Leuke plek gezocht voor paar dagen weg met paard en hond

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BertBaley

Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Leuke plek gezocht voor paar dagen weg met paard en hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-18 12:56

:wave:

Goedemiddag allemaal,

ik ben opzoek naar leuke plek om een paar nachtjes heen te gaan met paard, hond en vriend.
Plaats maakt mij niet zo veel uit, iets leuks als de Veluwe oid, ik woon zelf namelijk aan het strand :) !
2 jaar geleden zijn wij bij de Cantharel geweest, super gaaf alleen wel wat 'massaal', liever dus iets kleiner zoals een B&B bijvoorbeeld?
Hoeft niet super luxe te zijn als het maar schoon en netjes is de huisjes en waar de paden voor mijn pony niet te zwaar zijn en waar een fietser dus ook mee kan.

Iemand die mij wil adviseren/helpen? Mijn dank is groot :) !
* ik weet dat er een algemeen topic is hier boven aan maar daar staat uiteraard geen ervaringen bij.

Heleennn

Berichten: 6351
Geregistreerd: 21-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 12:58

Bij Brussel heb je de B&B Hippodroom, die is echt prachtig en je kan daar uren wandelen in het bos of zelfs naar de oude renbaan rijden om even een sprintje te doen. Het is wel kleinschalig zoals je graag wil, maar dat wil natuurlijk ook zeggen dat ze niet altijd plek hebben en je goed op voorhand moe informeren.

Delphi2

Berichten: 2891
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Frasselt (DE)

Re: Leuke plek gezocht voor paar dagen weg met paard en hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 13:02

Trec Emst in Emst, leuke kleinschalige B&B waar je zo de Veluwe op rijdt met prachtige paden ook voor de fietser.

Jellybeans
Berichten: 2556
Geregistreerd: 02-10-12

Re: Leuke plek gezocht voor paar dagen weg met paard en hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 13:06


Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 13:06

Diever, de Alberthoeve of wij huren ook vaak het huisje de Tolboom in het bos op Landgoed Landenarbeid.

CarolineCF
Berichten: 702
Geregistreerd: 27-03-11
Woonplaats: Kootwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 13:07


Hisjebillie
Berichten: 72
Geregistreerd: 19-03-16
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 13:08


BertBaley

Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Re: Leuke plek gezocht voor paar dagen weg met paard en hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-18 13:10

Wat een hoop reacties al! Bedankt, ik ga ze allemaal rustig bekijken!

_Nero
Berichten: 334
Geregistreerd: 04-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 13:27

Ik ben 2x met mijn paard bij de Alberthoeve geweest. Wij zaten in een Bungalow (schoon, genoeg ruimte, keukentje etc) , een box voor de paarden en een eigen stuk land (1 stuk stond veel gras, andere veel minder en we mochten gewoon na een paar uurtjes van land wisselen als we dat nodig vonden). Ze hebben niet veel boxen en land, dus lekker rustig, hele aardige mensen en mooie uitrij mogelijkheden. Op stap afstand ook een waterpoel speciaal voor de paarden. Bij de stallen zelf zit ook een waterbak waar je gebruik van mag maken.

Zou er graag nog eens heen willen!

Prairy
Berichten: 9070
Geregistreerd: 28-12-03

Re: Leuke plek gezocht voor paar dagen weg met paard en hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 14:00

B&B De Driepaal in Belgiƫ, is van een vriendin van mij. Direct aan het bos en ook leuk om te fietsen!

Honden weet ik zeker dat je ze mee mag nemen, en ze heeft zelf ook paarden dus dat kan denk ik ook. En anders zit er tegenover haar ook nog iemand met een stal.

Veel plezier!

janouk
Blogger

Berichten: 17866
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Leuke plek gezocht voor paar dagen weg met paard en hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 14:51

http://www.dehoogewoeste.nl

Super plek. Kleinschalig. Aan de veluwetrail. Als je de "paardenstal" huurt, dat is ruim appartement met uitzicht op twee stallen in het bos en je eigen weide. Hond mag mee. En ligt aan veluwetrail bij emst. Goed toegankelijk voor koets ook.

Ook fijne plek is https://www.herbergotterlo.nl/contact/
Ook fijne plek, met tenten en B&B met ruime stallen en paddock. Op rij afstand park Hoge Veluwe