buitenritten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
ikke

Berichten: 37519
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Re: buitenritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 13:05

Waarom Hoenderloo?
Ik zou dan naar de Cantharel gaan en vandaar vertrekken; kan ook zonder dat je blijft slapen, volgens mij.

Of je gaat naar Otterlo; rijden in het park en de chauffeur kan in het dorp een terrasje (of twee) pakken. Otterlo is wat compacter als Hoenderloo.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info


nine1987

Berichten: 8321
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: buitenritten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-20 13:07

Nee cantharel is alleen nog toegankelijk voor gasten van 't hotel.. Toevallig vanochtend nog bericht over gestuurd of dit nog steeds zo was..


Hoenderloo omdat ik gehoord heb dat 't daar mooi rijden is.. Geen speciale reden verder.. :)

<3 Sneakers <3

ikke

Berichten: 37519
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 13:26

https://goo.gl/maps/sTFmnYMazVQaxW2r7
Hoenderloo bij de ingang van het park.

Je kunt ook een stukje langs de weg, oversteken en dan het bos richting Kootwijk en het Kootwijkerzand nemen. Parkeren dan bovenin, tegenover het restaurant.

Wil je in het park de Hoge Veluwe gaan rijden, kun je ook met je auto het park op rijden, parkeren bij de centrale info (grote parkeerplaats!) en van daaruit het park doorkruisen.
Voor de chauffeur is daar ook genoeg te beleven maar je kunt er ook mooie wandelingen maken. Check even de entree. Het Park is niet spotgoedkoop maar het geld wel waard.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

nine1987

Berichten: 8321
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: buitenritten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-20 14:35

Dankjewel!! Dat klinkt goed, we gaan 't proberen.. :D

<3 Sneakers <3

Orchidee84
Berichten: 83
Geregistreerd: 27-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 19:58

Wie kan er vrijdag met mij een buitenrit maken?

Dat we afspreken bij de Ginkelse hei?
Lijkt me erg gezellig!

soesje321

Berichten: 616
Geregistreerd: 15-05-14
Woonplaats: Den Haag

Re: buitenritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 00:29

Ik wil dolgraag omg. Arnhem buitenrit doen, maar heb geen paard of vervoer beschikbaar. Weten jullie waar ik samen kan rijden? (Niet grote groep ofz, gwn prive)

'Cause somebody stole my car radio
And now I just sit in silence'

Bokt990
Berichten: 56
Geregistreerd: 09-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 13:22

Hoi wie lijkt het leuk om een keer met mij en mijn IJslander een dagtocht of Buitenrit te maken in omgeving Breda? Ik wil heel graag wat meer ervaring opdoen met dagtochten zodat ik ooit een keer op trektocht kan!

Mila


N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Re: buitenritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 16:45

Je bent hier ook welkom bij de rucphense hei

Billini❤️❤️

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Re: buitenritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 22:10

Welkom! Sta bij de galderse meren en mastbos

ikke

Berichten: 37519
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 22:22

Bokt990 schreef:
Hoi wie lijkt het leuk om een keer met mij en mijn IJslander een dagtocht of Buitenrit te maken in omgeving Breda? Ik wil heel graag wat meer ervaring opdoen met dagtochten zodat ik ooit een keer op trektocht kan!

Aan welke kant van Breda sta je?

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Bokt990
Berichten: 56
Geregistreerd: 09-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 22:25

ikke schreef:
Bokt990 schreef:
Hoi wie lijkt het leuk om een keer met mij en mijn IJslander een dagtocht of Buitenrit te maken in omgeving Breda? Ik wil heel graag wat meer ervaring opdoen met dagtochten zodat ik ooit een keer op trektocht kan!

Aan welke kant van Breda sta je?



Helemaal aan de bovenkant, richting Teteringen

Mila

Lisanne_M

Berichten: 1059
Geregistreerd: 23-06-12
Woonplaats: vaassen

Re: buitenritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 14:44

wie rijd er in de omgeving van epe/gortel en wil mee met een vriendin en mij en twee vlotte tinkers?

A horse is you best friend. you can tell them anything and no one else will ever know!♥

piffgek

Berichten: 425
Geregistreerd: 20-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 10:25

Hoi allemaal,

Voor de omgeving Malden/Nijmegen was er volgens mij nog niet echt een plek waar mensen in contact kunnen komen om samen buitenritten te maken. Nu heb ik een facebook groep opgezet voor dit doel. Als je het leuk vind om lid te worden hoor ik het graag!
https://www.facebook.com/groups/3512022055503952

Groetjes,
Fleur

tita

Berichten: 19749
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: buitenritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 18:10

Is er iemand die met mij buiten wil rijden in liesbos breda, prinsenbeek
Mijn merrie is niet mak maar best zen in bos, op mijn stal staan geen mensen die gegegeld naar buiten gaan

30-11-2015
03-07-2018

Koekeroekus

Berichten: 3321
Geregistreerd: 18-08-13
Woonplaats: Enter

Re: buitenritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 10:35

Iemand zin in een buitenrit vanmiddag? Omgeving Twente?

Iemand een Kerstmuts gevonden?

Bokt990
Berichten: 56
Geregistreerd: 09-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 18:16

Iemand zin om aankomende maandag met mij naar de vrachelse heide te gaan? We vertrekken dan vanaf mijn huis

Mila

tita

Berichten: 19749
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 08:00

Bokt990 schreef:
Iemand zin om aankomende maandag met mij naar de vrachelse heide te gaan? We vertrekken dan vanaf mijn huis



Kom je mij ophalen :D

30-11-2015
03-07-2018

Bokt990
Berichten: 56
Geregistreerd: 09-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 08:07

tita schreef:
Bokt990 schreef:
Iemand zin om aankomende maandag met mij naar de vrachelse heide te gaan? We vertrekken dan vanaf mijn huis



Kom je mij ophalen :D



Sorry heb geen trailer

Mila

Maikee3
Berichten: 1
Geregistreerd: 15-08-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 13:10

Ik zoek iemand omgeving boekel die mee op buiterit wil wel zelf een paard of pony hebben of regelen heb zelf een merrie super braaf ze houd heel erg van bosritten heb zelf geen trailer ze kan wel mee op de trailer als u ergens anders wil gaan rijden ben 15 jaar leeftijd maakt nie zo veel uit zolang het maar gezellig is stuur gerust een pb
Laatst bijgewerkt door Pistasche op 16-08-21 11:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Privégegevens verwijderd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 22:35

Ik wil zaterdag middag een rit gaan maken ergens binnen een uur met de trailer vanuit mijn huis (helden/Panningen). Mocht er iemand aan willen sluiten :D

Jolienn

Berichten: 2021
Geregistreerd: 18-01-07

Re: buitenritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 16:08

Ik maak dit topic weer eventjes wakker.

Sinds een jaar staat mijn paard vlakbij de Loonse en Drunense duinen. Nog helemaal groen, inmiddels ben ik zo ver dat ik lekker aan het rijden ben. Ik ga vaak alleen naar buiten omdat tempo van de paarden van mijn stalgenoten en van de mijne niet bepaald overeen komen. Het alleen rijden gaat super goed, maar ik zou het wel leuk vinden soms samen te gaan.

Is er hier iemand die in de LDD rijdt en het leuk vind eens samen te gaan?

In de winter vooral in het weekend, 's zomers is doordeweeks 's avonds ook mogelijk. Ik ben geen jakkeraar maar paard is erg enthousiast dus stapt wel lekker door.

Zylvierette ♡
☆ Mandour ☆

Bokt990
Berichten: 56
Geregistreerd: 09-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 17:48

Jolienn schreef:
Ik maak dit topic weer eventjes wakker.

Sinds een jaar staat mijn paard vlakbij de Loonse en Drunense duinen. Nog helemaal groen, inmiddels ben ik zo ver dat ik lekker aan het rijden ben. Ik ga vaak alleen naar buiten omdat tempo van de paarden van mijn stalgenoten en van de mijne niet bepaald overeen komen. Het alleen rijden gaat super goed, maar ik zou het wel leuk vinden soms samen te gaan.

Is er hier iemand die in de LDD rijdt en het leuk vind eens samen te gaan?

In de winter vooral in het weekend, 's zomers is doordeweeks 's avonds ook mogelijk. Ik ben geen jakkeraar maar paard is erg enthousiast dus stapt wel lekker door.


Ik heb er nog nooit met mijn eigen paard gereden, maar mijn paard is makkelijk met de trailer en we vinden het leuk om nieuwe gebieden te ontdekken, dus als je wil kan ik wel een keer samen rijden :)

Mila

Lisanne_M

Berichten: 1059
Geregistreerd: 23-06-12
Woonplaats: vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 10:00

Hallo! :)F
Ik rijd sinds kort een leuke tinker in Wenum-Wiesel (Apeldoorn) waarmee ik het buitenrijden willen gaan opbouwen, hij vind het super leuk en is vooralsnog heel braaf. Ik ben ook opzoek naar gezelschap en een paardje waar hij aan kan optrekken buiten. Wie weet kom ik hier iemand tegen uit de buurt :)

A horse is you best friend. you can tell them anything and no one else will ever know!♥

Koekeroekus

Berichten: 3321
Geregistreerd: 18-08-13
Woonplaats: Enter

Re: buitenritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 13:19

Iemand die zin heeft om morgen buitenrit te doen? Twente omgeving. Veluwe is evt ook optie. Ligt er beetje aan welke kant haha.

Iemand een Kerstmuts gevonden?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers