Met 6 voeten op de grond – Wandelen met je paard/pony

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 18:32

Heeft er iemand een link van de challenge? Ik wandel ook heel wat af per jaar met mijn kleintjes dus zou dit wel leuk vinden. Wandel record was in de tijd 20km met een tinker die ik had, aan de hand uiteraard :+ . Momenteel ga ik veel met de lange lijnen langs de weg maar weet niet of dit ook meetelt of enkel aan het halster en halstertouw? Kwestie dat ik enkel het geen reken dat in de challenge mag.


Anoniem

Re: Met 6 voeten op de grond – Wandelen met je paard/pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 22:11

Voor de challenge zelf moet je even bij paxine regelen, zij zal je wel toevoegen.

En lange lijnen mag ook gewoon hoor, doe ik ook soms. Het maakt niet uit waar je loopt of wat je in handen hebt (of niet, ik wandel soms stukjes los ;) ), enige voorwaarde is dat je zelf met je voeten op de grond staat.

Veel plezier met de challenge en de wandelingen!

paxine

Berichten: 2256
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Tollebeek (NOP)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 22:17

Lori schreef:
Heeft er iemand een link van de challenge? Ik wandel ook heel wat af per jaar met mijn kleintjes dus zou dit wel leuk vinden. Wandel record was in de tijd 20km met een tinker die ik had, aan de hand uiteraard :+ . Momenteel ga ik veel met de lange lijnen langs de weg maar weet niet of dit ook meetelt of enkel aan het halster en halstertouw? Kwestie dat ik enkel het geen reken dat in de challenge mag.



Hoe heet je op endomundo? Dan kan ik je toevoegen. Je mag ook met lange lijnen hoor! Gaat erom dat je ernaast loopt ipv erop

Voor hippe haaksels en leuke trends!
http://www.haakselsentrends.nl/

kwita

Berichten: 6542
Geregistreerd: 14-04-14

Re: Met 6 voeten op de grond – Wandelen met je paard/pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 11:25

Hier weer fijn gewandeld wat een heerlijk weertje !
Voor het eerst een auto band er achter, hij vond het maar gek!.En toch deed hij het geweldig in het verkeer....tja trots op die Furby!

Tijd heeft vleugels maar geen teugels, carpe diem!

Pino96

Berichten: 562
Geregistreerd: 11-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 20:10

Het was inderdaad heerlijk weer. Morgen maak ik weer een wandeling. waarschijnlijk in de regen, maar goed :')

En stoer hoor!

Onali

Berichten: 18381
Geregistreerd: 16-03-06

Re: Met 6 voeten op de grond – Wandelen met je paard/pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 06:30

Sinds gister weer 11 km erbij.
Eindelijk hebben Bam en ik weer lol gehad met lopen.
Hij heeft er heel lang geen zin in gehad en liep alleen maar te mokken.
Maar gister was het echt ouderwets gezellig :D

Black is the colour of my true love's hair

Pino96

Berichten: 562
Geregistreerd: 11-06-18

Re: Met 6 voeten op de grond – Wandelen met je paard/pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 09:48

Jeetje, flinke ronde!! Dat zet mij weer op de 3e plaats ;(

Anoniem

Re: Met 6 voeten op de grond – Wandelen met je paard/pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 11:18

Oh, wat super Onali! Fijn dat hij er weer zin in heeft, en wat een afstand zeg ... kan ik alleen maar van dromen :P

Hier ook pony die graag wil, wat op zich een heel goed teken is, alleen kan ik momenteel niet mee en dat botst wel regelmatig. Zit op dat gebied even met mijn handen in het haar. Erop gaan durf ik ook niet zomaar want als hij in zo'n bui is dan kan dat ook wel eens averechts werken en daar heb ik nu helemaal geen nood aan.

Pino96

Berichten: 562
Geregistreerd: 11-06-18

Re: Met 6 voeten op de grond – Wandelen met je paard/pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 11:57

Vervelend, [***]. Maar als het niet gaat, gaat het gewoon even niet.. Als pony verder gewoon lekker buiten staat zou ik het ook even laten voor wat het is..

Ik heb gister een klein rondje gelopen (vergeten Endomundo aan te zetten). Ik zat niet lekker in mijn hum en boven hem hing een puber-wolk dus het ging nieeeet zo soepel. Baal ik ook van. Ik moet weer even wat stappen terug doen en flink aan de grondwerk.

Tinkermuts

Berichten: 9379
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: Met 6 voeten op de grond – Wandelen met je paard/pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 01:32

Hallo hier misschien een groepje wanselaaars om gezejjig bij aan te sluiten om blij en gezellig op pad te gaan met de paarden aan de hand om goede
Bandb op te bouwen naast het paard .
Wie heeft interesse om met bons mee te wandelen.
Meld je aan op Saskia@dogwalkwers,dogwalkers.nl

elisatjj
Berichten: 897
Geregistreerd: 08-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 17:44

Hoi :wave:

Mag ik ook meedoen? (Ookal zijn er hier altijd tien voeten aan de grond :D )
Ik wandel heel veel met mijn jongens en heb sinds kort die app omdat het me wel leuk leek om wat inzicht te krijgen wat betreft de afstand en snelheid etc. van onze wandelingen.
Deze challenge is extra motivatie :))


Afbeelding

Onali

Berichten: 18381
Geregistreerd: 16-03-06

Re: Met 6 voeten op de grond – Wandelen met je paard/pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 18:17

Wat een leuke kleurencombi :+:
Mooi op elkaar ingesteld.

Black is the colour of my true love's hair

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 18:20

Welkom!
Super leuk dat je zo gezellig met z'n allen kan wandelen :) Zou hier ook ideaal zijn, maar niet zo succesvol :')


@ Pino96 : ja, daar zit dus ook een beetje het probleem, dat 'lekker buiten staan'. Hij staat wel buiten, maar daar is ook alles mee gezegd. In mijn gevoel moet hij een enorm saai leven hebben en moet ik hem echt wel beweging geven/afwisseling bieden, maar dat wil dus al een hele tijd niet. Pony zit de laatste tijd super goed in z'n vel en dat is natuurlijk heel erg fijn, maar ik kan even niet handelen wat hij allemaal wil .. En hij zou het beter ook niet doen want hij is een paar weken terug met rennen op z'n plaat gegaan en dat is toch nog niet helemaal ok heb ik zo het idee. In stap merk je er niks meer aan, maar zoals hij vorige week is gaan rennen dan loopt hij daarna toch weer moeilijk. Dus al die uitspattingen zijn momenteel even niet handig, zowel voor mij niet als voor hemzelf niet. Maar ik krijg het niet aan z'n verstand gebracht..

Pino96

Berichten: 562
Geregistreerd: 11-06-18

Re: Met 6 voeten op de grond – Wandelen met je paard/pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 23:42

elisatjj Welkom, leuk dat je ze beide meeneemt! Ik heb al moeite met 1 :')

[***] Oei, vervelend dat hij nogsteeds niet helemaal 100% is. Probeer het dan maar zo zonnig mogelijk te zien: allebei maar even herstellen nu.. Soms kan je er gewoon niet meer van maken dan wat het is! Al snap ik wel goed dat het even k*t is dat je niet met hem bezig kan zijn, juist nu hij zo vrolijk is. Sterkte. :(:)

elisatjj
Berichten: 897
Geregistreerd: 08-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 21:51

Haha ja ze matchen leuk samen, puur toeval hoor, Aram (de haflinger) heb ik al bijna 10 jaar en vorig jaar hebben we een huis met wat grond gekocht zodat hij aan huis kon staan en plots werd ik door meerdere mensen getagged in een fb bericht dat aram 2.0/mini aram te koop stond dus zodoende :D
Van het begin afaan neem ik ze samen mee op pad en dat vinden ze heel normaal :')


[***], ik weet niet wat er precies aan de hand is maar sterkte in iedergeval!

Hebben jullie nog wat gewandeld? Ik had het echt druk afgelopen week, plus dat het oliebol weer was :7
Maar... vandaag weer een heerlijk rondje (hard)gelopen (ja rennen vinden ze extra leuk ADHDers :):) )


Afbeelding

Afbeelding
Ze samen een beetje knap op de foto krijgen is een grotere uitdaging

Onali

Berichten: 18381
Geregistreerd: 16-03-06

Re: Met 6 voeten op de grond – Wandelen met je paard/pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 22:43

Leuk!

Ik heb alweer niks gedaan. Ben echt zo klaar met dit ku.tweer.
Paddock en wei kunnen het water niet meer aan en helaas kunnen we ook nergens anders naar uitwijken.
Dus alles is zeiknat en mijn humeur wordt er met de dag ook niet veel beter op.

Black is the colour of my true love's hair

jeetje77

Berichten: 3436
Geregistreerd: 28-11-14
Woonplaats: In de buurt van water, zout en zoet

Re: Met 6 voeten op de grond – Wandelen met je paard/pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 22:51

Hier was het vandaag droog dus ben ik 1 voor 1 met de pownies op pad geweest. Bijna 12km erbij.

paxine

Berichten: 2256
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Tollebeek (NOP)

Re: Met 6 voeten op de grond – Wandelen met je paard/pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 09:14

Wij wandelen gewoon door. Van de week was ik zo nijdig op het weer dat we in de stromende regen en storm zijn gaan lopen :')
Vanmiddag geven ze weer akelig weer op maar ik moet en zal gaan lopen. Hoop toch dat het meevalt eigenlijk :+

Voor hippe haaksels en leuke trends!
http://www.haakselsentrends.nl/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 10:11

@ elisatjj : zo, wat een afstand! Netjes hoor!

En mensen die toch met het weer van de afgelopen tijd gaan wandelen: sterk.

Even een korte samenvatting van wat er aan de hand is: ik heb fibromyalgie en reuma en ik heb het afgelopen jaar door werk en toch nog naast het werk dingen willen doen mijn lichaam zo overbelast dat ik in december compleet gecrashed ben. Dus mentale uitputting door fysieke uitputting/pijn. Sindsdien zit ik thuis van het werk en moet ik alles weer opbouwen, maar dat wil allemaal nog niet zo. Intussen wel bij de reumatoloog op controle geweest en die vond de zaak zo verergerd dat hij mij graag aan de medicatie ziet in de hoop dat dit gaat helpen de pijn weg te nemen (of toch enorm te verminderen) waardoor ik wel weer kan functioneren en dingen kan ondernemen. Dus daar hoop ik nu maar op, dat ik over een tijdje toch weer activiteiten kan doen, met de pony's, en dat ik het beter kan handelen als er eens iets gebeurd (zoals een enthousiaste pony). Want op dit moment kan mijn lichaam echt niks hebben en is mijn bekken & rug een echte ramp -O- De rest van de ontstekingen die er waren (scheenbenen, linkervoet & borstbeengewrichtjes) lijken nu door de lange rust eindelijk tot rust te komen, dus daar ben ik wel al blij mee. Maar er is nog een lange weg te gaan heb ik zo het idee...

Dan zijn jullie ook op de hoogte waarom het allemaal zo niet wil :Y)

jeetje77

Berichten: 3436
Geregistreerd: 28-11-14
Woonplaats: In de buurt van water, zout en zoet

Re: Met 6 voeten op de grond – Wandelen met je paard/pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 10:20

Sterkte en ik hoop dat er snel verbetering is voor je.

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 21:29

Wordt er nog gewandeld hier? Ik vergeet telkens de app aan te zetten maar teken ze dan iedere keer achteraf in met een geschatte tijd.

Onali

Berichten: 18381
Geregistreerd: 16-03-06

Re: Met 6 voeten op de grond – Wandelen met je paard/pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 02:34

Vandaag toevallig een heel kort rondje omdat ik hem wat koliekerig vond tonen.
Maar vanwege mn werk staat het op een zeer laag pitje.

Black is the colour of my true love's hair

paxine

Berichten: 2256
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Tollebeek (NOP)

Re: Met 6 voeten op de grond – Wandelen met je paard/pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 08:44

Ja hoor wij wandelen ook nog! Wel iets minder nu ik mijn jongste paard weer rij. Maar de weekenden loop ik samen met mijn vriend toch al gauw 8 a 10 km met de dames.

Voor hippe haaksels en leuke trends!
http://www.haakselsentrends.nl/

Jorex

Berichten: 9899
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 09:03

Hier heb ik gisteravond gewandeld. Ik ga nu proberen om bij mooi weer dagelijks even te wandelen. Alleen ik heb meteen twee pony's bij me, dus 10 voeten op de grond. Ik doe ook nog niet mee aan de challenge.

Alex en Jorie <3

paxine

Berichten: 2256
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Tollebeek (NOP)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 09:30

Jorex schreef:
Hier heb ik gisteravond gewandeld. Ik ga nu proberen om bij mooi weer dagelijks even te wandelen. Alleen ik heb meteen twee pony's bij me, dus 10 voeten op de grond. Ik doe ook nog niet mee aan de challenge.



Ik kan je toevoegen als je wilt. Geef even je naam door hoe je heet op endomundo dan zoek ik je op en voeg je toe

Voor hippe haaksels en leuke trends!
http://www.haakselsentrends.nl/


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 4 bezoekers