Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
welmoedz

Berichten: 1554
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Veenendaal

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 10:23

Iemand toevallig zin om vanmiddag een buitenritje te doen bij Hoekelum?

:)


Absolem

Berichten: 2756
Geregistreerd: 27-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 10:31

Voor de geïnteresseerde . Er zijn nu twee apps . 1 puur om af te spreken en 1 om elkaar te leren kennen en gezellig te kletsen . Als je wil meekletsen en mensen in de omgeving wil leren kennen . Stuur dan even een pbtje naar mij met je naam en je nummer dan voeg ik je toe !

Dat vinden wij alleen maar heel bijzonder!

xxPaige
Berichten: 804
Geregistreerd: 26-11-09
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-20 10:31

Kelan schreef:
Op deze stormachtige ochtend maar even knopen doorhakken.
Ik zie dat de meeste op 14 en/of 22 maart kunnen.

Dus ik stel die beide dagen voor:

De 14e met: Kelan, xxPaige, janneke584
De 22e met: Kelan, Sure_Lee, Whisper
En Sjira kon allebei de keren, dus die bepaald zelf welke ze aansluit?


Oeepss.. ik zie ineens dat de 14e volgende week al is.. :')
Dat gaat mij niet lukken.. maar ik wil wel nog een keer die kant op!! Maar misschien iets verder de lente in plannen? :D

Volg paardengidsveluwe op Instagram
PaardengidsVeluwe instagram klik!
instagram.com/paardengidsveluwe

Sure_lee

Berichten: 10348
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 11:15

Ik moet ook even kijken of ik nog kan. Door de vele regen heb ik eigenlijk niet kunnen rijden. Dan vind ik zo'n rit niet echt ideaal. Maar wellicht lukt het nog om de aankomende tijd wat meer te rijden. Maar met de voorspelling ziet het er niet heel hoopvol uit.

janneke584

Berichten: 1911
Geregistreerd: 29-10-10
Woonplaats: Ingen

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 12:07

Ik denk ook dat we het beter een maand ofzo uit kunnen stellen. Mijn pony is momenteel ook erg explosief ivm weinig kunnen trainen

Kelan

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 09:35

xxPaige schreef:
Kelan schreef:
Op deze stormachtige ochtend maar even knopen doorhakken.
Ik zie dat de meeste op 14 en/of 22 maart kunnen.

Dus ik stel die beide dagen voor:

De 14e met: Kelan, xxPaige, janneke584
De 22e met: Kelan, Sure_Lee, Whisper
En Sjira kon allebei de keren, dus die bepaald zelf welke ze aansluit?


Oeepss.. ik zie ineens dat de 14e volgende week al is.. :')
Dat gaat mij niet lukken.. maar ik wil wel nog een keer die kant op!! Maar misschien iets verder de lente in plannen? :D


Prima om het later te doen, voor wie volgende week of de week erna toch wil: ook geen probleem om met een klein groepje te doen: ik probeer in principe toch ieder weekend een keertje naar het bos te gaan.
Laten jullie allemaal even weten wat je doet?

En voor later in april: willen jullie nu dan alvast een datum prikken? Of kunnen we dat dan beter ook iets later doen?

*****************************************

xxPaige
Berichten: 804
Geregistreerd: 26-11-09
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-20 19:47

Dames!
Hoe is het hier?! :D Wordt er nog een beetje buiten gereden? Ondertussen zijn we al wel in het mooiere weer belandt en ook gaat het de goede kant op qua corona regels. *D
Iedereen met blessures weer fit? :Y)

Volg paardengidsveluwe op Instagram
PaardengidsVeluwe instagram klik!
instagram.com/paardengidsveluwe

Sure_lee

Berichten: 10348
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 20:01

Ik heb toevallig zaterdag nog in Ede gereden. Rondje Mossel gedaan met een oud stalgenoot.

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 20:04

Ik ben vrijdag geweest, mooi rondje gemaakt en gelijk helicoptertraining :D

Oy with the poodles, already

Rose94
Berichten: 264
Geregistreerd: 12-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 09:12

Dit topic is al even niet meer actief maar ik vraag me af of de whatsapp groepen die destijds gemaakt zijn nog wel actief zijn? Mijn paard komt volgende week in Ede staan en het lijkt me erg leuk andere paarden mensen te leren kennen en samen in het bos te kunnen rijden. Stuur me gerust een pb bij vragen.

ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 09:19

Rose94 schreef:
Dit topic is al even niet meer actief maar ik vraag me af of de whatsapp groepen die destijds gemaakt zijn nog wel actief zijn? Mijn paard komt volgende week in Ede staan en het lijkt me erg leuk andere paarden mensen te leren kennen en samen in het bos te kunnen rijden. Stuur me gerust een pb bij vragen.

Goh, jij hebt een plek gevonden?
Dat klinkt best bijzonder, gezien de berichten in de stallingstopics van Ede en Arnhem.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

xxPaige
Berichten: 804
Geregistreerd: 26-11-09
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-22 07:15

Rose94 schreef:
Dit topic is al even niet meer actief maar ik vraag me af of de whatsapp groepen die destijds gemaakt zijn nog wel actief zijn? Mijn paard komt volgende week in Ede staan en het lijkt me erg leuk andere paarden mensen te leren kennen en samen in het bos te kunnen rijden. Stuur me gerust een pb bij vragen.


Wat leuk! De WhatsApp groep is er nog wel, maar niet echt actief. Mochten mensen daar verandering in willen brengen, stuur dan gerust je nummer door :)

@ikke
De plekken zijn hier in de buurt schaars, maar dat betekent niet dat ze er helemaal niet zijn.

Volg paardengidsveluwe op Instagram
PaardengidsVeluwe instagram klik!
instagram.com/paardengidsveluwe

Lienboon

Berichten: 475
Geregistreerd: 23-10-12
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 07:48

Rose94 schreef:
Dit topic is al even niet meer actief maar ik vraag me af of de whatsapp groepen die destijds gemaakt zijn nog wel actief zijn? Mijn paard komt volgende week in Ede staan en het lijkt me erg leuk andere paarden mensen te leren kennen en samen in het bos te kunnen rijden. Stuur me gerust een pb bij vragen.


Hoi Rose, welkom! Waar ga je je paard stallen?
Ik ben inmiddels verhuisd naar een particuliere plek. Sta dichtbij de Mill Ranch en ga ook daar de hei op, of naar het Wekeromsezand.

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 08:40

Hi Rose!
De appgroepen zijn beiden nogal rustig op dit moment, onder andere ook omdat veel van de mensen zijn verhuisd met hun paard. Wij bijvoorbeeld ook, waardoor we een ander bos aan het verkennen zijn en elkaar niet meer tegenkomen. Wij rijden nu bij het Kootwijkerzand.

Maar je mag je altijd bij beide groepen aansluiten! In de toekomst hoop ik ons oude bos weer eens op te zoeken met de trailer. Dat duurt alleen nog wel even ivm een revalidatie. :o Eigenlijk ben ik wel benieuwd hoe het nu gaat met iedereen van hier. :D

xxPaige
Berichten: 804
Geregistreerd: 26-11-09
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-22 09:30

Mijn jonge paard gaat super goed en is momenteel best klaar voor wat buitenritjes met andere paarden. Alleen gaan rijden vind ik zelf nog niet zo’n goed idee :D

Wat heerlijk Lienboon, een particuliere plek zo dicht bij het bos!

Er zijn ongetwijfeld mensen naar andere gebieden verhuisd, maar daar zullen ook nieuwe mensen voor in de plaats zijn gekomen denk ik :j
Hoe bevalt de stal waar je nu staat Canon? Sta je er al lang? Hoe gaat het met de revalidatie?

Volg paardengidsveluwe op Instagram
PaardengidsVeluwe instagram klik!
instagram.com/paardengidsveluwe

Blacky94

Berichten: 3438
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 09:32

Canon schreef:
Hi Rose!
De appgroepen zijn beiden nogal rustig op dit moment, onder andere ook omdat veel van de mensen zijn verhuisd met hun paard. Wij bijvoorbeeld ook, waardoor we een ander bos aan het verkennen zijn en elkaar niet meer tegenkomen. Wij rijden nu bij het Kootwijkerzand.

Maar je mag je altijd bij beide groepen aansluiten! In de toekomst hoop ik ons oude bos weer eens op te zoeken met de trailer. Dat duurt alleen nog wel even ivm een revalidatie. :o Eigenlijk ben ik wel benieuwd hoe het nu gaat met iedereen van hier. :D

Hier idd ook iets soortgelijks en al een jaar geen paard meer aan die kant staan. Hopelijk komt daar per volgende week verandering in en kan ik ook weer naar de hei en het Wekeroms zand :)

Em_

Berichten: 2174
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 10:08

Ik sta met mijn Haflinger nog op dezelfde plek, vlakbij restaurant Amadeus. Ben altijd in voor een (rustig) ritje!

Edit: misschien leuk om te delen hier. Dit zijn al mijn ritjes in 2021 op 1 kaart samen.

Afbeelding

Niwla

Berichten: 4111
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: Ede(rveen)

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 10:37

Wat een leuk kaartje!

Ik ben wat minder aanwezig omdat ik een schaamteloze mooi-weer-ruiter ben. :')
Ik heb me opgegeven voor de Eper vierdaagse, dus binnenkort ga ik wel weer meer rijden om conditie op te bouwen.

Al·win; (m) - Edele Vriend - 09.05.2004 ~ 27.09.2013.

Diesel; Ever thine, ever mine, ever ours.




Selina

Berichten: 14217
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 10:47

Zijn er hier ook mensen die op de Edese hei rijden?
Ik wil van het voorjaar met de trailer die kant op maar ik ken de routes niet en ik zoek eigenlijk iemand die me een aantal keer op sleeptouw wil nemen. Met buitenritten ben ik nog niet zo'n held en het lijkt me fijn om met iemand mee te rijden die een relaxt paard heeft. M'n fjord is in principe braaf, maar we hebben voornamelijk nog stapritjes gedaan met af en toe een kort drafje/galopje waarbij m'n man meeliep.

Mooie foto’s van jouw hond? http://www.simondel.nl

Niwla

Berichten: 4111
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: Ede(rveen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 10:59

Ik wil wel een keer mee! Mijn paard is bombproof. :)

Al·win; (m) - Edele Vriend - 09.05.2004 ~ 27.09.2013.

Diesel; Ever thine, ever mine, ever ours.




Kaitlyn

Berichten: 9720
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 11:29

Ik kom ook altijd met de trailer richting Ede naar de hei. Heb toch al wat ritjes gemaakt met mensen vanuit hier. :D

21-11-2023 [EJL-ITP] Gibbie, mijn allerliefste Gibbie, een decennium aan liefde

VOLG: Revalidatie na koliekoperatie

Gibalia <3
Velvet
Lorna

I like to open the microwave when 1 second is left. Feels like I'm a Bomb Defuser. :')

Captain

Berichten: 21335
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 11:35

Oh, ik ga hier even meelezen! :D Wil mijn paard dit jaar in gaan rijden, wij zullen in eerste instantie alleen rijden op het Wekeromse Zand, heb geen beschikking over een trailer! Wij wandelen hier al wel heel vaak!

Cinnepin

Berichten: 8900
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 11:36

Mijn haflinger staat in Rhenen, ik heb geen rijbewijs, maar als iemand mij een keer wil ophalen ( en mijn paard ) ga ik ook graag eens mee. Ik rijd altijd in Rhenen en omgeving, maar wil best eens daar rijden.

Sure_lee

Berichten: 10348
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 11:38

Ik wil van het voorjaar ook wel weer een keer die kant op met trailer!

Lienboon

Berichten: 475
Geregistreerd: 23-10-12
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 11:54

xxPaige schreef:
Mijn jonge paard gaat super goed en is momenteel best klaar voor wat buitenritjes met andere paarden. Alleen gaan rijden vind ik zelf nog niet zo’n goed idee :D

Wat heerlijk Lienboon, een particuliere plek zo dicht bij het bos!

Er zijn ongetwijfeld mensen naar andere gebieden verhuisd, maar daar zullen ook nieuwe mensen voor in de plaats zijn gekomen denk ik :j
Hoe bevalt de stal waar je nu staat Canon? Sta je er al lang? Hoe gaat het met de revalidatie?


Ja ik bof echt enorm met die plek als ik de topics hier volg over het tekort aan goede stalling in de omgeving!
Ik ga dus regelmatig over de hei en wekeromse zand, hetzelfde als dat mooie plaatje hierboven!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 4 bezoekers