weekendje met paarden weg, waar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RyanneZarita

Berichten: 513
Geregistreerd: 02-07-12

Re: weekendje met paarden weg, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 07:28

Ik ben ook 2 keer bij Camping Boszicht geweest. Hele aardige, meedenkende mensen. Wij zaten 1x in een luxetent en 1x in een blokhut. En vanaf daar kun je uuuuren rijden.

CarolineCF
Berichten: 702
Geregistreerd: 27-03-11
Woonplaats: Kootwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 08:09

Een geweldige plek (en dan kan je een dagrit maken naar de Cantarel om daar te lunchen met je paard) is Kootwijk. De leukste B&B van dit moment is Onder de Kastanje. De eigenaren Bob & Renate zijn zelf ook "echte paardenmensen". Je kunt overigens kiezen voor B&B of gewoon de verbouwde stal als huisje huren. Je paarden staan op 100 meter van je huisje http://www.onderdekastanje.nl/

deponderosa
Berichten: 1
Geregistreerd: 19-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 12:41

Boveneind heeft nieuwe eigenaren. Paardenmensen in hart en nieren. Geweldige locatie, zo met de paarden op de ruiterpaden. mooie weidegang mogelijk , ruime boxen.
Prachtige accommodatie. "t einde nee 'boveneinde

ikke

Berichten: 37542
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 09:58

AnnetteFlame schreef:
Ik kwam trouwens ook dit topic tegen

[BRT] Op vakantie met paard? Accommodaties in Nederland!

Weet niet of je daar al gekeken had?

Ik zie er hier een paar langs komen die niet in de lijst staan. Denken jullie er dan ook even aan om ze daar aan te melden? Wel zo handig voor anderen die ook iets zoeken.

En om er geen apart topic voor te openen: ik zoek hetzelfde als TS, maar dan heel expliciet in Hoenderloo. Dus ALLEEN in Hoenderloo en dan niet de adressen die in bovengenoemde lijst staan want die ken ik al en zij kunnen niet (meer) voldoen aan mijn wensen.

Iemand een tip die ik nog niet gevonden heb?