[VOLG] Trektocht Utrechtse Heuvelrug te paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: [VOLG] Trektocht Utrechtse Heuvelrug te paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 17:47

Bij loosdrecht loopt trouwens een ruiterpad langs het fietspad tussen de plassen door. Leuk om te rijden en mooier dan langs de N weg!

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 19:36

xyzutu2 schreef:
@ Ikke: ik ben wel benieuwd naar hoe jij alle aanbiedingen op persoonlijke titel krijgt als je in een voor jou onbekend gebied gaat rijden waar je geen netwerk hebt?

Nou heb ik een groot netwerk maar dat is flauw.

Je krijgt aanbiedingen als je er doelbericht om vraagt. Soms direkt, soms krijg je een nuttige doorverwijzing maar je komt op die manier op de plekken terecht zoals Onali beschrijft. Men biedt het zelden aan, tenzij je er gericht naar vraagt. Advertenties zijn in die zin dus maar beperkt zinvol; zelf aktief rondbellen werkt des te beter.

Gericht zoeken op Google naar dingen die duiden op aanwezigheid van paarden, zoals een buitenbak en/of paddocks (onmiskenbaar vanuit de lucht, probeer maar eens) helpt je gericht aan plekken waar je vaak wel kunt overnachten.

De clou is ook: geen eisen stellen. Een weiland voor het paard en een droog tochtvrij hoekje voor jezelf moet genoeg zijn. Alles wat je erbij krijgt is bonus.
Wij hebben regelmatig gewoon in de stal geslapen. Schoon stro is voldoende om je slaapmatje op te leggen.

git
Berichten: 1957
Geregistreerd: 15-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 20:52

Ga je er een foto verslag van maken! Ik ben echt benieuwd naar alle avonturen die jullie gaan beleven. Lijkt je echt heel gaaf om te doen zo'n meedaagse trektocht

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 21:50


_suus19_

Berichten: 1721
Geregistreerd: 20-06-10
Woonplaats: Ter Aar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-18 22:05

Dankje git, lijkt me leuk om foto's en ervaringen van tijdens de rit met jullie te delen idd :)

Ikke we hebben idd op die manier rondgebeld. Alleen niet iedere prive stal gebeld, alleen als er iets van pension of huisjesverhuur was. We hebben 3 niet standaard overnachtingen. De andere 3 zijn wel goed te vinden paarden-b&b's.

Het is ook maar net wat je belangrijk vindt natuurlijk. Het is veel makkelijker om locaties te vinden als je je eigen slaapspullen meeneemt. Wij wilden graag met zo min mogelijk bagage reizen (beiden onervaren, onervaren paarden, hoe minder om mee te zeulen hoe minder kans op problemen). En een lekker bed om te slapen en een beetje privacy vind ik ook wel lekker op vakantie. Een iets saaiere route neem ik dan voor lief.

Leuk zo'n reisverslag! Dankje.

_suus19_

Berichten: 1721
Geregistreerd: 20-06-10
Woonplaats: Ter Aar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-18 13:02

Vandaag de zadeltassen gevuld en uitgeprobeerd.
Valt me niet tegen.

Bij Flip:

Afbeelding

De achtertas klapperde in draf best wel dus iets meer spanning opgezet dmv strotouwtjes. Werkt goed en zo leunt hij ook meer op het zadel ipv op de rug.
De voortas mag nog wel wat korter bij het zadel zitten. Nu draagt het zadel bijna niets.
Het dekje met zakken is misschien handig voor hele lichte dingen zoals wat te eten voor ons. Deze is iig te klein maar ik wilde even kijken of de positie van de zakken wel uit kwam icm de achtertas.

Bij Indra:

Afbeelding

Afbeelding

Even afwachten hoe we uitkomen met deze tassen. Anders komt er nog een Barefoot voortas voor Indra. Maar dat kan ook wel last minute, die zijn immers gemaakt voor haar zadel. Hoeven we waarschijnlijk niet veel aan uit te proberen.

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 19:18

Die tassen dat werkt wel op deze manier als je even aandacht hebt dat het achterste randje van de tassen niet stiekem een schuurrand vormt op de huid.
Kwestie van een beetje pielen met de manier waarop de 'm bovenop vast knoopt, dan komt dat goed.

Die voortassen zouden ideaal gezien wat langer en minder breed moeten zijn. Valt niet mee om zoiets te vinden maar munitietasjes uit het leger (voor een paar euro bij de legerdump) voldoen vaak wel; zeker als je ze zelf met beleid een beetje aanpast.

Ben je handig met de naaimachine? Neem een oude spijkerbroek; knip de pijpen eraf, maak de onderkant dicht en maak aan de bovenkant een sluiting met een grote stalen ring, dan ben je er ook.

Oh, enne, schoenveters zijn goed voor alles wat je vast wil binden :D

_suus19_

Berichten: 1721
Geregistreerd: 20-06-10
Woonplaats: Ter Aar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-18 20:34

Ik heb de route inmiddels nader bekeken en aangepast. We gaan nu van Amerongen tot Bussum door het bos, alleen bij Woudenberg wijken we er iets uit. We gaan nu wel over den Treek. Ook gaan we toch over de Vinkeveense Plassen na een tip vanuit dit topic. Dat is inderdaad mooier en rustiger, wel langer..

De dag-afstanden zijn langer dan dat waar ik ideaal gezien op uit wilde komen, maar dat moet maar.
We zijn nu hard aan het trainen met lange afstanden rijden, meerdere dagen achter elkaar rijden en oefenen met de bepakking.

Wie weet wat een goede manier van trainen voor zo'n trektocht is? We proberen wel verschillende routes te rijden, in nieuwe gebieden te komen, zodat de paarden wennen aan veel nieuwe indrukken opdoen. Eerder gaf ik ze vrij voor en na een dag waarop we een eind gereden hadden. Maar nu probeer ik toch de dagen er rond omheen wel wat met ze te doen. Maar geen lange buitenrit. Eerder een uurtje dressuur rijden of longeren.
Aan de ene kant wil ik ze sparen voor die week, aan de andere kant ben ik bang dat ik niet genoeg train. Ik kan hier weinig over vinden op internet.
Tips?? :)

Ook hebben we afgelopen week contact opgenomen met alle overnachtingsadressen, om te checken of alles nog door kan gaan, en de tijden waarop we in- en uit- moeten checken. Op bijna alle locaties blijken we handdoeken te hebben, alleen op één plek niet. Dus dat scheelt een boel gesjouw. Ook krijgen we bijna overal ontbijt, wat een luxe!

Overzicht van de week:
28 april: Huis – Waverveen – 21 km
29 april: Waverveen – Eemnes – 40 km
30 april: Eemnes – Soest – 21 km
1 mei: Rustdag
2 mei: Soest – Woudenberg – 25 km
3 mei: Woudenberg – Amerongen – 18 km
4 mei: Amerongen – IJsselstein – 38 km
5 mei: IJsselstein – Huis – 31 km

Afbeelding

git
Berichten: 1957
Geregistreerd: 15-07-05

Re: [VOLG] Trektocht Utrechtse Heuvelrug te paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 22:10

Wat een tocht wordt dit. Ben nu al benieuwd naar de foto's

Lillian__

Berichten: 3274
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [VOLG] Trektocht Utrechtse Heuvelrug te paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 22:20

Ik zou eigenlijk het hele stuk dijk van nieuwegein - wijk - amerongen skippen, levensgevaarlijk om daar met een paard te rijden er gebeuren vaak zat ongelukken met fietsers en scooters omdat deze over het hoofd worden gezien.
Als ik een suggestie mag doen, zou ik van nieuwegein naar houten rijden, daar via nieuw wulven (natuurgebied met ruiterpaden) vanuit daar kan je twee kanten op.
of richting utrecht en vanaf de rand oud-amelisweerd dit is wel iets verder rijden maar wel veiliger vanwege spoorweg overgang naar bunnik
of richting vechten vanuit daar is het dichterbij naar bunnik maar dan moet je onder de snelweg door dmv een tunneltje en gelijk achter ligt een spoorweg overgang.
via bunnik naar cothen dan rijd je alleen maar over een fiets pad met brede bermen, voor werkhoven moet je onder één tunnel door en dan kan je in één stuk door naar cothen. bij cothen weer onder een tunnel door en dan kan je in één keer naar Doorn.

_suus19_

Berichten: 1721
Geregistreerd: 20-06-10
Woonplaats: Ter Aar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-18 22:38

Lillian__ schreef:
Ik zou eigenlijk het hele stuk dijk van nieuwegein - wijk - amerongen skippen, levensgevaarlijk om daar met een paard te rijden er gebeuren vaak zat ongelukken met fietsers en scooters omdat deze over het hoofd worden gezien.
Als ik een suggestie mag doen, zou ik van nieuwegein naar houten rijden, daar via nieuw wulven (natuurgebied met ruiterpaden) vanuit daar kan je twee kanten op.
of richting utrecht en vanaf de rand oud-amelisweerd dit is wel iets verder rijden maar wel veiliger vanwege spoorweg overgang naar bunnik
of richting vechten vanuit daar is het dichterbij naar bunnik maar dan moet je onder de snelweg door dmv een tunneltje en gelijk achter ligt een spoorweg overgang.
via bunnik naar cothen dan rijd je alleen maar over een fiets pad met brede bermen, voor werkhoven moet je onder één tunnel door en dan kan je in één stuk door naar cothen. bij cothen weer onder een tunnel door en dan kan je in één keer naar Doorn.


Kun je dat op een kaartje weergeven? Ik snap hem niet helemaal. Ga je dan niet heel Utrecht door? Dat lijkt me namelijk nog erger. En hoeveel is iets langer?

We zijn drukke wegen wel gewend gelukkig. Wat lastigere stukken zijn haast niet te voorkomen, we kunnen altijd afstappen en een stuk ernaast lopen.

Sintara

Berichten: 7385
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: [VOLG] Trektocht Utrechtse Heuvelrug te paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 23:14

Wat een leuk idee!
Wat betreft het trainen zou je kunnen kijken naar trainingsschema's voor endurance denk ik?
Je hebt twee dagen met echte afstand, verder is het des noods stappend te doen. Gaat vast wel goed komen ^^

Jindai

Berichten: 1878
Geregistreerd: 11-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 23:24

Lillian__ schreef:
Ik zou eigenlijk het hele stuk dijk van nieuwegein - wijk - amerongen skippen, levensgevaarlijk om daar met een paard te rijden er gebeuren vaak zat ongelukken met fietsers en scooters omdat deze over het hoofd worden gezien.
Als ik een suggestie mag doen, zou ik van nieuwegein naar houten rijden, daar via nieuw wulven (natuurgebied met ruiterpaden) vanuit daar kan je twee kanten op.
of richting utrecht en vanaf de rand oud-amelisweerd dit is wel iets verder rijden maar wel veiliger vanwege spoorweg overgang naar bunnik
of richting vechten vanuit daar is het dichterbij naar bunnik maar dan moet je onder de snelweg door dmv een tunneltje en gelijk achter ligt een spoorweg overgang.
via bunnik naar cothen dan rijd je alleen maar over een fiets pad met brede bermen, voor werkhoven moet je onder één tunnel door en dan kan je in één stuk door naar cothen. bij cothen weer onder een tunnel door en dan kan je in één keer naar Doorn.


Ik ben het helemaal eens met het dikgedrukte, het is echt geen fijne dijk om met je paard te rijden. :n
Het is er écht levensgevaarlijk en er is amper ruimte om elkaar te passeren, op mooie dagen is het gewoon compleet chaos. Op de dijk in Wijk bij Duurstede kan je een stukje omzeilen, maar dat weegt absoluut niet op tegen de rest van de route.

Lillian, welke tunnel bij Werkhoven bedoel jij? :o? Ik zie het even niet voor me. :+

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Re: [VOLG] Trektocht Utrechtse Heuvelrug te paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 09:14

Eens met Lilian :j over de dijk van Amerongen naar Nieuwegein wil je niet :n
Ik zou proberen om vanaf Amerongen zoveel mogelijk langs de onderste rand van de Utrechtse Heuvelrug naar Driebergen/Zeist te rijden en vanaf daar naar Nieuwegein/IJsselstein.

Heb je de trajecten van 3 en 4 mei op een meer gedetailleerd kaartje?

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 09:44

Gebruik eens Google maps voor die route langs de dijk, dan snap je wellicht wat hierboven bedoelt wordt.

Los daarvan zou ik de afstanden beter verdelen. Dit gaat je opbreken en je neemt een behoorlijk risico op problemen die je noodzaken de tocht af te breken.

Verleg bijvoorbeeld je slaapplek in Waverveen naar de camping bij Abcoude: http://www.campinghetriviertje.nl/
Je paard mag vast wel in het weilandje (ahum) naast de camping. Hebben wij ook eens gedaan. Prima plekje.
Dat is de tweede dag iets verder, maar dag drie zeker 10km minder! Overweeg dan ook om niet zo'n idiote haal richting langs de A1 te maken maar gerichter door te steken door bij Vreeland het ARK te kruisen. Niet de leukste weg, maar ruim vrijliggend fietspad.

Malenka

Berichten: 7559
Geregistreerd: 04-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 10:42

Heel erg veel plezier! Vooral Leusde/Woudenberg, Leersum/Amerongen is mooi!

Mijn eerste trektocht les was; "Doorrijden!" Ook als je denkt dat je niet helemaal goed rijd. Van veel stappen, stoppen, treuzelen en omdraaien zal je paard veel sneller moe worden dan een paar km extra lopen. En een drafje (of zelfs galopje) helpt echt om je paard vrolijk te houden.

_suus19_

Berichten: 1721
Geregistreerd: 20-06-10
Woonplaats: Ter Aar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-18 21:20

Bedankt voor de tip Malenka!

De dijk zag er juist uit als een klein rustig weggetje op Google Maps. Maar dat is het dus niet?! Ik wil sowieso nog een keer met de auto op sommige stukken gaan kijken. Ik zal ook even kijken op de laptop wat jullie precies bedoelen en of dat haalbaar is :)

Hierbij wat gedetailleerder per dag:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ikke ik vind je redelijk doordrammen in je tips. We gaan niet met tent enzo dus een camping valt af. Ik heb vrijwel alle campings in de omgeving die ook huisjes of vaste tenten hebben gebeld/gemaild om te vragen of we ook met paarden zouden kunnen komen. Kon vrijwel nergens. Ofwel de overnachtingslocaties zit heel veel tijd en moeite in en ze staan daarom vast.

De een zegt dat 40 km wel haalbaar is, de ander zegt van niet.. we zullen het moeten gaan bekijken en uitproberen.
Het voordeel is dat we super weinig bagage hebben waardoor we wel door kunnen rijden.

Een van de twee heeft ook endurance klasse 2 gelopen zonder problemen.
Die trainingsschema’s ken ik wel. Is alleen een hele andere manier van trainen ben ik bang omdat dat maar 1 dag een piekbelasting is. Een week achter elkaar vraagt veel meer natuurlijk.

Lillian__

Berichten: 3274
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [VOLG] Trektocht Utrechtse Heuvelrug te paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 23:18

ik ga even kijken of het mij lukt, ik kom bij je terug

Lillian__

Berichten: 3274
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 00:14

ik ga even kijken of het mij lukt, ik kom bij je terug

oke het was even een heksentoer. ik heb het 'beginpunt' even midden in nieuwegein gedaan omdat je toch door nieuwegein heen zal moeten.

Afbeelding
Dit is de hele route, waarop je de dijk tussen nieuwegein-amerongen helemaal over slaat

het eerste gedeelte en hier zijn twee mogelijkheden voor je gaat nadat je door recreatiepark nieuw-wulven heen bent naar rechts, (rode ster)
bij het rode cirkeltje, die ik even XXL heb gemaakt zodat hij opvalt onder een hele smalle 2baans tunnel door, er gaat hier van alles onderdoor, personen auto's, fietsers, brommers ect en dan gelijk erachteraan een veel gebruikt spoor (verbinding breukelen-arnhem) dan ga je naar rechts en rij je Bunnik in. (Restaurant vroeg houd je aan je rechterhand)
Afbeelding

of je gaat naar links (blauwe ster) en in plaats van naar rechts ga je naar links, dan rijd je over een vrij rustige weg naar de rand van utrecht, je moet nog wel het spoor over maar daar is het niet zo absurd druk. en dan ga je bij de kruising naar rechts en kan je in één keer door naar bunnik-odijk
Afbeelding

Vanaf bunnik kan je in één keer door naar cothen, bij bunnik moet je twee keer onder de snelweg door.
Afbeelding

Tussen Bunnik en cothen heb je nog odijk en werkhoven liggen
bij werkhoven ligt er een vrij lage fietstunnel die onder de provinciale weg doorgaat, als je een klein paard heb moet je iets bukken, is je paard groter dan 1,60 moet je over de hals gaan hangen
bij cothen ligt nog een fietstunnel die onder de doorgaande weg gaat en overgaat in een parallel weg
(rode cirkels geeft de tunnels aan)
Afbeelding

ik heb hem niet doorgetrokken tot amerongen!
je kan vanaf cothen tot aan doorn over een fietspad/parallel weg, in doorn ga je tegenover huis Doorn de beaufortweg op (de toren op het voetbal veld links van je houden) de beaufortweg gaat over in de buurtweg en op de buurtweg kun je via de sanderburgerweg de postbaan op, deze is onverhard/zand deze kun je helemaal uitrijden tot de hoolweg, op de hoolweg kun je de N225 oversteken en daar de utrechtseheuvelrug op OF doorrijden naar Leersum MAAR leersum kan zeker in de zomer erg druk zijn dus je kan er dan ook voor kiezen om bij de Donderberg over de leersumse velden naar Amerongen te rijden, maar Hillary die kent daar de weg weer beter dan ik.
Afbeelding

TS de dijk tussen nieuwegein en amerongen LIJKT rustig, maar zeker in de zomermaanden (april-september) is het een geliefd motorcircuit en dan niet één nee van wel twintig. ook liggen er uiterwaarden aan de rivierkant en weilanden/akkers aan de andere kant, rond die tijd is het natuurlijk het druktst op de boerderijen en ik vermoed dat niet alle jongens hun tractorbewijs hebben. er zijn te weinig uitwijk mogelijk heden met je paard om elkaar echt veilig te kunnen passeren. de dijkwegen zijn ook nog eens heel erg smal en die tractor-combine combi's heel erg breed. dus ik raad je dat stuk echt heel erg af! ook de wegen die onder de dijk doorlopen (amerongerwetering van wijk naar leersum) wil je met een paard NIET rijden. ze rijden daar echt absurd hard.

Melissa0304

Berichten: 4448
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Re: [VOLG] Trektocht Utrechtse Heuvelrug te paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 05:06

gaaf zeg! ik ga je volgen :) success nog even met de uiteindelijke route

neile

Berichten: 2014
Geregistreerd: 09-01-10

Re: [VOLG] Trektocht Utrechtse Heuvelrug te paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 07:21

Oooh, dit topic doet het bij mij ook terug kriebelen. Wij hebben ook twee trektochten gedaan. Ook vanuit de stalling vertrekken want wij hadden simpelweg geen eigen trailer op dat moment.

De omgeving ken ik totaal niet, dus daar kan ik je niet mee helpen. Met twee jonge, regelmatig gereden paarden in goede gezondheid en conditie kan je mits 'net' rijden écht wel een dag 37 km rijden hoor. Wij hebben een driedaagse gereden van 89 km in totaal, tel maar uit... De merrie die ik had, had zelfs niet de beste rug en was 'al' 11 jaar. Geen dag gekreupeld. Meestal stap, draf en af en toe een galopje. Merkten we dat de paarden of wij moe waren stapten we even of stopten we even voor een rustmoment. Zo'n rustmoment moet je niet elk uur doen inderdaad, maar je kan best een keer pauzeren hoor. Een paard is niet van suiker, in andere continenten wordt er veel meer van paarden gevraagd dan wat wij van hen vragen en met de zorg die we ze geven. ;)

Hoe ga je het doen met eten trouwens?

_suus19_

Berichten: 1721
Geregistreerd: 20-06-10
Woonplaats: Ter Aar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-18 15:56

Lillian bedankt voor het uitzoekwerk en je duidelijke kaartje! We gaan het op die manier rijden. Ik denk dat we kiezen voor de blauwe ster. Klinkt beter in je omschrijving haha.

Neile dat klinkt hoopvol voor ons. Inderdaad vragen ze in sommige landen veel meer, maar het moet voor de paarden ook vooral leuk zijn vind ik!

Ontbijt krijgen we bij de meeste B&B's, lunch ook bij een paar. Voor de rest zoeken we onderweg wel iets te eten. Paar pakjes koekjes mee voor nood.
De paarden moeten het even zonder krachtvoer doen. Dat krijgen ze sowieso al niet zoveel.

De voorbereidingen gingen goed. De paarden zijn bekapt, tuig is gecontroleerd en schoongemaakt. Halverwege de week komen de ouders van mijn reisgenootje langs, dus die nemen een schone set kleding mee, super fijn!

Helaas gisteren een flinke tegenvaller gehad..
Wij wilden gisteren nog een klein rondje rijden, helaas vielen ik en pony al in de eerste 100 meter. We lagen allebei op het asfalt. Super stom, ze wilde niet door lopen, dus ik spoorde haar aan en toen gleed ze uit. In eerste instantie stond ze op 3 benen. Na een paar stapjes lopen liep ze weer normaal. 's Avonds werd één van haar achterbenen een beetje dikker. Dat heb ik meteen gekoeld en vanmorgen weer. Ze is niet kreupel, maar loopt wel wat kort en stijf..

Ik baal echt zo en weet niet zo goed wat ik moet doen. We hebben een reserve paard kunnen regelen, die mee zou mogen. Morgen avond hakken we de knoop door. Als het alleen wat spierpijn is zal ze dan goed moeten lopen, is het meer en loopt ze nog stijf blijft ze thuis.
Wat zouden jullie doen?

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Re: [VOLG] Trektocht Utrechtse Heuvelrug te paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 16:05

De route langs Pijnenburg kan je niet meer op die manier nemen.
Ze zal iets meer richting Soest moeten rijden en daar de N234 moeten oversteken.
Pijnenburg is afgesloten.

_suus19_

Berichten: 1721
Geregistreerd: 20-06-10
Woonplaats: Ter Aar

Re: [VOLG] Trektocht Utrechtse Heuvelrug te paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-18 16:33

Bedankt voor de tip! :D

Lillian__

Berichten: 3274
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [VOLG] Trektocht Utrechtse Heuvelrug te paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 17:11

Misschien even voor de weg vanaf leersum naar woudenberg hillary of sakvis een berichtje sturen, hun maken (vaak samen) regelmatig de heuvelrug onveilig en kennen de wegen goed.