nakomelingen van Sharon

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
secricible

Berichten: 25669
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: nakomelingen van Sharon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 22:09

Dit is niet jou sharon. Deze sharon is nu 28jaar als ze nog leeft en staat in de buurt van Ysselsteyn op haar pensioenstalletje. Overigens is haar vader dukes forest oberon :) andere sharon dus.

"what is the bravest thing you've ever said?" asked the boy
"Help" said the horse


NewForest14
Berichten: 7
Geregistreerd: 28-07-17

Re: nakomelingen van Sharon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 10:37

Jammer want we hebben nog niet al haar nakomelingen gevonden

CharMoon

Berichten: 2
Geregistreerd: 14-02-17
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 15:39

Nog een update over Gertrude Moonlight. Ik heb al wel vaker naar Moon gezocht, helaas weinig informatie over haar gevonden van meer dan 10 jaar geleden :( . Ik ben wel te weten gekomen dat ze een volle broer heeft: Shadon en ze heeft ooit met een Sylvester bij ons als handelspony gestaan (Zij beweren dat die Sylvester ook een broer van Moon is, maar ik ken alleen Shadon :? helaas weer geen foto' s) Wel foto' s van Moon op de manege gevonden, maar ben juist zo nieuwsgierig of er foto' s zijn van voor dat ze bij ons kwam te staan.
Helaas gaat het niet goed met Moon |( ze heeft een blessure gehad en is daar redelijk van hersteld, maar doordat ze die op 21 jarige leeftijd kreeg heeft de artrose heel erg kunnen toeslaan ;( . Ik heb nog goed met haar kunnen rijden en haar nog veel geleerd, helaas zitten we nu op het moment dat ze misschien ingeslapen wordt. Ze heeft in haar verleden ook nog een heftig springongeluk gehad en daar heeft ze nu erg veel last van en loopt (denken wij) altijd met pijn...
Dit was een kleine update over Moon :(:) ik heb in een ander topic al gelezen dat er mensen zijn haar ook gereden hebben, dus ik hoop dat er nog een paar foto' s zijn (al zijn het er maar 1 of 2) ik denk dat er wel een aantal nieuwsgierig waren :) .

ps: ik heb nog best veel foto' s van haar!


secricible

Berichten: 25669
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: nakomelingen van Sharon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 15:50

Op de groepsfoto van de vorige pagina staat een foto van haar volle broer (shadon, tweede van links) en haar moeder (sharon, eerste van links).
Zover mij bekend (en dat weet ik 99% zeker) zijn er geen andere volle broers of zussen van gertrude. Wel zijn er wat half broers- en zussen. Sylvester zegt mij niks, maar op de stal waar haar moeder het grootste deel van haar leven heeft doorgebracht is iig een Jasmijn geweest. Alle veulens van de moeder van Gertrude eindigen met een H (jasmijn H, shadon H) als ik het me goed herinner. Ik weet dat toen ik weg ben gegaan daar op stal er nog 1 veulen is geweest, maar geen idee of die sylvester heette.

"what is the bravest thing you've ever said?" asked the boy
"Help" said the horse


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mieke en 11 bezoekers