Wij gaan een paar dagen naar het Cantharel hotel om lekker op de Veluwe te rijden.
* Hoe is het momenteel met ongedierte op de Veluwe? Hier zijn namelijk erg veel muggen en we moeten nu al helemaal ingepakt op buitenrit.

* Hoe zit het met de wolf? Ik was niet van plan om mij door dat beest op de kop te laten zitten en wil er gewoon een paar leuke dagen van maken. Maar we willen natuurlijk geen problemen, ze zitten daar en hopelijk komen we ze niet tegen. Maar zijn er bijvoorbeeld plekken met betrekking tot de wolf waar we beter niet kunnen komen? Of hebben jullie nog andere tips wat betreft de wolf?
* Wij willen routes gaan rijden tot ongeveer 40km maar zouden het leuk vinden om tijdens een route even te kunnen lunchen of een kop koffie te drinken. Weten jullie leuke plekjes waar we zeker langs moeten rijden?
* Mochten jullie nog leuke routes weten vanaf Cantharel tot max 40km dan hoor ik het graag!
* Wat is leuk om in de avond te doen? Wij zaten te denken om een fiets te huren en lekker Apeldoorn in te gaan en te terassen. Maar zijn er nog dingen waar we echt heen moeten? Bijvoorbeeld een leuk/gezellig restaurant? En waar moeten we echt zijn voor heerlijke sushi?
Andere tips zijn ook welkom!