New forest hengst Cateshill Renegade

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

New forest hengst Cateshill Renegade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 11:46

Wie kan mij wat meer vertellen over deze hengst. Op internet kan ik eigenlijk geen informatie over hem vinden.
Het enige wat ik inmiddels weet zijn de ouders. Vader is Robijn en moeder Silverlea Lucky Star III.

carlos

Berichten: 628
Geregistreerd: 28-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 17:54

ik kon niet veel vinden maar ben wel ffies opzoek gegaan Pling

dit ben ik te weten gekomen:
---
Catshill Renegade heeft een donkerbruine D-merrie van 14 jaar met een schofthoogte van 1.41 op de wereld gezet. de moeder van die merrie is niet bekend maar de vader is dus Cateshill renegade.
---
en dan heb ik nog een zoon gevonden over Cateshill Renegade.
Die heet happy, het is een D pony, en die ryd L1 dressuur

meer dan dit kon ik niet vinden..
Groetjes Elleke

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 19:19

Precies een hengst die ik niet op mijn site heb. Heb gekeken in het hengstenboek voor je:

geboren 1979, donkerbruin, 147 cm goedgekeurd met een 1e premie in 1982. Z dressuur en L springen, 5e plaats UTV bestgaande 1987

Verrichtingen
karakter 7
temp/geh 7
houd/temp 7
stap 6
draf 6
galop 6
vrij spr 8
spr od man 7
terreinrit 7
alg indruk 7
premie C


Voldoende????????

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-04 20:30

Bedankt Liberty, hier heb ik zeker wat aan. Moet eerlijk zeggen dat ik zijn cijfers in relatie tot zijn prestaties wat aan de lage kant vind, maar ja.
Nu nog hopen dat ik ooit eens een foto van hem kan bemachtigen Knipoog

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 21:24

tja die foto heb ik wel, alleen geen scanner op deze pjuut. En daarbij is het ook een hele onduidelijke foto die in het hengstenboek staat

MeneerMicky

Berichten: 102
Geregistreerd: 12-03-11
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 11:04

Ik verzorg al bijna 5 jaar een dochter van hem kwam ik gister achter :D

Nicole288
Hoofdmoderator Informatief
May the horse be with you! Coördinator Veulenverkiezing

Berichten: 31283
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: New forest hengst Cateshill Renegade

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 20:16

Ondanks dat dit al een ouder topic is, willen we het toch een kans geven op een doorstart :)
Ik verplaats het topic daarvoor naar het New Forest subforum:

F-AM -> NF

Souraya112
Berichten: 6
Geregistreerd: 15-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 00:32

Hallo Ik heb een New forest van tien en in haar paspoort staat ook "Cateshill Renegade" .. Dat is namelijk de opa van mijn pony "Roza"... "Cateshill Renegade" Zijn vader is "Robijn" en moeder "Silverlea Lucky Star III"... De Dochter van "Cateshill Renegade" is "Denny .S" de moeder van mijn pony is dat .....Hij heeft "Denny S" gemaakt met "Heuvingshof Sjanette".... De moeder van "Robijn" is "Grey Magic" en de vader is "Golden Wonder" , De vader van "Silverlea Lucky Star III" is "Silverlea Michaelmas" de moeder van "Silverlea Lucky Star III" heet "Stardust of Silverlea"... Ik weet veel meer Groetjes Souraya en Roza de pony!! /3 Ps. Stuur wat als je meer vragen hebt!! *\o/* :)

Souraya112
Berichten: 6
Geregistreerd: 15-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 00:41

Het veulentje heet Denny .S en Cateshill Renegade heeft het veulen ter wereld gebracht met Heuvingshof Sjanette gr sou antwoord voor carlos die het aan het begin zei

annapipo
Berichten: 2
Geregistreerd: 12-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 13:13

Ik heb vroeger een pony gehad van Cateshill Renegade,

Het was een ruin van 1.44, zwartbruin met een kopersnuit geen aftekeningen alleen een paar witte haartjes op het voorhoofd. Hij was super stoer gebouwd, sterke borstspieren en een mooie hals.
De manen en de staart waren als een Fries zo dik, we hebben ook nooit knotjes gehad, we schoren hem als een fjord, er was geen beginnen aan.

Dare Devil was daarnaast een van de meest lieve pony's die ik heb gekend, heb ook mooie prestaties met hem gehaald. Was M dressuur en L springen tot ik te groot voor hem werd.

Ben benieuwd of hij er nog is. Ik denk dat hij nu een jaar of 23 is..