Vakantiestalling omgeving katwijk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Vakantiestalling omgeving katwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-21 22:50

Weet iemand vakantiestalling in Katwijk/Noordwijk/bollenstreek die het volgende aanbied:

-weidegang overdag
-nacht op stal
-andere paarden in de buurt.
-direct aan ruiterpaden.

Gaat om twee weken in komende hoogseizoen. :)

Deemiii

Berichten: 266
Geregistreerd: 03-12-19

Re: Vakantiestalling omgeving katwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 23:17

Direct aan ruiterpaden word hier in Katwijk zelf heel lastig, die hebben we hier bijna niet. Je moet toch eerst wel een stuk over de weg/drukke fietspaden.

Ik zou dan eerder richting Noordwijk/Noordwijkerhout kijken. Tegen Wassenaar aan zit Donna Oudshoorn geloof ik, zij heeft dacht ik ook vakantie plekjes.

Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-21 10:41

Deemiii schreef:
Direct aan ruiterpaden word hier in Katwijk zelf heel lastig, die hebben we hier bijna niet. Je moet toch eerst wel een stuk over de weg/drukke fietspaden.

Ik zou dan eerder richting Noordwijk/Noordwijkerhout kijken. Tegen Wassenaar aan zit Donna Oudshoorn geloof ik, zij heeft dacht ik ook vakantie plekjes.

Oudshoorn is den mooie plek, maar idd wel een flink eind naar strand/duin en ik werd gewaarschuwd voor Wassenaar met heel erg mle ruiterpaarden.

Helaas heeft manege bakker geen weidegang als ik het xo lees. Anders was die een optie geweest.

Zamero

Berichten: 2326
Geregistreerd: 04-09-03
Woonplaats: Katwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 11:29

Sunnda schreef:
Deemiii schreef:
Direct aan ruiterpaden word hier in Katwijk zelf heel lastig, die hebben we hier bijna niet. Je moet toch eerst wel een stuk over de weg/drukke fietspaden.

Ik zou dan eerder richting Noordwijk/Noordwijkerhout kijken. Tegen Wassenaar aan zit Donna Oudshoorn geloof ik, zij heeft dacht ik ook vakantie plekjes.

Oudshoorn is den mooie plek, maar idd wel een flink eind naar strand/duin en ik werd gewaarschuwd voor Wassenaar met heel erg mle ruiterpaarden.

Helaas heeft manege bakker geen weidegang als ik het xo lees. Anders was die een optie geweest.


Is inderdaad zowiezo een half uur stappen naar het strand indien niet langer :)