Buitenrijmaatje Ginkelse hei

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Saaams

Berichten: 13264
Geregistreerd: 20-01-10

Buitenrijmaatje Ginkelse hei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-18 22:04

Goedenavond Bokkers!

Ik zou graag meer op pad willen met mijn pony. We hebben hier het bos om de hoek. Maar ik ben eigenlijk verliefd op de (lange) mooie paden van de Ginkelse Hei in Ede die ik op fotos en videos voorbij zie komen.

Is er misschien iemand uit de omgeving en bekend met de ruiterroutes die samen naar buiten wil? Ik wil wel graag een actieve ontspannen rit: stap, draf, galop. Eventueel iemand die endurance traint en kilometers wil maken. Wij willen graag de galop verbeteren voor de cross en dat lijkt me ideaal op deze hei ivm rechte stukken. Maar iemand die gewoon lekker op pad wil is ook top!

Ik heb een brave connemara D pony, niet heel dapper aangelegd in haar eentje. Maar bokt, rent en steigert niet. Staat correct aan de hulpen. Ze stapt flink door, dus een paard is geen probleem. Wij komen uit Soest. :D Mijn voorkeur gaat uit naar een doordeweekse dag, ivm mijn werk in de zorg. Zelf ben ik 22 jaar.


Afbeelding

Afbeelding

jildou1979
Berichten: 318
Geregistreerd: 03-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 22:25

Ik rijd daar regelmatig met mijn haflinger. Ze is braaf en vriendelijk naar andere paarden. Lijkt me gezellig om een keer af te spreken daar. Ik kom zelf vanaf de andere kant (Arnhem /Nijmegen)
Afbeelding
Pas geleden zag ik trouwens nog een topic voorbij komen voor een buitenrijmaatje in dezelfde omgeving.
[BRT] Buitenrijmaatje gezocht. Omgeving Ede/Lunteren.

Saaams

Berichten: 13264
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-18 21:35

Even een upje.

Iemand met tijd/zin om donderdag 15/2 buiten te rijden?
Ginkelse heu/Hilversumse hei. Mag allemaal :D

esther_ess
Berichten: 35
Geregistreerd: 24-04-17
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 00:12

Mijn paard staat ook tussen Arnhem / Nijmegen. Interesse om eens samen buiten te gaan rijden op Ginkelsd hei, Posbank of zoiets dergelijks?