Buitenrit langs de kust voor mijn oma

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Buitenrit langs de kust voor mijn oma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-18 18:05

Bedankt voor de tip leeslampje! En bedankt voor het opzoeken Anja :)
Met begeleiding is zoals ik al eerder schreef niet erg, als er maar een mogelijkheid is tot "privé" begeleiding, dus geen andere mensen bij de groep. Ik ga eens even kijken naar de manege die jullie noemen!

Anja_96

Berichten: 773
Geregistreerd: 15-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 18:07

Frummels schreef:
Bedankt voor de tip leeslampje! En bedankt voor het opzoeken Anja :)
Met begeleiding is zoals ik al eerder schreef niet erg, als er maar een mogelijkheid is tot "privé" begeleiding, dus geen andere mensen bij de groep. Ik ga eens even kijken naar de manege die jullie noemen!

Graag gedaan hoor! Opzoeken was maar een kleine moeite. Heb er zelf namelijk ook een aantal strandritten gemaakt. Ik vind het een fijne stal, met leuke paarden en leuke ritten!

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Buitenrit langs de kust voor mijn oma

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 19:29

Vaak is het bij manege wil mogelijk om privé begeleiding te hebben, maar meestal betaal je dan ook de voorruiter. Dus stel je rit kost dertig euro per persoon, betaal je ook nog dertig voor de voorruiter.
Bij manege Smit in noordwijkerhout kan je privé boeken, zodat er, behalve de voorruiter, verder geen vreemden met je groep mee gaan.

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Buitenrit langs de kust voor mijn oma

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 20:04

www.ironhorseranch.nl
Daar zijn privé buitenritten mogelijk. Dan ga je echt met zijn tweetjes + 1 begeleider :)

Autumnn

Berichten: 8039
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Buitenrit langs de kust voor mijn oma

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 20:28

Manege Heemskerk? Daar heb je wel een begeleider mee helaas. Voor mijn 19 jarige is het strand ff te ver anders had je die zo mee gemogen :)

Michelleex

Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Buitenrit langs de kust voor mijn oma

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 21:28

Kan bij de stal ook.

Anoniem

Re: Buitenrit langs de kust voor mijn oma

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 21:30

Ik heb bij De Stal een ontzettend fijne privérit gedaan een paar jaar geleden. Er is veel mogelijk bij ze.

eclair98

Berichten: 11603
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 21:38

Danseresje schreef:
Vaak is het bij manege wil mogelijk om privé begeleiding te hebben, maar meestal betaal je dan ook de voorruiter. Dus stel je rit kost dertig euro per persoon, betaal je ook nog dertig voor de voorruiter.
Bij manege Smit in noordwijkerhout kan je privé boeken, zodat er, behalve de voorruiter, verder geen vreemden met je groep mee gaan.

Ik heb met deze manege ervaring in de grotere groepen en ik vind dit echt een hele fijne stal. Ben er al een aantal keer terug geweest!

Ingrid_92

Berichten: 2829
Geregistreerd: 20-05-12
Woonplaats: Stellendam

Re: Buitenrit langs de kust voor mijn oma

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 23:29

Iron Horse Ranch, is al genoemd zie ik, maar daar hoor ik idd ook positieve verhalen over.