buitenrijmaatje gezocht nijensleek/frederiksoord/vledder

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kimmi3
Berichten: 7
Geregistreerd: 09-09-20

buitenrijmaatje gezocht nijensleek/frederiksoord/vledder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-20 13:48

hallo allemaal.

Ik ben kimberly ben 26 jaar en ik ben opzoek naar een buitenrijmaatje bij mij in de buurt.
Mijn paard staat in nijensleek en we zouden er graag verder op uit willen.
Ik heb een 12 jarige draver die niet goed alleen kan zijn en écht een maatje nodig heeft om er lekker op ui te trekken.
Nu gaat mijn moeder vaak mee met haar oudje aan de hand maar na 5 km is het voor hem dan al wel genoeg geweest.
En haar op de fiets ernaast kan je ook niet overal langs waar je lekker kan rijden.

Dus vandaar zoeken wij een koele kikker die het niet erg vind om een ietwat onzeker vriendje mee te nemen.
Boy is verkeersmak en schrikt niet snel van groot vervoer of blaffende honden, maar bordjes of boomstammen kunnen soms levensbedreigend zijn dat snap je natuurlijk wel.

Wij zouden graag elk weekend een keer op pad gaan in de ochtend of tegen eind middag begin avond, boy gaat zich nogal misdragen als zijn stalgenootjes op het gras staan en hij aan het werk moet.
dus wij proberen het meestal zo te combineren dat we gaan rijden als de rest nog naar buiten moet of als iedereen naar binnen gaat.
Ik heb boy net sinds juni en we zijn nog veel samen aan het leren.
Dus met de tijd zullen we hem dat ook aanleren dat hij gewoon weg kan als de rest buiten staat maar stapje voor stapje.

Ik hoop iemand te vinden op deze manier.
Ook iemand die niet op loop afstand woont maar met trailer komt is geen probleem, en als je een 2paards hebt stapt boy er ook zo bij op om samen ergens anders heen te gaan.
Helaas hebben wij zelf geen trailer.

Groetjes en hoefjes van mij en boy

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot en 1 bezoeker