buitenritten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Ineke2

Berichten: 33038
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: buitenritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 09:29

Ik sta in Hellevoetsluis in de buurt van het strand... maar ik hou niet van racen :')
Dat willen helaas de meeste mensen op het strand juist wel doen.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


madelonvdw
Berichten: 259
Geregistreerd: 12-07-15
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 17:10

RoosDeG schreef:
Ja ik herken je nog! Van Beau destijds toch? :)
Stuur maar een berichtje tzt! :)


Klopt ja, ik zal snel een keer een pb'tje sturen.

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 17:23

nine1987 schreef:
Daar (in de buurt) gaan wij de eerste week van oktober heen.. Midweek naar de cantharel.. Verheug me er weer ontzettend op..

En natuurlijk zwijntjes kijken bij radio kootwijk.. :))

Wat leuk!!
Wij gaan eind oktober (weer..) naar de Cantharel :D volgende week gaan we naar loon op zand :D even lekker boscrossen tussen de wedstrijden door *\o/*

Verder woon ik omgeving Rotterdam, vorige week nog in Meijendel, stukje Waalsdorp geweest met mn jonge beestje :) nog hertjes gespot :D

Ik ben ook helemaal fan van t strand (Ouddorp) heerlijk om even uit te waaien en de zee in te gaan. *D Hier ook geen strand racer hoor! Als ik wil galopperen wil ik eerst zeker weten dat de bodem goed is op dat stuk strand, soms kan dat nogal verradelijk zijn op de stranden :) vaak ga ik met mn moeder en dan rij ik gewoon over een stuk lekker heen en weer en als ik dan de bodem heb gezien wil ik wel even gasgeven, maar dat blijft altijd gecontroleerd :D (mn quarter is ook dusdanig makkelijk dat als ik ho roep we ook direct stil staan haha)

agesus

Berichten: 116
Geregistreerd: 07-10-06

Re: buitenritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 17:36

Leuk topic. Ga ik in de gaten houden. Is er toevallig ook iemand die maandag een bosrit mee wil rijden in Amerongen, Leersum, Elst. Ik kan de hele dag en weet de weg. Heb een onzekere arabier die wel van gezelschap houdt.

Ineke2

Berichten: 33038
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 17:57

xxwienekexx schreef:
nine1987 schreef:
Daar (in de buurt) gaan wij de eerste week van oktober heen.. Midweek naar de cantharel.. Verheug me er weer ontzettend op..

En natuurlijk zwijntjes kijken bij radio kootwijk.. :))

Wat leuk!!
Wij gaan eind oktober (weer..) naar de Cantharel :D volgende week gaan we naar loon op zand :D even lekker boscrossen tussen de wedstrijden door *\o/*

Verder woon ik omgeving Rotterdam, vorige week nog in Meijendel, stukje Waalsdorp geweest met mn jonge beestje :) nog hertjes gespot :D

Ik ben ook helemaal fan van t strand (Ouddorp) heerlijk om even uit te waaien en de zee in te gaan. *D Hier ook geen strand racer hoor! Als ik wil galopperen wil ik eerst zeker weten dat de bodem goed is op dat stuk strand, soms kan dat nogal verradelijk zijn op de stranden :) vaak ga ik met mn moeder en dan rij ik gewoon over een stuk lekker heen en weer en als ik dan de bodem heb gezien wil ik wel even gasgeven, maar dat blijft altijd gecontroleerd :D (mn quarter is ook dusdanig makkelijk dat als ik ho roep we ook direct stil staan haha)

Kom je dan een keer naar Hellevoetsluis?
Ik rijd wel graag buiten, maar dan zonder te racen :) :) :)

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 18:00

Ineke2 schreef:
xxwienekexx schreef:
Wat leuk!!
Wij gaan eind oktober (weer..) naar de Cantharel :D volgende week gaan we naar loon op zand :D even lekker boscrossen tussen de wedstrijden door *\o/*

Verder woon ik omgeving Rotterdam, vorige week nog in Meijendel, stukje Waalsdorp geweest met mn jonge beestje :) nog hertjes gespot :D

Ik ben ook helemaal fan van t strand (Ouddorp) heerlijk om even uit te waaien en de zee in te gaan. *D Hier ook geen strand racer hoor! Als ik wil galopperen wil ik eerst zeker weten dat de bodem goed is op dat stuk strand, soms kan dat nogal verradelijk zijn op de stranden :) vaak ga ik met mn moeder en dan rij ik gewoon over een stuk lekker heen en weer en als ik dan de bodem heb gezien wil ik wel even gasgeven, maar dat blijft altijd gecontroleerd :D (mn quarter is ook dusdanig makkelijk dat als ik ho roep we ook direct stil staan haha)

Kom je dan een keer naar Hellevoetsluis?
Ik rijd wel graag buiten, maar dan zonder te racen :) :) :)


Ja hoor leuk! :D

Heb je een adresje voor me? En mag je daar nu t strand op overdag? Dan kan ik even kijken hoe ver t vanaf hier is met de veewagen :D

Ineke2

Berichten: 33038
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: buitenritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 18:05

Ik heb je een pb gestuurd :)

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

xRiiannex

Berichten: 3138
Geregistreerd: 10-12-12
Woonplaats: Heemskerk

Re: buitenritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 18:57

Iemand in de buurt van noord holland die zin heeft in een buitenrit?

Ik sta met mijn paard in Heemskerk aan het duin en strand. Ik ken het gebied goed uit mijn hoofd en ken routes van 10km 18km e +/- 25/30 km

Rijd altijd alleen en het lijkt mij wel gezellig om met iemand samen te rijden.

Heb helaas geen trailer. Mocht iemand hier in de buurt een 2paards trailer hebben en een keer verder weg wilt ben ik bereid mee te betalen aan de benzine kosten :)
Lijkt mij erg leuk namelijk!

• Liberty <3

Mandylin
Berichten: 15
Geregistreerd: 13-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 19:47

Ik haak ook even aan. Ik kom uit luyksgestel (onder eindhoven) en ken hier bijna niemand die lekker buiten rijd. We hebben een trailer die we aan het opknappen zijn, en als die gemaakt is kan ik wat verder weg van huis, nu nog niet.

_yvonneJarig

Berichten: 2896
Geregistreerd: 09-06-05
Woonplaats: maarsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 20:56

agesus schreef:
Leuk topic. Ga ik in de gaten houden. Is er toevallig ook iemand die maandag een bosrit mee wil rijden in Amerongen, Leersum, Elst. Ik kan de hele dag en weet de weg. Heb een onzekere arabier die wel van gezelschap houdt.


Maandag moet ik werken. Een andere keer ga ik graag mee!

ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 21:12

Ineke2 schreef:
Ik sta in Hellevoetsluis in de buurt van het strand... maar ik hou niet van racen :')
Dat willen helaas de meeste mensen op het strand juist wel doen.

Ah, dat zijn de ideale rijgenoten :j Ik mag best wel een galopje trekken op het strand, maar voor paarden die het nog moeten leren, zoals onze stippel, is dat gerees helemaal niet wenselijk.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

agesus

Berichten: 116
Geregistreerd: 07-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 22:28

_yvonne schreef:
agesus schreef:
Leuk topic. Ga ik in de gaten houden. Is er toevallig ook iemand die maandag een bosrit mee wil rijden in Amerongen, Leersum, Elst. Ik kan de hele dag en weet de weg. Heb een onzekere arabier die wel van gezelschap houdt.


Maandag moet ik werken. Een andere keer ga ik graag mee!


Donderdag kan ik ook.

Ineke2

Berichten: 33038
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 22:36

ikke schreef:
Ineke2 schreef:
Ik sta in Hellevoetsluis in de buurt van het strand... maar ik hou niet van racen :')
Dat willen helaas de meeste mensen op het strand juist wel doen.

Ah, dat zijn de ideale rijgenoten :j Ik mag best wel een galopje trekken op het strand, maar voor paarden die het nog moeten leren, zoals onze stippel, is dat gerees helemaal niet wenselijk.

Je mag langskomen hoor :)

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

_yvonneJarig

Berichten: 2896
Geregistreerd: 09-06-05
Woonplaats: maarsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 06:25

Maandag moet ik werken. Een andere keer ga ik graag mee![/quote]

Donderdag kan ik ook.[/quote]

Dan heb ik les. Maar blijf het hier neerzetten en dan komt het vast een keer goed ;)

ittheclown

Berichten: 1749
Geregistreerd: 16-01-05
Woonplaats: Haarlem

Re: buitenritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 08:19

Yay wat een leuk topic ik meld me hier ook , sta met mijn ( brave ) Ijslander in omgeving Santpoort, helaas geen trailer maar meer dan graag zouden we aansluiten mocht er iemand een braaf rijmaatje zoeken en een twee paards trailer hebben ( hij weegt rond de 360 kilo) Maar ook hier in de omgeving zouden we het leuk vinden met andere mensen te rijden, houden best van een drafje en galopje waar mogelijk maar zijn geen racers ondanks dat hij vlot is ( de paden hier zijn in mijn ogen ook niet geschikt om echt flink te gassen en welzijn van mijn paardje gaat voor alles ) We willen graag in de toekomst af en toe eens een endurance impuls klasse meepakken dus proberen ons voor nu vooral te focusen op een gelijkmatig tempo lekker lange stukken draven ( nog erg in opbouw inverband met operatie bij mij zelf maar rijden zo een 3 uur in een rustig tempo rond maar korte ritjes vinden we ook leuk ) Maar genieten ook enorm van stapritjes waarbij we lekker rondkijken .. al met al zijn we overal voor in :)
Hebben sinds kort ook weer een go pro ( oude was overleden) dus ook erg leuk om ritjes vast te leggen mocht iemand dat leuk vinden

Zgan Prydi zadel te koop, bruin 17,5 inch. Evt met toebehoren.
En overige Tuigage voor maatje cob/Ijslander.

Paardenfan25
Berichten: 1273
Geregistreerd: 05-06-15

Re: buitenritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 08:27

Ik heb ook even een stipje gezet. Ik woon omgeving Oirschot (Eindhoven / Tilburg). Rijd altijd alleen, maar fjord vindt samen gezelliger.

Mandylin
Berichten: 15
Geregistreerd: 13-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 08:30

Paardenfan25 schreef:
Ik heb ook even een stipje gezet. Ik woon omgeving Oirschot (Eindhoven / Tilburg). Rijd altijd alleen, maar fjord vindt samen gezelliger.


Dat is niet zo ver bij ons vandaan. Misschien kunnen we een keer meeten als onze trailer klaar is.

Paardenfan25
Berichten: 1273
Geregistreerd: 05-06-15

Re: buitenritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 08:34

Gezellig. Laat maar weten. Ik heb zelf ook een trailer, dus ben flexibel

oud_paardje
Berichten: 1
Geregistreerd: 06-01-17

Re: buitenritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 08:48

Zijn er ook mensen in Darp / Havelte, ik sta sinds kort in Darp en mijn draver is nu net zadelmak. Ik zou het gezellig en fijn vinden als er iemand is, die het leuk zou vinden om met ons, in eerste instantie rustige stapritjes te maken. Zo kunnen wij ook de omgeving leren kennen. Het liefste door de week. Ik hoop dat er iemand is die dit ook gezellig en leuk vindt

Livion

Berichten: 191
Geregistreerd: 04-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 12:29

Leuk topic! Een andere kant hier, Zuidoost Groningen. Helaas geen eigen vervoer, maar zeker bereid om bij te dragen aan brandstofkosten.
Ik lees even mee :)

"In riding a horse, we borrow freedom."

Duke

Berichten: 8332
Geregistreerd: 01-06-05
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 10:55

xxwienekexx schreef:
nine1987 schreef:
Daar (in de buurt) gaan wij de eerste week van oktober heen.. Midweek naar de cantharel.. Verheug me er weer ontzettend op..

En natuurlijk zwijntjes kijken bij radio kootwijk.. :))

Wat leuk!!
Wij gaan eind oktober (weer..) naar de Cantharel :D volgende week gaan we naar loon op zand :D even lekker boscrossen tussen de wedstrijden door *\o/*

Verder woon ik omgeving Rotterdam, vorige week nog in Meijendel, stukje Waalsdorp geweest met mn jonge beestje :) nog hertjes gespot :D

Ik ben ook helemaal fan van t strand (Ouddorp) heerlijk om even uit te waaien en de zee in te gaan. *D Hier ook geen strand racer hoor! Als ik wil galopperen wil ik eerst zeker weten dat de bodem goed is op dat stuk strand, soms kan dat nogal verradelijk zijn op de stranden :) vaak ga ik met mn moeder en dan rij ik gewoon over een stuk lekker heen en weer en als ik dan de bodem heb gezien wil ik wel even gasgeven, maar dat blijft altijd gecontroleerd :D (mn quarter is ook dusdanig makkelijk dat als ik ho roep we ook direct stil staan haha)

Hey Wieneke,

Ik wil wel een keer met je mee buiten rijden! Maar je hebt zondag gezien dat Blue wel een racer is :D , dus strand is dan niet handig samen. Maar Meijendel vind ik altijd gaaf en hoef niet persé het strand op daar.

Inhale the goodshit & exhale the bullshit
FlippoArt

rollyjogered

Berichten: 197
Geregistreerd: 10-09-16
Woonplaats: Noorwegen

Re: buitenritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 11:15

hoi. :) ik sta aan de sallandse heuvelrug. als iemand een keer daar met mij en mijn snelle ijslander wilt rijden, stuur maar een pb. ik weet alle routes. helaas geen trailer voorlopig dus kan niet ergens anders heen.

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 12:52

Duke schreef:
xxwienekexx schreef:
Wat leuk!!
Wij gaan eind oktober (weer..) naar de Cantharel :D volgende week gaan we naar loon op zand :D even lekker boscrossen tussen de wedstrijden door *\o/*

Verder woon ik omgeving Rotterdam, vorige week nog in Meijendel, stukje Waalsdorp geweest met mn jonge beestje :) nog hertjes gespot :D

Ik ben ook helemaal fan van t strand (Ouddorp) heerlijk om even uit te waaien en de zee in te gaan. *D Hier ook geen strand racer hoor! Als ik wil galopperen wil ik eerst zeker weten dat de bodem goed is op dat stuk strand, soms kan dat nogal verradelijk zijn op de stranden :) vaak ga ik met mn moeder en dan rij ik gewoon over een stuk lekker heen en weer en als ik dan de bodem heb gezien wil ik wel even gasgeven, maar dat blijft altijd gecontroleerd :D (mn quarter is ook dusdanig makkelijk dat als ik ho roep we ook direct stil staan haha)

Hey Wieneke,

Ik wil wel een keer met je mee buiten rijden! Maar je hebt zondag gezien dat Blue wel een racer is :D , dus strand is dan niet handig samen. Maar Meijendel vind ik altijd gaaf en hoef niet persé het strand op daar.

Altijd gezellig! Als ik terug ben van de vakantie met de paardjes geef ik je een gil :D

Sarah_Elise

Berichten: 886
Geregistreerd: 17-10-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: buitenritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 13:22

Voor iedereen die fan is van de omgeving bij de Cantharel (Apeldoorn): mijn paard staat hier een paar 100 meter vanaf en ik vind het leuk om met iemand samen te rijden. Parkeren met de trailer op de stal is geen probleem en vanaf daar rijd je zo de bossen in.

Mijn paard is doodbraaf maar wil wel graag door blijven lopen. Ze heeft een vrij hoog tempo, maar we zijn geen racemonsters. Oh en als iemand een braaf paard mee wil op de trailer voor een buitenritje, dan zijn wij ook zeker geschikt (:

felicity

Berichten: 11277
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

Re: buitenritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 19:52

Wat een leuk topic. Vandaag weer alleen de ruchpense heide op geweest. Maar lijkt me leuker om met iemand samen te rijden.

Ik ben 32 jaar en mijn paarden staan tussen visdonk en de rucpense hei in. Ik ben geen race eend. Liever lekker relaxed stappen met een drafje tussendoor.

[O]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers