Veulens 2018 Klets&foto topic

Moderators: Dyonne, Apple, Coby, C_arola, Pistasche

billionache

Re: Veulens 2018 Klets&foto topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 18:33

Leuk je hier ook te zien Carmen, welkom :D

Zooo Hayden wordt ook al knap zeg!

@essxan fijn zeg! De mijne is ook nog steeds not amused bij de achtervoetjes haha. Komt idd vast goed!

Regreso AS ♥
Volg ons op Bokt of Instagram!

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 13:52

Damn, heb hier al een paar maanden niks meer gepost :+
Wat worden ze allemaal snel groot! :D

Hier al een hele tijd niks meer gedaan met Regreso. Ook niet echt meer recente foto's. Hij wordt ook zo 'lelijk' in de wintervacht dus dan is de motivatie om de camera mee te nemen er ook niet echt :') Onze stal is nu ook gewoon volledig dicht ivm corona, dus heb hem al een dikke maand niet meer gezien helaas... Kreeg wel deze foto doorgestuurd van de staleigenaresse, lekker genieten in het zonnetje <3

Afbeelding

En nog eentje van eind vorig jaar:
Afbeelding

Deze kwam ik nog tegen van vorige zomer :+: zo benieuwd wat er dit jaar onder die dikke vacht uit gaat komen haha.

Afbeelding

Staleigenaars willen wel regelen dat we komende week een keer mogen langsgaan. Hoop hem dan weer een keer op te meten en wat duidelijke nieuwe foto's te maken!

Regreso AS ♥

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 11:19

Oef moeilijk veerledec! De mijne is een kruising, dus niet echt met die issue gezeten mbt laten keuren etc. Heb wel getwijfeld of ik hem hengst wilde houden, ook omdat hij echt wel lief was en het altijd wel wat vind hebben. Maar uiteindelijk vorig jaar toch laten castreren. Vind het zoveel fijner idd qua samen zetten met andere paarden, en het geeft ook een hoop meer rust in zijn hoofd naar merries toe :j maar ivm WFFS zou ik bij de jouwe meer neigen naar castratie.

Gisteren voor het eerst sinds een dikke maand nog eens op bezoek geweest bij de mijne. Hij is zoals vorig jaar erg laat met verharen, en heel z'n vacht plakt vol aangekoekte modder, dus het is niet moeders mooiste :') maar schrok wel van z'n manen die plots flink gegroeid zijn op zo'n korte tijd!

Afbeelding

Afbeelding

Regreso AS ♥

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 16:17

Wat een knapperd paardjes123, lijkt echt al een heel 'paard' die van jou! :D

Knappe Auryn <3 Blijft echt 1 van mijn favorieten in dit topic, ben gek op haar kleur!

Kimvicious die van jou heeft echt een leuke bles!

Twinklebel zo Nijn wordt ook al een hele dame zeg! Ben benieuwd hoe ze verder verkleurt!

_Karin leuk stel zo samen :D

Had één van de recente foto's van Regreso nog eens naast een babyfoto gezet. Zo leuk om te zien <3
Afbeelding

Regreso AS ♥

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 14:11

Gefeliciteerd scilla123! :D

Regreso werd maandag ook officiëel 2 jaar! Gisteren langsgeweest met een zak worteltjes. Hij is heel vies en is nog vol aan het verharen. Binnenkort toch maar eens flink onder handen nemen op de poetsplaats :+

Afbeelding
Afbeelding

Regreso AS ♥

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 23:28

Echt hele paarden worden het al allemaal <3

Hier schrok ik gisteren ook! Was een dikke week niet meer langsgeweest, en opeens was die niet meer overbouwd en al z'n wintervacht kwijt. Bizar hoe snel ze veranderen!

Afbeelding

Dekje erop gelegd voor de eerste keer. Gaf geen kik, vond het heel interessant allemaal haha :D

Afbeelding

Regreso AS ♥

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 23:08

Dat is idd al langer zo Vulina. In het begin deed ik de moeite om uitgebreid terug te lezen en op iedereen te reageren, nu maar opgegeven want kreeg vaak 0 respons terug jammer genoeg :+

Zit wel altijd met bewondering naar de jouwe te kijken hoor, wat een joekel :D de mijne is een laatbloeier en tikt met moeite de 1m50 aan nu haha!

Regreso AS ♥

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 21:02

@Vulina: Zo'n toffe bles heeft die van jou! :D

@StalMelyn: gave foto zeg, bij pony's (zeker hengsten) heb ik snel t idee dat ze al behoorlijk 'af' zijn op deze leeftijd! Balen van de wond zeg, veel beterschap!

@Kayleigh: Regreso is erg braaf! Wel af en toe brutaal (qua persoonlijke ruimte etc) dus moet wel consequent zijn, maar het is zo'n knuffelbeer! :D

@pradadaan: Nacho is zo leuk <3

@cioccolato: zoooo charmante foto's zeg :+ maar zelfs als verzopen katjes blijven ze leuk hoor haha! Ik blijf vooral fan van Billy :D

@Janinevv: geen ervaring met hoofdstellen. Koop meestal wat ik gewoon mooi vind, vorige paarden hadden makkelijke hoofden haha! Voor t geval Regreso een moeilijke maat heeft volgend jaar lees ik wel even de tips mee :j

@Kimvicious: Haha wat een leuke foto :D oeh niet prettig dat verbranden! Hier nog geen last van gehad gelukkig.

@droversrun: zoooo Guusje ziet er goed uit zeg! Heel mooi opgeknapt!

Eergisteren nog eens foto's genomen van Regreso en jeetje, wat gaat het ineens hard met groeien! Hij is ook volledig door z'n wintervacht heen nu dus dan is het meteen een heel ander paard ineens!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Regreso AS ♥