Gezocht! New forest pony Freedom!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
ineke20

Berichten: 15
Geregistreerd: 03-03-14

Gezocht! New forest pony Freedom!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-18 19:07

Hi!

Omdat vele zoek acties tot nu toe tot niks uitliepen probeer ik het ook hier maar eens!

Ik ben opzoek naar de 3e nakomeling van mijn merrie.

Naam: Freedom
Geboorte datum: 27-05-2012
Geslacht: ruin
Kleur: bruin/roodbruin/donkerbruin met zwarte manen
Aftekeningen: zover ik weet helemaal niks
Moeder: Romana fan Barrahus
Vader: Vivennes vision of freedom

Freedom hebben we verkocht in 2015 als 3 jarige pony. Hij is toen verhuist naar Rheezerveen nabij Hardenberg. Zij verkochten hem verder de winter die daarop volgde waarvan ik de datum niet meer weet. Hij was toen hij verkocht werd geschoren en had toen dus even een andere kleur.

Ik had verwacht hem inmiddels wel gevonden te hebben maar helaas valt dat tegen. Hij staat niet op de paarden zoeker van knhs en een paar maanden geleden stond hij bij het stamboek nogsteeds op de fokker.

Met de baas van een jonger broertje is goed contact en zijn broer van 2 jaar later heb ik sinds oktober in eigen bezit. Van alle nakomelingen van de merrie weet ik dus waar ze uithangen behalve van Freedom..

Freedom heb ik zelf opgevoed en 3 jaar zien opgroeien. Het zou dus leuk wezen om in contact te komen met de huidige eigenaar!

Ben jij de gelukkige eigenaar van Freedom of heb je tips oid dan zie ik graag een berichtje tegemoed! Foto's komen er nog aan.

X

Never Give up, Just be stronger.

Tara since Augustus 2011
Chesnut since 12-09-2018


ineke20

Berichten: 15
Geregistreerd: 03-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-18 12:57

ineke20 schreef:
Hi!

Omdat vele zoek acties tot nu toe tot niks uitliepen probeer ik het ook hier maar eens!

Ik ben opzoek naar de 3e nakomeling van mijn merrie.

Naam: Freedom
Geboorte datum: 27-05-2012
Geslacht: ruin
Kleur: bruin/roodbruin/donkerbruin met zwarte manen
Aftekeningen: zover ik weet helemaal niks
Moeder: Romana fan Barrahus
Vader: Arendberg's Maurits

Freedom hebben we verkocht in 2015 als 3 jarige pony. Hij is toen verhuist naar Rheezerveen nabij Hardenberg. Zij verkochten hem verder de winter die daarop volgde waarvan ik de datum niet meer weet. Hij was toen hij verkocht werd geschoren en had toen dus even een andere kleur.

Ik had verwacht hem inmiddels wel gevonden te hebben maar helaas valt dat tegen. Hij staat niet op de paarden zoeker van knhs en een paar maanden geleden stond hij bij het stamboek nogsteeds op de fokker.

Met de baas van een jonger broertje is goed contact en zijn broer van 2 jaar later heb ik sinds oktober in eigen bezit. Van alle nakomelingen van de merrie weet ik dus waar ze uithangen behalve van Freedom..

Freedom heb ik zelf opgevoed en 3 jaar zien opgroeien. Het zou dus leuk wezen om in contact te komen met de huidige eigenaar!

Ben jij de gelukkige eigenaar van Freedom of heb je tips oid dan zie ik graag een berichtje tegemoed! Foto's komen er nog aan.

X


Never Give up, Just be stronger.

Tara since Augustus 2011
Chesnut since 12-09-2018

estja
Berichten: 1428
Geregistreerd: 14-09-05

Re: Gezocht! New forest pony Freedom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 12:59

Een foto erbij helpt vaak goed. :)
Dat mensen een paard dan eerder herkennen dan uit een beschrijving.

jaji
Berichten: 169
Geregistreerd: 16-03-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 13:07

Je hebt hem gevonden!!! Hij staat bij mij aan huis!!!

Ik heb hem in september 2016 gekocht...

jaji
Berichten: 169
Geregistreerd: 16-03-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 13:09

Zijn vader is inderdaad Arenberg's Maurits en zijn moeder is Ramona fan Barrahus en de geboortedatum klopt!
Laatst bijgewerkt door jaji op 12-06-18 13:33, in het totaal 1 keer bewerkt

jaji
Berichten: 169
Geregistreerd: 16-03-07

Re: Gezocht! New forest pony Freedom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 13:14

Afbeelding

Afbeelding

Lous

Berichten: 24239
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Gezocht! New forest pony Freedom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 09:42

Omdat de pony inmiddels is gevonden, hierbij een slotje. :)

NIET banketstaaf,MAAR POETSEN!!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: acerdurac, Vitas en 132 bezoekers