Buitenritjes Sallandse Heuvelrug

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
MarliesV

Berichten: 15147
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Buitenritjes Sallandse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 14:30

Reggehoeve is mooi qua accomodatie, maar dan moet je niet willen buitenrijden vanaf stal, want je zit een stuk van mooi bos ed af.
En ik vind ze erg duur!

Tussen Nijverdal en Raalte zit ook een stalling aan de doorgaande weg. Stal Thooms
Daar staan ze wel buiten, geen idee hoeveel.

Nijverdal/Hellendoorn is veel particulier en weinig 'stallen' zeg maar.

Change, rondje vanaf het Oale Spoor een optie voor jou? De Hellendoornse Bergweg af tot de Klinkenbeltweg, op de Klinkenbeltweg rechts en dan de volgende kruising weer rechts, dan komt onder langs de Uitkijk weer terug.

Of op de Klinkenbeltweg links en dan na het huis wat daar in het bos staat links naar boven en achter het villapark langs terug naar de Hellendoornse Bergweg/Reestweg.

PB mij anders even voor mijn nummer, dan app ik je wel even of ga ik een keer mee (te paard of te fiets). Ik woon zelf aan de Reestweg, laatste huis voor het bos. Parkeren met trailer kan eventueel ook bij mij thuis als ik mee ga als 'gids'

Life is short....SMILE while you still have teeth!


Change3x

Berichten: 6575
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Re: Buitenritjes Sallandse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 14:48

Is die route ook geschikt voor jonge paarden? :D

Zal je zometeen even een berichtje doen!

rollyjogered

Berichten: 197
Geregistreerd: 10-09-16
Woonplaats: Noorwegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 16:58

Change3x schreef:
Weet iemand korte (30-45 min) routes met een fietspad ernaast?

op deze kaart hebben bijna alle oranje paden een fietspad ernaast. eekhoornweg niet maar kan je wel prima fietsen.
Afbeelding

ziezoziezo22
Berichten: 402
Geregistreerd: 13-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 18:00

Bij thooms gaan ze ongeveer 3 uurtjes per dag naar buiten .
Maar misschien kun je wat overleggen dat je paard langer kan
Zoektocht naar een stal hebben wij ook gedaan in deze buurt maar veel staat vol waar ze wel de hele dag buiten komen.

Kristy1998x

Berichten: 980
Geregistreerd: 28-04-19
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 20:51

Mijn pony staat bij de Reggehoeve!

Vind het zelf een erg prettige stalling met super eigenaren/medewerkers en stalgenoten! Welzijn en zorg voor je paard staat hoog. Word super goed hoogwaardig ruwvoer gevoerd (flinke porties) en goede basisbrok (hoog in vitamines en mineralen). Ruime stallen en een dikke laag stro waar ze altijd op kunnen knabbelen.

Winterperiode komen ze nu een dagdeel in de paddock ivm beperkte ruimte. Je kan in de hefst/winter ook voor weide kiezen maar je bent verantwoordelijk voor je eigen weide stukje dus als je die in de herfst/winter kapot laat trappen heb je er in het voorjaar en de zomer weinig aan. Ook kan je ervoor kiezen je paard beweging te laten krijgen in de stapmolen (ook icm dagdeel paddock). Er worden momenteel nieuwe paddocks bijgebouwd zodat er volgend najaar voldoende ruimte is om elk paard van 8 tot 5 buiten te hebben staan op paddock ipv een dagdeel. In het voorjaar en de zomer staan ze op een eigen stuk weide van 8 tot 5! Volgensmij kan je hierin ook kiezen voor paddock, dit kan je wekelijks doorgeven wat je voor de komende week graag wil (of weide of paddock). Ze bieden volpension stalling, enkel op zondag zelf mesten en binnen/buiten zetten.

Ik ben iig erg tevreden over deze stalling. Ze focussen constant op verbetering, zo ook met de nieuw komende paddocks, fijne faciliteiten en goede zorg voor je paard. Geen idee of ze momenteel plek hebben en of de prijsklasse binnen budget valt, het is er prijzig maar dat zijn ze in mijn ogen meer als waard. De kwaliteit die geboden word qua welzijn/zorg en accomodatie is op veel plekken niet te vinden. Het hellendoornse bos is overigens een klein kwartiertje stappen, wierdenseveld is ook ongeveer een kwartier. Je stapt niet zo het bos in maar het is ook niet gigantisch ver weg.

Change3x schreef:
HappyBuddha schreef:
Hoi! Ik schop dit topic even omhoog met een vraag.
Ik ben aan het rondkijken voor een eigen paard, maar dan moet ik natuurlijk ook stalling hebben! Hebben jullie nog tips? Ik zoek in de regio Raalte-Hellendoorn-Nijverdal maar ietsjes verder kan ook nog. Het belangrijkste is dat de paarden veel buiten komen, verder heb ik weinig wensen. Ik hoor graag of een van jullie nog tips heeft!


Ik heb paarden aan huis staan in Nijverdal, heel dicht bij mij zit de Reggehoeve, mooie accomodatie. Weet alleen niet hoeveel ze daar buiten komen.

Even ontopic:

Weet iemand korte (30-45 min) routes met een fietspad ernaast?

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

16-04-2021 Diëgo v. Engelen

Kristy1998x

Berichten: 980
Geregistreerd: 28-04-19
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 21:02

Ik las dat je dichtbij de Reggehoeve woont! Mocht je het fijn vinden om met een ander paard erbij op pad te gaan kan je mij altijd een PB doen! Mijn merrie is erg stabiel en relaxt op buitenrit (geeft niets om groot verkeer e.d) dus eventueel een ideale steun voor een jonger paard!

Change3x schreef:
Is die route ook geschikt voor jonge paarden? :D

Zal je zometeen even een berichtje doen!

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

16-04-2021 Diëgo v. Engelen

Datjaa

Berichten: 1869
Geregistreerd: 29-07-08
Woonplaats: California, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 10:47

Hoi allemaal!

Ik meld me hier ook :D Sinds kort verhuisd en staat mijn paard iets ten noorden van Hellendoorn. We zijn momenteel nog aan het opbouwen, zondag komt de zadelmaker langs en hopelijk kunnen we daarna van start! Dus wellicht kan ik eens aansluiten bij een buitenrit :D

HappyBuddha schreef:
Hoi! Ik schop dit topic even omhoog met een vraag.
Ik ben aan het rondkijken voor een eigen paard, maar dan moet ik natuurlijk ook stalling hebben! Hebben jullie nog tips? Ik zoek in de regio Raalte-Hellendoorn-Nijverdal maar ietsjes verder kan ook nog. Het belangrijkste is dat de paarden veel buiten komen, verder heb ik weinig wensen. Ik hoor graag of een van jullie nog tips heeft!


Ik sta nu iets ten noorden van Hellendoorn, kleinschalige privé pensionstal. Hier komen ze ook 's winters zoveel mogelijk buiten en er is een binnenbak. Mocht je tzt meer info willen hoor ik het wel :)

¤ You can close your eyes
for things you don't want to see,
but you can't close your heart
for things you don't want to feel ¤

.
http://www.bokt.nl/tools/timeout.php
♡♥♡♥♡♥ ~Ovide~ ♥♡♥♡♥♡
Sinds 29-11-2015 van mij <3

Bowo
Berichten: 2796
Geregistreerd: 11-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 10:41

rollyjogered schreef:
de meeste openbare zandpaden hebben een fietspad ernaast. de oranje paden op de kaart:
[ [url=m/DmI0GV.png]Afbeelding[/url] ]

Heeft een idee of het rondje van 8km bovenaan nu ook met de fiets (grotendeels) te doen is?

MarliesV

Berichten: 15147
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 13:46

Bowo schreef:
rollyjogered schreef:
de meeste openbare zandpaden hebben een fietspad ernaast. de oranje paden op de kaart:
[ [url=m/DmI0GV.png]Afbeelding[/url] ]

Heeft een idee of het rondje van 8km bovenaan nu ook met de fiets (grotendeels) te doen is?


Qua mul denk ik wel alleen vraag ik mij af of je wel overal met de fiets mag komen daar.

Ik was afgelopen week bij de Pas en de paden liggen er prima bij.

Deel van die 8km mag je wel met de fiets maar ik zou even uitzoeken of alles wel mag.

Life is short....SMILE while you still have teeth!

rollyjogered

Berichten: 197
Geregistreerd: 10-09-16
Woonplaats: Noorwegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 13:57

Bowo schreef:
rollyjogered schreef:
de meeste openbare zandpaden hebben een fietspad ernaast. de oranje paden op de kaart:
[ [url=m/DmI0GV.png]Afbeelding[/url] ]

Heeft een idee of het rondje van 8km bovenaan nu ook met de fiets (grotendeels) te doen is?

de rechte diagonale lijn heeft een fietspad er naast. de andere stukken mag je volgens mij niet met fiets, alleen wandelen en paard. en die stukken zijn vrij mul. is net aangelegd na de boskappingen daar.

Bowo
Berichten: 2796
Geregistreerd: 11-04-18

Re: Buitenritjes Sallandse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 17:53

We hebben toch maar wel de fiets meegenomen. Met 2 jonge paarden moest er toch wel even iemand mee. Paar stukjes waren inderdaad wat mul voor de fiets, maar daar gewoon even gelopen en dat ging prima. Grootste deel heeft onze begeleider gewoon kunnen fietsen.

We zijn alleen weer zoals altijd de weg kwijt geraakt :+
Blijkbaar hebben we op dat stuk waar de route kruist niet de route gevolgd, maar zijn we overgestoken (de lus verkeerd om rijden zeg maar) en toen waren we de paaltjes kwijt. Ik weet niet of wij nou zo slecht zijn in bordjes volgen of dat de routes zo slecht worden aangegeven.

rollyjogered

Berichten: 197
Geregistreerd: 10-09-16
Woonplaats: Noorwegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 08:25

Bowo schreef:
We hebben toch maar wel de fiets meegenomen. Met 2 jonge paarden moest er toch wel even iemand mee. Paar stukjes waren inderdaad wat mul voor de fiets, maar daar gewoon even gelopen en dat ging prima. Grootste deel heeft onze begeleider gewoon kunnen fietsen.

We zijn alleen weer zoals altijd de weg kwijt geraakt :+
Blijkbaar hebben we op dat stuk waar de route kruist niet de route gevolgd, maar zijn we overgestoken (de lus verkeerd om rijden zeg maar) en toen waren we de paaltjes kwijt. Ik weet niet of wij nou zo slecht zijn in bordjes volgen of dat de routes zo slecht worden aangegeven.

op die kruising moet je een stukje terug, zit inderdaad niet recht tegen over elkaar. maar er horen overal bordjes te staan. het zijn wel nummer bordjes van de ruiterpaden. het is niet 1 afgezet rondje. hoe heb je nu gereden precies? :P

Troelaatje

Berichten: 955
Geregistreerd: 01-09-05
Woonplaats: oudleusen overijssel, peerd in hellendoorn

Re: Buitenritjes Sallandse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 23:39

Hallo allemaal!

Ik kom me hier ook even melden! Woon in Dalfsen maar paard staat in Hellendoorn. We toeren al heel wat jaren rond op de eelerberg en Hellendoornse berg.

Vandaag helaas te horen gekregen dat mijn stalbaas met pensioen wil. Ik zou graag in deze buurt willen blijven rijden dus mocht iemand nog een geschikte (pension)stal weten hoor ik het graag!

En een gezellige buitenrit is altijd leuk!

Ro je bent mn topper!
Dikke knuffel mijn kleine biggetje.. bedankt voor alles! 20-4-1996 21-4-2012
Blossum mijn nieuwe maatje!

Kristy1998x

Berichten: 980
Geregistreerd: 28-04-19
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 07:10

Wat zoek je precies? Ik ben recent verhuisd met mijn pony. Ik stond op de reggehoeve, geen idee of de stal nog vrij is. 3x per dag ruwvoer van goede kwaliteit (hoeveelheden zijn okay, niet gigantisch), 3x per dag brok vanuit stal. Het is mogelijk eigen brok door hun te laten voeren tegen bijbetaling. Ruime stallen met fijne laag stro erin. Winter: dagdeel paddock (gaat 8 uur worden), zomer ongeveer 8 uur op eigen weide stukje. Het is een stalling waar je wel budget voor moet hebben. Zijn niet mega duur maar ook niet goedkoop, voor veel services worden extra kosten gevraagd/gerekend. Sfeer met stalgenoten onderling is gezellig! Geen idee wat je precies zoekt en wat je budget is maar weet ook nog wel enkele andere stallen in de buurt. Ik ben bij de reggehoeve weg gegaan omdat ik graag wou dat mijn pony wat meer ruwvoer zou krijgen, ze zowel zomer als winter langer buiten komt en met andere paarden samen kan staan zonder draadje ertussen. Paddocks en weides zijn postzegel formaat, niet heel geschikt om een sprintje in te trekken :o. Tevens zocht ik zelf wat meer kleinschaligheid. Het is er soms erg druk, vooral in de avonden, veel faciliteiten zijn dan bezet. Ik verwacht in April mijn 1e kleine dus voor mijzelf was (naast de eisen voor pony) rust wel echt een eis. Sta nu privé bij iemand aan huis met een gezellig klein clubje stalgenoten.

Troelaatje schreef:
Hallo allemaal!

Ik kom me hier ook even melden! Woon in Dalfsen maar paard staat in Hellendoorn. We toeren al heel wat jaren rond op de eelerberg en Hellendoornse berg.

Vandaag helaas te horen gekregen dat mijn stalbaas met pensioen wil. Ik zou graag in deze buurt willen blijven rijden dus mocht iemand nog een geschikte (pension)stal weten hoor ik het graag!

En een gezellige buitenrit is altijd leuk!

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

16-04-2021 Diëgo v. Engelen

Troelaatje

Berichten: 955
Geregistreerd: 01-09-05
Woonplaats: oudleusen overijssel, peerd in hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 15:41

Kristy1998x schreef:
Wat zoek je precies? Ik ben recent verhuisd met mijn pony. Ik stond op de reggehoeve, geen idee of de stal nog vrij is. 3x per dag ruwvoer van goede kwaliteit (hoeveelheden zijn okay, niet gigantisch), 3x per dag brok vanuit stal. Het is mogelijk eigen brok door hun te laten voeren tegen bijbetaling. Ruime stallen met fijne laag stro erin. Winter: dagdeel paddock (gaat 8 uur worden), zomer ongeveer 8 uur op eigen weide stukje. Het is een stalling waar je wel budget voor moet hebben. Zijn niet mega duur maar ook niet goedkoop, voor veel services worden extra kosten gevraagd/gerekend. Sfeer met stalgenoten onderling is gezellig! Geen idee wat je precies zoekt en wat je budget is maar weet ook nog wel enkele andere stallen in de buurt. Ik ben bij de reggehoeve weg gegaan omdat ik graag wou dat mijn pony wat meer ruwvoer zou krijgen, ze zowel zomer als winter langer buiten komt en met andere paarden samen kan staan zonder draadje ertussen. Paddocks en weides zijn postzegel formaat, niet heel geschikt om een sprintje in te trekken :o. Tevens zocht ik zelf wat meer kleinschaligheid. Het is er soms erg druk, vooral in de avonden, veel faciliteiten zijn dan bezet. Ik verwacht in April mijn 1e kleine dus voor mijzelf was (naast de eisen voor pony) rust wel echt een eis. Sta nu privé bij iemand aan huis met een gezellig klein clubje stalgenoten.

Troelaatje schreef:
Hallo allemaal!

Ik kom me hier ook even melden! Woon in Dalfsen maar paard staat in Hellendoorn. We toeren al heel wat jaren rond op de eelerberg en Hellendoornse berg.

Vandaag helaas te horen gekregen dat mijn stalbaas met pensioen wil. Ik zou graag in deze buurt willen blijven rijden dus mocht iemand nog een geschikte (pension)stal weten hoor ik het graag!

En een gezellige buitenrit is altijd leuk!


Ik heb je even een pb gestuurd!

Ro je bent mn topper!
Dikke knuffel mijn kleine biggetje.. bedankt voor alles! 20-4-1996 21-4-2012
Blossum mijn nieuwe maatje!

Troelaatje

Berichten: 955
Geregistreerd: 01-09-05
Woonplaats: oudleusen overijssel, peerd in hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 15:42

Datjaa schreef:
Hoi allemaal!

Ik meld me hier ook :D Sinds kort verhuisd en staat mijn paard iets ten noorden van Hellendoorn. We zijn momenteel nog aan het opbouwen, zondag komt de zadelmaker langs en hopelijk kunnen we daarna van start! Dus wellicht kan ik eens aansluiten bij een buitenrit :D

HappyBuddha schreef:
Hoi! Ik schop dit topic even omhoog met een vraag.
Ik ben aan het rondkijken voor een eigen paard, maar dan moet ik natuurlijk ook stalling hebben! Hebben jullie nog tips? Ik zoek in de regio Raalte-Hellendoorn-Nijverdal maar ietsjes verder kan ook nog. Het belangrijkste is dat de paarden veel buiten komen, verder heb ik weinig wensen. Ik hoor graag of een van jullie nog tips heeft!


Ik sta nu iets ten noorden van Hellendoorn, kleinschalige privé pensionstal. Hier komen ze ook 's winters zoveel mogelijk buiten en er is een binnenbak. Mocht je tzt meer info willen hoor ik het wel :)


Hoi! Heb jij meer info voor mij?

Ro je bent mn topper!
Dikke knuffel mijn kleine biggetje.. bedankt voor alles! 20-4-1996 21-4-2012
Blossum mijn nieuwe maatje!

Zilora
Berichten: 2
Geregistreerd: 09-10-17
Woonplaats: Nijverdal

Re: Buitenritjes Sallandse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 22:06

De reggehoeve is een goede stal waar je paard niks te kort komt. Paarden komen in de winter minimaal 4 uur in de paddocks of in de molen (dit kan je kiezen). In de zomer komen de paarden in de wei 8 uur lang. Ieder heeft zijn eigen weitje. Voer word afgesteld op je paard. Als je paard veel ruwvoer nodig heeft, krijgt je paard het ook. Brok word afgestemd op het ruwvoer monster zodat de paarden van alle voedingstoffen genoeg binnen krijgt. Faciliteiten zijn top, vriendelijke pension klanten & bedrijfseigenaren.
Niks over te klagen!

Kristy1998x

Berichten: 980
Geregistreerd: 28-04-19
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 09:05

Deel je mening in bijna alles wat je zegt behalve het ruwvoer stukje, mijn merrie is de afgelopen 2 maanden toch echt wel flink ingevallen bij haar flanken wat wijst op een tekort aan ruwvoer, ruwvoer bijvoeren was in dit geval geen optie ondanks er meerdere keren om is gevraagd. Verder een prima stalling als je houd van veel menselijk sociaal contact, luxe faciliteiten en het prima vind je paard te houden op postzegel formaat weides/paddocks. Voor mijn merrie niet geheel wat ik zocht en merkte dan ook dat ze zich er niet happy bij voelde, elk paard zo zijn ding. Staleigenaren zijn aardig maar heb ik wel altijd moeizaam gevonden in communicatie. Verder een prima plek om te staan met de eeler en hellendoornse berg in de buurt!

Zilora schreef:
De reggehoeve is een goede stal waar je paard niks te kort komt. Paarden komen in de winter minimaal 4 uur in de paddocks of in de molen (dit kan je kiezen). In de zomer komen de paarden in de wei 8 uur lang. Ieder heeft zijn eigen weitje. Voer word afgesteld op je paard. Als je paard veel ruwvoer nodig heeft, krijgt je paard het ook. Brok word afgestemd op het ruwvoer monster zodat de paarden van alle voedingstoffen genoeg binnen krijgt. Faciliteiten zijn top, vriendelijke pension klanten & bedrijfseigenaren.
Niks over te klagen!

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

16-04-2021 Diëgo v. Engelen

Kinke

Berichten: 20475
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Buitenritjes Sallandse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 18:39

tja, in de winter minimaal 4 uur zegt me niks, al is dat Max 8 uur, dan is dat nog niet erg veel. En 8 uur in de zomer is ook niet echt indrukwekkend. Maar je bent stalmedewerker zie ik Zilora, vast op deze stal dan?

Koekeroekus

Berichten: 3319
Geregistreerd: 18-08-13
Woonplaats: Enter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 22:15

Uhm, ik wil niet heel vervelend zijn maar dit is een topic voor buitenritjes, niet voor het zoeken van stalling of ervaringen daarmee. :o

Miss jullie eigen topic openen een idee?

Vind zelf jammer steeds dingen over stalling te lezen terwijl ik juist af wacht of iemand wil buiten rijden :)

Iemand een Kerstmuts gevonden?

Kristy1998x

Berichten: 980
Geregistreerd: 28-04-19
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 22:21

Snap helemaal wat je bedoelt! Lijkt mij het beste om daar een eigen/apart topic voor te maken en dit topic verder te houden waar het voor bedoelt is. Ik sta momenteel niet meer zo 123 om de hoek maar kan altijd een keer met trailer die kant op. Mocht je het leuk vinden een datum te plannen mag je mij wel een PB sturen :o!

Koekeroekus schreef:
Uhm, ik wil niet heel vervelend zijn maar dit is een topic voor buitenritjes, niet voor het zoeken van stalling of ervaringen daarmee. :o

Miss jullie eigen topic openen een idee?

Vind zelf jammer steeds dingen over stalling te lezen terwijl ik juist af wacht of iemand wil buiten rijden :)

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

16-04-2021 Diëgo v. Engelen

Daphara

Berichten: 7210
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Re: Buitenritjes Sallandse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-21 20:14

Ik ben net aan mijn heup geopereerd, maar hoop over 2 maand weer in het zadel te zitten. Ik kan niet wachten om weer met jullie af te spreken!

Mijn Shire Horses op Bokt en op Instagram
Mijn Heilige Birmanen op Bokt en op Instagram

MarliesV

Berichten: 15147
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Buitenritjes Sallandse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 20:23

Beterschap!

Die van mij loopt best weer lekker, dus een keer samen rijden zit er in. Alleen als ze moet mesten dan hebben wij even tijd nodig.

Life is short....SMILE while you still have teeth!

Wieke

Berichten: 1746
Geregistreerd: 16-08-10
Woonplaats: Lemelerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 20:33

Ik meld mij hier ook even, over 2 maand krijgen wij de sleutel van onze boerderij in Lemelerveld, dan is de Sallandse Heuvelrug wel erg dichtbij :D

Ik sluit tzt begin zomer graag eens aan voor een ronde!
Vorige keer dat ik op de sallandse heuvelrug, was kwam ik er niet helemaal uit met de routes, dat “verpest” de rit een beetje als je alle mooie routes mist.met wat bekenden in de omgeving op pad bevalt mij vast beter hihi.

Daphara

Berichten: 7210
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-21 20:36

MarliesV schreef:
Beterschap!

Die van mij loopt best weer lekker, dus een keer samen rijden zit er in. Alleen als ze moet mesten dan hebben wij even tijd nodig.


Oh leuk! Rustig aan doen zal sowieso nodig zijn in het begin met die heup van mij. Ik stuur je wel een appje als ik weer kan rijden!

Mijn Shire Horses op Bokt en op Instagram
Mijn Heilige Birmanen op Bokt en op Instagram


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 4 bezoekers