Ponykamp klein oever eigen paard/pony mee nemen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flappypower5
Berichten: 40
Geregistreerd: 14-03-18

Ponykamp klein oever eigen paard/pony mee nemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-18 15:22

Oke, dit is waarschijnlijk de aller domste vraag ooit maar oke hahahah!!

Ik zat te kijken naar ponykampen bij mij in de buurt en toen kwam ik uit op klein oever in balkbrug. Het leek mij misschien leuk om mijn verzorgpony mee te nemen dus wou ik even kijken naar tarieven.

Nu staat er bij tarieven dat het 410 euro kost in de zomer met een manege pony. Bij eigen paard/pony staat er dit:
Meenemen eigen pony/paard (hengst niet toegestaan): € 50,- p.w. inclusief stro in de box en standaard bix en hooi/kuilvoer. Staat je pony/paard op iets anders in de box, dan kun je dit aan ons doorgeven, zodat we een lege, schone box voor je kunnen reserveren. Specifieke wensen qua box-inhoud en voer dien je zelf mee te nemen.

Nu komt het dus, kost het nou 50 euro of 50 + 410? Het is sws het 2e maar toch lijkt het zo geschreven te zijn dat het 50 euro is maar ja dat kan natuurlijk nooit want je krijgt gwn voer enz.
Srry voor deze domme vraag :D , ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Linkje: https://www.kleinoever.nl/ponykamp/tarieven/

L_iek
Berichten: 9708
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Ponykamp klein oever eigen paard/pony mee nemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 15:24

Hoe ik het lees is dat de week 410 euro kost. De stalling voor het meenemen van je pony 50 euro per week. Totaal dus 460.

Flappypower5
Berichten: 40
Geregistreerd: 14-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-18 15:28

L_iek schreef:
Hoe ik het lees is dat de week 410 euro kost. De stalling voor het meenemen van je pony 50 euro per week. Totaal dus 460.

Hahaha dat dacht ik al, dankjewel!!