Jubileum Sportdag; Wie doet er mee?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Daphne__
Berichten: 12450
Geregistreerd: 12-12-06

Jubileum Sportdag; Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-17 01:29

Hoihoi,

Deze maand is het weer mogelijk om in te schrijven voor de sportdag. En dit jaar een extra speciale ivm 60 jarig bestaan van het stamboek!

Duss, wie doet er mee? *\o/*


Zelf doe ik niet mee, maar mijn zus wel met onze Forester :j Hobbyklasse dressuur en Dressuurbelofte, zoals elk jaar :Y)


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Re: Jubileum Sportdag; Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 21:06

Wij gaan dit jaar ook, hopelijk kan ik er een stuk of 12 meenemen :+ Deel zal dressuur rijden KNHS en een deel hobby. En we gaan eens kijken wat er aan sportpony enzo mee kan doen. Ik heb er speciaal een andere wedstrijd van ons voor verzet :)

Mandarijn12

Berichten: 1478
Geregistreerd: 23-02-12

Re: Jubileum Sportdag; Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 17:20

Ik doe denk ik mee aan de dressuurbelofte en aan de gymkana :D Haha, heb een 4-jarige en ik vind 2x dressuur dan een beetje saai voor hem. Dus gaan we even wat leuks mee doen :+

NewForest14
Berichten: 7
Geregistreerd: 28-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 20:18

Ik helaas niet :'( omdat onze goedgekeurde hengst Blue Forest Sharons Star dan mee gaat doen aan het springen en we geen merrie en hengst samen in de trailer willen zetten anders had ik meegedaan aan dresuur en dresuurbelofte +Gymkhana(deed ik eerder altijd maar blijf het grappig vinden) XD op de Foto zie je Star

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 21:28

liberty schreef:
Wij gaan dit jaar ook, hopelijk kan ik er een stuk of 12 meenemen :+ Deel zal dressuur rijden KNHS en een deel hobby. En we gaan eens kijken wat er aan sportpony enzo mee kan doen. Ik heb er speciaal een andere wedstrijd van ons voor verzet :)

helaas zal een volle vrachtwagen niet lukken, omdat veel die mee zouden kunnen ook de jumpcross bij ons willen rijden een week ervoor en die ook al op Horse Event rijden, dus gaan ze niet mee. Vooralsnog alleen mijn nichtje die met een aantal pony's mee gaat doen.

annemartx
Berichten: 2
Geregistreerd: 11-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 17:08

ik doe mee! voor het allereerst *D
heeft er iemand nog tips? en ik heb een vraag, is er net als bij de connemara dag, ook een parade? ik heb geen idee, dus kan iemand mij helpen? ik ga dressuur rijden <3 /3

Corelli

Berichten: 9995
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 17:58

Zijn er nog bokkers geweest vandaag? :)

Ik was mee met de eigenaresse van mijn verzorg Forest, zij deed mee aan de sportpony klasse. Ging super goed, dus zeer tevreden! Uiteindelijk hebben we beiden even een rondje gymkhana gedaan, wat super leuk was dat :D

Daphne__
Berichten: 12450
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-17 18:19

Nee, wij zijn uiteindelijk niet gegaan... Dressuurproeven gingen niet door. Echt vreselijk balen.. We gaan elk jaar en dan precies bij de jubileum sportdag laten ze de lagere klassen allemaal niet doorgaan. Extra zuur dat elke deelnemer een jubileum pin kreeg en een goodybag, gaaf lint bij de gymkana etc...

Hadden nog alleen Gymkhana kunnen doen natuurlijk, maarja om als 27 jarige speciaal naar ermelo te gaan voor Gymkhana... :\

Corelli

Berichten: 9995
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 19:13

O ja dat klopt, alleen de dressuur op zand ging door :\ Wat zuur zeg !


aniek_joefy

Berichten: 856
Geregistreerd: 08-01-13

Re: Jubileum Sportdag; Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 20:40

Ik ben wel geweest vandaag met 2 pony's en een super leuke dag gehad! :D
Met de ene pony 2e geworden in het BB springen met 75 stijlpunten en fijn rondje gedaan tijdens de sportpony! En met mijn andere pony Z2 dressuur gestart. Ook heel tevreden en in de eerste proef een mooie score van 65,24%. :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 81 bezoekers