Veulens 2018 Klets&foto topic

Moderators: Apple, Coby, C_arola, Pistasche, Dyonne

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 22:27

Harry heeft bijna geen voorpluk en zijn manen zijn ook drama. Happen eruit en de rest is heel dun. Staart is ook half afgeknaagd -O-
Na de verhuizing ga ik de manen heel kort knippen zodat het op een lengte is en verder zien wel of het groeit. Zonder manen is ie ook knap :D

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 22:17

Moeilijk Veerledec. Zou bij twijfel nu (nog) niet castreren. Castreren kan altijd nog (wel minder ideaal misschien), maar ballen er weer aan plakken word zo lastig.
Ben geen voorstander van fokken met erfelijke ziektes, maar vind dat Wffs toch wel weer anders, met een goede merrie zou het weer prima kunnen. Lastig!

Harry word volgende week gecastreerd. Verder weinig te melden, kom nu niet bij Harry vanwege Corona.
Kreeg pas wel deze foto doorgestuurd van de opfok. <3
Afbeelding

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 12:18

Vind dat puppy juist wel heel leuk!
Hier verschilt het in welk licht Harry staat. Soms lijkt ie een heel iel nekje te hebben en is ie puppy, maar van achteren is het een tank :D
Vandaag voor het eerst na de castratie weer geweest ivm Corona. Ben heel blij met hoe ie er nu uitziet.
Sorry voor de spam :o

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En natuurlijk een veulenfoto <3
Afbeelding

Kayleigh__

Re: Veulens 2018 Klets&foto topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 20:04

Wat een knapperd Vulina!

Gefeliciteerd Janine! Mooi om de naam door te geven.

Balen Trysteffy! Misschien eens een bloedonderzoek doen? Ook met oog op de wormbesmetting die hij eerder heeft gehad.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:39

Hoe is het nu Trysteffy?

Net even bij Harry geweest, die lag lekker te luieren. Werd er helemaal gelukkig van <3
Afbeelding
Afbeelding

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 20:20

Wat een gaaf dier, Karin! Mooi die aftekeningen <3

Ze glimmen mooi, Vulina. Zien eruit alsof ze ook echt al ‘af’ zijn.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 07:59

Gelijk heb je Vulina. Merk dat ik de uitgebreide bijleesposts tegenwoordig ook niet meer maak. :o
Die van jou lijkt echt al zo volwassen en af als paard. Doe je er al wat mee of staat ie nog lekker jong te zijn?

Hoe is het nu met Navaldie, Trysteffy?

Die van jou heeft echt al een flinke bos haar, Melia! Die wil vast wel wat aan Harry doneren :j

Wat is ze gegroeid Twinklebel! Mooi kleurtje heeft ze nu. Ze staat bij Equus toch? Zag laatst een topic daarover en lijkt me een hele fijne opfok!

Leuke foto’s, Joltsje! Hou wel van vosjes :D
Vooral die laatste foto is erg leuk haha. Mooi sfeertje op je foto’s.

Regresso wordt ook al meer paard nu. Leuk! Vond hem inderdaad nog steeds heel puppy, maar zonder die wintervacht is het al een heel ander beeld zo. Hij is heel braaf of niet?

Hoe groot ‘moet’ ze worden, Essxan? Ze glimt mooi!

Misschien dat ik het gemist heb, StalMelyn, maar is ie lang ziek geweest? Hij ziet er nu gezond uit!

Wij doen nog vrij weinig met Harry. Beetje poetsen en meelopen soms. Over 3 weken verhuisd hij van de opfok naar een andere stal. Als hij daar gewend is wil ik het meer uitbreidden met bijv. verkeersmak maken etc. Echt longeren enzo verwacht ik pas in de winter/begin 2021 een begin mee te maken. Maar alles op wat Harry aangeeft, hebben tijd zat.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 19:10

Balen stal Melyn! Stom dat je met zo’n wond zo lang bezig kan zijn. Succes met de voorbereidingen voor de keuring!