Paardrijden in Nieuw-Zeeland

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Lucy

Berichten: 1576
Geregistreerd: 30-11-08
Woonplaats: Groningen

Paardrijden in Nieuw-Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-19 10:46

Hallo allemaal,
Volgens mij moet ik hier goed zitten met mijn vraag..

Ik ben momenteel in nieuw-zeeland aan het rondreizen *\o/* . De 18e ga ik met de ferry over naar het zuidereiland en ik heb nog veel te weinig vanaf de paardenrug gezien :( ! (behalve op de track dan.. Een gave nieuwe ervaring! :)) )

Hebben jullie tips voor het maken van ritten? Plaatsen en bedrijven die aan (of af) te raden zijn?
Ik ben niet per se op zoek naar wilde en op die manier spectaculaire ritten, maar vind het ook zonde om in een treintje in de toeristen groep met allemaal mensen die voor het eerst op een paard zitten te rijden..

Alle tips zijn welkom! Het zal dus vooral om het zuidereiland gaan, maar hele goede plekken in het noorden mogen ook genoemd worden, misschien kom ik daar nog eens terug of kunnen andere mensen daar mee geholpen worden :)

Alvast bedankt voor het lezen en de reacties!

Tot 14-11-'11 bekend als 'L_bonsai_L'


Annie_23

Berichten: 61
Geregistreerd: 16-03-16
Woonplaats: Vlak bij de Drunense duinen

Re: Paardrijden in Nieuw-Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 09:44

Ooooh wat gaaaaaaf!! Ik weet dat je onder Dunedin kan rijden. Ik heb zelf 5maanden in Dunedin gewoond maar nooit daar gereden... lijkt me zo gaaf! Laat je foto’s zien als je bent geweest?

Volg ons op insta voor leuke updates @odje_annie

Elanor

Berichten: 6767
Geregistreerd: 25-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 09:50

Ik heb op het Zuidereiland een heerlijke rit gemaakt in Abel Tasman NP. Vlakbij Old MacDonalds Farm, Marahau geloof ik.

Ook ben ik naar Erewhon station geweest. https://erewhonhorsestud.co.nz Pittig om er te komen want het ligt heel diep in de zuidelijke Alpen, maar wel te gek om op hun prachtige Clydesdales te rijden op de locatie die is gebruikt voor Rohan in the Lord of the Rings.

Goede reis! Waar je ook gat rijden, het zal vast prachtig zijn!

Lola. <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers