Goede parkeerplaats voor trailer voor buitenrit, 't Gooi

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
fransje23

Berichten: 15301
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Goede parkeerplaats voor trailer voor buitenrit, 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-21 16:44

Weet iemand een fijne parkeerplaats voor de trailer, met camper ervoor, in 't Gooi?
We willen morgen omgeving Bussum, Laren, Blaricum etc te paard gaan ontdekken.
Er staan bij ruiterenmennen parkeerplaatsen aan gegeven maar ik weet niet hoe ruim, en hoe druk, die in de praktijk zijn..

Aanraders voor een route zijn ook welkom al hebben we al wat uitgezet.
Afstand rond de 25 kilometer!

Don't marry into an absolute idea. Then if it doesn't work out you can change it. If you are locked into something it limits your learning ability and we can stop thinking. Mark Rashid


Ninx

Berichten: 14561
Geregistreerd: 19-07-05

Re: Goede parkeerplaats voor trailer voor buitenrit, 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 22:25

Grappig... ik wilde morgen hetzelfde doen, en vroeg me hetzelfde af.... hopelijk meldt iemand zich

fransje23

Berichten: 15301
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-21 06:44

Schijnbaar zijn wij de enige mensen op Bokt die daar met de trailer heen gaan.. Niemand met een tip -O-

Misschien kom ik je wel ergens tegen!

Don't marry into an absolute idea. Then if it doesn't work out you can change it. If you are locked into something it limits your learning ability and we can stop thinking. Mark Rashid

Tara_13

Berichten: 744
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: t Gooi

Re: Goede parkeerplaats voor trailer voor buitenrit, 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 06:56

Ik zie vaak trailers geparkeerd langs de weg bij de groene afslag. Ook rondom restaurant heidezicht kun je goed parkeren. De ruijterlaan Bussum.
Verder is er een parkeerterrein bij vliegveld Hilversum waar vaak trailers staan

mijn goud rinkelt niet, mijn goud staat in de wei en hinnikt zacht naar mij...

Een ster was je altijd al, nu zul je als een ster aan de hemel fonkelen.
Kasanova's Dream ♡ 17-06-2015 - ☆ 28-08-2015

WenK

Berichten: 10509
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 07:01

Tara_13 schreef:
Ik zie vaak trailers geparkeerd langs de weg bij de groene afslag. Ook rondom restaurant heidezicht kun je goed parkeren. De ruijterlaan Bussum.
Verder is er een parkeerterrein bij vliegveld Hilversum waar vaak trailers staan



Heidezicht en de overige restaurants etc zijn stervensdruk met mooi weer in t weekend. Je zou even contact op kunnen nemen met RV stad en lande ruiters of je bij hun op t terrein mag parkeren.

Verder zijn et niet echt heel erg handige en veilige parkeerplaatsen rondom de hei denk ik. Alles is in t weekend behoorlijk druk en zou ik je niet aanraden. De kans dat je vast gezet wordt is aanzienlijk, mensen hebben geen flauw idee.

www.extendedsteps.nl Sporttherapeut, MLD paard, instructie/coaching. Academische Rijkunst, werken aan de hand, Centered Riding, KNHS jury

Tara_13

Berichten: 744
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: t Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 07:05

WenK schreef:
Tara_13 schreef:
Ik zie vaak trailers geparkeerd langs de weg bij de groene afslag. Ook rondom restaurant heidezicht kun je goed parkeren. De ruijterlaan Bussum.
Verder is er een parkeerterrein bij vliegveld Hilversum waar vaak trailers staan



Heidezicht en de overige restaurants etc zijn stervensdruk met mooi weer in t weekend. Je zou even contact op kunnen nemen met RV stad en lande ruiters of je bij hun op t terrein mag parkeren.

Verder zijn et niet echt heel erg handige en veilige parkeerplaatsen rondom de hei denk ik. Alles is in t weekend behoorlijk druk en zou ik je niet aanraden. De kans dat je vast gezet wordt is aanzienlijk, mensen hebben geen flauw idee.


Bij heidezicht zelf niet nee, maar op de de ruijterlaan kun je dan nog wel aardig parkeren hoor, maar sta je wel midden in de woonwijk.
Het vaakst zie ik trailer langs de weg staan bij de groene afslag, dat is de amersfoortsestraatweg in Laren.
En anders misschien bij de larense manege?

mijn goud rinkelt niet, mijn goud staat in de wei en hinnikt zacht naar mij...

Een ster was je altijd al, nu zul je als een ster aan de hemel fonkelen.
Kasanova's Dream ♡ 17-06-2015 - ☆ 28-08-2015

fransje23

Berichten: 15301
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-21 07:06

Ik weet dat het erg druk kan zijn vandaar mijn vraag :)

Bedankt voor de tips!

Don't marry into an absolute idea. Then if it doesn't work out you can change it. If you are locked into something it limits your learning ability and we can stop thinking. Mark Rashid

Sure_lee

Berichten: 10348
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Goede parkeerplaats voor trailer voor buitenrit, 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 07:57

Ik zou inderdaad ook bij de strook bij de larense Manege parkeren. Bij de groene afslag dus.

WenK

Berichten: 10509
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 08:11

Sure_lee schreef:
Ik zou inderdaad ook bij de strook bij de larense Manege parkeren. Bij de groene afslag dus.


Dit lijkt mij ook de beste optie.

www.extendedsteps.nl Sporttherapeut, MLD paard, instructie/coaching. Academische Rijkunst, werken aan de hand, Centered Riding, KNHS jury

fransje23

Berichten: 15301
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-21 08:28

Bedankt!

We zijn op weg naar de Groene wissel!

Don't marry into an absolute idea. Then if it doesn't work out you can change it. If you are locked into something it limits your learning ability and we can stop thinking. Mark Rashid

Ninx

Berichten: 14561
Geregistreerd: 19-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 08:30

fransje23 schreef:
Bedankt!

We zijn op weg naar de Groene wissel!


Groene Afslag bedoel je?

fransje23

Berichten: 15301
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-21 08:35

Ninx schreef:
fransje23 schreef:
Bedankt!

We zijn op weg naar de Groene wissel!


Groene Afslag bedoel je?


Ja! Sorry, was even in de war

Don't marry into an absolute idea. Then if it doesn't work out you can change it. If you are locked into something it limits your learning ability and we can stop thinking. Mark Rashid

Sure_lee

Berichten: 10348
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Goede parkeerplaats voor trailer voor buitenrit, 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 08:37

Veel plezier!

Ninx

Berichten: 14561
Geregistreerd: 19-07-05

Re: Goede parkeerplaats voor trailer voor buitenrit, 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 09:19

Have fun! Ik ga pas einde dag....


fransje23

Berichten: 15301
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-21 18:02

We hebben uiteindelijk geparkeerd op P2 van de Groene afslag.
Parkeerterrein was leeg toen we kwamen en er stonden 3 auto's toen we vertrokken.
Iedereen bedankt voor de tips! Is ook super makkelijk aanrijden vanaf de A1!


Heerlijk gereden , 28 kilometer, in een mooie omgeving!
Wel heel erg veel klaphekjes...Bijzonder onhandig dat de hekjes niet zo zijn dat je ze makkelijk vanaf je paard kunt open doen.
Wat wij ook bijzonder vonden is dat we vrijwel geen andere ruiters zijn tegen gekomen! Het was perfect weer om buiten te rijden :j

Don't marry into an absolute idea. Then if it doesn't work out you can change it. If you are locked into something it limits your learning ability and we can stop thinking. Mark Rashid


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, GrapeshotBot, rider en 7 bezoekers