Ruiterpaden Kroondomeinen/Wieselse boos/Assel + Openstelling

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
indra2001

Berichten: 797
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Bennekom

Ruiterpaden Kroondomeinen/Wieselse boos/Assel + Openstelling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-19 19:18

We zijn een trektocht aan het plannen waarbij we halverwege van ca. Epe/Emst via Assel /Hoog Soeren verder richting Hoenderlo weer naar huis willen (Renkum/Wageningen).

Op mijn favoriete site "ruiteren en mennen" staat een enkele route door de Kroondomeinen ingetekend met een blauw uitroepteken (beperkt opengesteld) maar op de kaart van de kroondomeinen online en de kaart van Midden Veluwe van SBB (net gekocht) is geen enkel ruiterpad ingetekend en staat overal "beperkte openstelling". Wij willen natuurlijk voorkomen dat we gaan boete-rijden:-).

Een stuk (Echoput-Assel) is sowieso niet gedekt qua ruiterroutes maar daar zouden we over de weg kunnen.

Weet iemand die daar woont/rijdt/bekend is
a. hoe het zit met de beperkte openstelling van kroondomeinen, Wieselse bos maar ook het gebied eronder (Hoog Soeren en Assel)?
b. Voor wie is het opengesteld cq. juist niet en in welke periodes.
c. De ruiterroute die ruiterenenmennen geeft (ik meen de oude veluwe trail te herkennen) is wel een opengestelde route?
d. waar ik meer info hierover kan vinden behalve op de bekende sites?

Ik heb de vraag ook al getracht aan het Kroondomein zelf te stellen, maar krijg geen antwoord helaas...