kantje`s ronaldo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
wkiicmo
Berichten: 4
Geregistreerd: 29-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 21:35

daNiielle_ schreef:
Even een vraag..
Is het zo dat de meeste nakomelingen van Ronaldo veel weigeren met springen?
Dat viel me laatst zo op toen ik weer eens op een pony concours was..!
Ik vroeg me af of het dan aan die ruiters lag, of dat het een bekend probleem is. :)



Ik heb mijn pony nu een paar weken,
Kantje's Ronaldo is zijn vader.
Mijn pony geweigerd met springen ook, ik hoop dat het gewoon een dip is en niet dat het aan mij ligt of dat hij altijd zo vervelend blijft doen


wkiicmo
Berichten: 4
Geregistreerd: 29-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 10:06

Filipe schreef:
Precies hetzelfde eigenwijze karakter, durft makkelijk bokjes te geven, zich niet laten vangen in de wei, of zelfs een stijgersprong naar me te geven, voor de rest een uitzonderlijk lief paard!!!!



idd!! die van mij is precies het zelfde heeft voor de rest een super karakter en met logeren word hij ook steeds braver :-)
en ik kan zonder zadel (als iemand anders met hem aan de hand loopt) op hem zitten

wkiicmo
Berichten: 4
Geregistreerd: 29-07-12

Re: kantje`s ronaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 08:56

Ja hij begint ook steed braver te wirden die va mij
Maar als hij braaf is loopt hij zo mooi en rustig en ik kon gister na hrt longeren (ik longeer met hoofdstel)
Toen hield mijn moeder hem vast op lange lijn op de volre en toen heb ik er zonder zadel gereden
Hij loopt mooi maar zit zonder zadel niet lekker :/


wkiicmo
Berichten: 4
Geregistreerd: 29-07-12

Re: kantje`s ronaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 07:24

Haha heb ik ook eens gedaan zelfde verhaal.
Maar ik heb laatst mn eerste wedstrijd gereden met hem 1e en 2e met twee winstpunten dus ging hartstikke goed!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Binau, denisesilver, DexterM, Nina1999, Umeo, Willemiens en 4 bezoekers