer achja zo blijft hij wel lenig
Still I need your sway, because you always pay for it And I, and I need your soul because your always soulful And I and I need your heart, because your always in the right places....
Wat een leukerd! Ik denk dat ze gewoon nieuwe verstop plekken voor verstoppertje aan het zoeken is. De emmer is immers leeg, dus om eten zal het niet gaan Kijk je wel uit met het hengsel? Op foto 5 vind ik het er toch ietwat eng uitzien..
leuke foto's. denk dat hij idd in de emmer probeert te kruipen. Ik zou alleen wel het hengsel van de emmer af halen.. Dan is het speelgoed ineens een stuk veiliger.
Hele leuke foto's!!! Het enige waar ik een beetje bang voor zou zijn. Is dat hij vast komt te zitten tussen het hengsel en de emmer. Zou die er zelf voor de zekerheid afhalen. Maar voor de rest echt heel lief en leuk!
@olanis, als die er tussen komt te zitten is komt die vanzelf ook weer los een veulen is niet zo gauw onder de indruk hoor maar misschien wel beter inderdaad de hengsels eraf te halen
Echt heel leuke foto's, veulen speelt duidelijk verstoppertje Foto's met de hond erbij zijn ook erg leuk en je veulen is ook echt een schatje om te zien Alleen ga wel de rest mee wat betreft het hengsel van de emmer, zonder is een stuk veiliger spelen
LEVADE 4-6-1993~21-11-2011
Don't make excuses for nasty people. You can't put a flower in an asshole and call it a vase
Haha bedankt allemaal! Jaa het hengsel zal ik er vanaf halen, op foto 5 lijkt het inderdaad fout te gaan, in't echt valt dat allemaal mee haha! Maar voor de zekerheid ga ik dat wel doen. Het is ook echt een schatje, maar hij is echt een draakje, als ie het er niet mee eens is tijdens het wandelen stampt ie met ze voorbeentjes op de grond!
@ nikkiej_86; De hond is echt ontzettend waaks, zodra er 1 veulen buiten het hek komt wil die hem bij de groep drijven, dat deed ie ook bij de schapen. Het gaat wel steeds beter, maar zodra hij iets geks doet geeft ie inderdaad een soort hap. Hij bijt niet echt. Ik hoef alleen maar naar de stal te wijzen en hij loopt weg, maar ik laat ze het zelf meestal maar uitzoeken.
Sidera; Hahaha, welja hij werd zo'n vervelend hengstje, ik dacht dat als ik met hem aan het werk ging dat dat gedonder wel zou stoppen. Nee, ze mama is een harde werker!