gezocht ruiterkamp voor de verstandeleuk gehandiecap 2018

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
anneliese
Berichten: 62
Geregistreerd: 22-02-12

gezocht ruiterkamp voor de verstandeleuk gehandiecap 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-18 10:13

ik heb Al een heel lang geen tijd loop ik met het idee in mijn hoofd om dit jaar weer op ponykamp of ruiterkamp te gaan, alleen ik ben 40 jaar, ik ben wel verstandeleuk gehandiecap. Dus ik mag niet meer mee met de echte ponykampen. Nu vroeg ik mij af of er ook kampen 18+ zijn of een leuke trektocht van een ruitenweek dagen die ik ergens kan doen. Ik heb geen eigen paard om mee te nemen en vaak is een trektocht toch al snel met je eigen paard... Er zullen toch wel meer bokkers zijn die ook graag weer op ponykamp willen?

Dus wie kent er een stal die leuke ruiterkampen organiseert voor 18+ van een week dagen voor in de zomervakantie?


Love_myhorse
Berichten: 599
Geregistreerd: 30-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 16:39

[BRT] 18+ ruiterkamp, maar waar?

Ik denk als je informeert bij de desbetreffende maneges dat er best veel mogelijkheden zijn. Ik weet niet precies hoe erg je beperkt bent?
Jaren geleden deed ik mee met een instructieweek bij een manege waar toen ook 2 personen mee deden met een verstandelijke beperking ze kregen gewoon wat meer hulp met opzadelen etc. en deden gewoon mee met de groep en vielen er ook niet buiten. groepje was toen iets van 8 man in totaal, was toen erg gezellig.

Misschien vind je via google speciale kampen?

JosanneD

Berichten: 84
Geregistreerd: 26-03-12
Woonplaats: Rijssen

Re: gezocht ruiterkamp voor de verstandeleuk gehandiecap 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 17:12


.

Iris82

Berichten: 39833
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: gezocht ruiterkamp voor de verstandeleuk gehandiecap 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 18:21

Volgens mij heeft Coonart ook een keer een topic hierover geopend en werden er toen ook allerlei opties aangedragen. Wellicht interessant om eens op te zoeken.

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')


mala26

Berichten: 4970
Geregistreerd: 05-02-13

Re: gezocht ruiterkamp voor de verstandeleuk gehandiecap 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 23:17

Manege hoogenweg in hoogenweg (hardenberg) heeft elke zomer 6 weken lang pony/paarden kamp voor mensen met een handicap/stoornis/beperking.
Het zijn hele leuke mensen, leuke vrijwilligers en een leuke club mensen die er altijd komen.

Fog on her glasses, From the still steaming tea, A book in her hand, As she casually reads.
A catch in her breath, As the Climax grows near, She's deaf to the world : The book's all she can hear.
She's completely lost now, or perhaps she is found,
In this strange paper world
That's far from the ground.

2IJsjes
Berichten: 256
Geregistreerd: 31-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 20:57

Probeer De Spring in Friesland eens. Een cliƫnt van mij gaat hier ook heen. Komt ieder jaar vol verhalen terug en wil direct boeken voor het jaar erop.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Janna2022 en 7 bezoekers