Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Niwla

Berichten: 4114
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: Ede(rveen)

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 11:05

Ah leuk! Ik ga toevallig zo naar het lunterse bos. Ik sta in Ederveen dus moet sowieso met de trailer.

Al·win; (m) - Edele Vriend - 09.05.2004 ~ 27.09.2013.

Diesel; Ever thine, ever mine, ever ours.





Captain

Berichten: 21358
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 12:28

Dan kunnen we best eens afspreken. :D In het Lunterse bos ken ik pas 1 route, maar volgens mij zijn er veel meer!

Niwla

Berichten: 4114
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: Ede(rveen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 14:56

Lijkt me leuk!
En dat is meer dan ik, haha. Ik reed vandaag vanaf het Uilenbos maar ik bleef steeds op van die brede ruiterpaden uitkomen in plaats van echt het bos in. Ik kon niet echt een leuke route vinden.

Al·win; (m) - Edele Vriend - 09.05.2004 ~ 27.09.2013.

Diesel; Ever thine, ever mine, ever ours.




fannetje

Berichten: 3544
Geregistreerd: 07-08-05
Woonplaats: ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 15:13

Niwla schreef:
Lijkt me leuk!
En dat is meer dan ik, haha. Ik reed vandaag vanaf het Uilenbos maar ik bleef steeds op van die brede ruiterpaden uitkomen in plaats van echt het bos in. Ik kon niet echt een leuke route vinden.

Dan moet je net de andere kant op. Je bent waarschijnlijk richting het zandgat gegaan? De smallere paadjes moet je echt in het buurtbos zijn. Ik reed daar vroeger altijd rond, inmiddels 4 jaar weg daar.
Ook helaas toen verplicht moeten verhuizen vanaf Willemien, we staan nu in Wageningen, maar rijden eigenlijk niet meer. Hij staat ook nu kreupel, morgen komt de osteopaat , hopelijk kan zij wat betekenen, want zoals het nu gaat, is het niet leuk meer voor hem. En dan kom ik tot een andere keuze, helaas. Maar eerst morgen maat eens afwachten.

Kaitlyn

Berichten: 9725
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 23:49

Ik ga vooral de hei op met Gibbie, maar andere ruiters hebben tegenwoordig concurrentie van mijn vriend want die wil op de mountainbike mee. :)) :')

Zet de trailer meestal bij de driesprong, maar kan ook naar andere locaties rijden.

Gibbie kan heel relaxed, maar ze wordt ook heel blij als ze even flink mag galopperen. Meestal doe ik dat maar als ik alleen ben, want dan hoef ik niet om te kijken of die ander wel mee komt. :Y)

21-11-2023 [EJL-ITP] Gibbie, mijn allerliefste Gibbie, een decennium aan liefde

VOLG: Revalidatie na koliekoperatie

Gibalia <3
Velvet
Lorna

I like to open the microwave when 1 second is left. Feels like I'm a Bomb Defuser. :')


ponyonly

Berichten: 42
Geregistreerd: 07-02-22
Woonplaats: lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-23 13:16

Zijn er ook mensen die wandelen met hun paard in deze omgeving


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers