Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 11:12

Fabster schreef:
O tnx!

Die ritsen zijn hier ook altijd een probleem. Gaan altijd stuk. En ik verlies mijn clickers altijd. Vrijdag ook weer 1 verloren. Ik moest onderweg plassen. Denk dat ik m daar ben verloren :D


Jaaa normaal maak ik altijd wel foto’ s onderweg dus miste nu echt iets.

Ben op Ali al opzoek naar een nieuwe. Wil het liefst een waterdichte. Ik heb zo’ n spetterpaard :))

Emori

Berichten: 13116
Geregistreerd: 09-02-06
Woonplaats: Fryslân

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 19:51

Heerlijk die bosritjes.
Gister wel in het bos geweest maar zonder paard haha

Vandaag moest ik mijn paard weer inleveren -O-
2,5 km gewandeld
Afbeelding

No_No

Berichten: 6676
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: overijssel

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 20:40

Ik heb vandaag een stukje gewandeld maar ik heb een andere app aangehad om te testen. Equilab. Kan dat op een of andere manier toegevoegd worden? Niet dat die 2 km zo veel doet maar volgende week gaan we naar de Veluwe en dan doe ik deze ook aan. Vriendin van mij doet dan Endemondo denk ik.

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 22:01

Heb vandaag wel gereden, maar was een rit from hell. Paard had geen zin, houdt niet van natte voeten en alles was nat. Dus hij liep zich zo op te winden dat hij op een gegeven moment overal van schrok :roll: . Ik werd er pussig van, wasrdoor paard én hond nog nerveuzer werden en helemaal rare dingen gingen doen. Dus heb een lus van 3 km ingekort en de laatste 2 km heb ik er naast gelopen. Niet meer te doen langs de weg. Toch 9 km, masr die duurde een eeuwigheid. Morgen naar de Drunense Duinen. Hoop dat dat beter gaat. Neem ik wel Caj mee....

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 22:57

Fabster schreef:
Heb vandaag wel gereden, maar was een rit from hell. Paard had geen zin, houdt niet van natte voeten en alles was nat. Dus hij liep zich zo op te winden dat hij op een gegeven moment overal van schrok :roll: . Ik werd er pussig van, wasrdoor paard én hond nog nerveuzer werden en helemaal rare dingen gingen doen. Dus heb een lus van 3 km ingekort en de laatste 2 km heb ik er naast gelopen. Niet meer te doen langs de weg. Toch 9 km, masr die duurde een eeuwigheid. Morgen naar de Drunense Duinen. Hoop dat dat beter gaat. Neem ik wel Caj mee....


Balen zeg, drunense duinen zijn heerlijk! Wij gaan toevallig vrijdag!

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 23:00

Dayanaera schreef:
Fabster schreef:
Heb vandaag wel gereden, maar was een rit from hell. Paard had geen zin, houdt niet van natte voeten en alles was nat. Dus hij liep zich zo op te winden dat hij op een gegeven moment overal van schrok :roll: . Ik werd er pissig van, waardoor paard én hond nog nerveuzer werden en helemaal rare dingen gingen doen. Dus heb een lus van 3 km ingekort en de laatste 2 km heb ik er naast gelopen. Niet meer te doen langs de weg. Toch 9 km, maar die duurde een eeuwigheid. Morgen naar de Drunense Duinen. Hoop dat dat beter gaat. Neem ik wel Caj mee....


Balen zeg, drunense duinen zijn heerlijk! Wij gaan toevallig vrijdag!


Ach ja, gebeurt wel eens. Volgende x die route met hem nog maar een x doen. Als t wat droger is :D

Ik kom regelmatig in de DrunenseDuinen. Morgen toevallig met man en de 2 honden. Over 2 weken met 2 dames te paard. Kennis woont vlak bij de Duinen, dus dat is gezellig.

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 23:13

Ja hier ook, hebben ook aan de duinen gestaan :j

Toch ben ik blij met waar we nu staan <3

spatter

Berichten: 14454
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Bocholt-belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 11:40

Zondag rondje bos gedaan maar naast dat de bevers bijna het hele bos blank zetten met hun dammen, waren er ook veel omgevallen bomen.
Gelukkig stapt mijn paard gemakkelijk over dikke stammen of laat zich daar gemakkelijk langs leiden.
2 x onder een scheve boom gelimbo-danst. Paard paste net met zadel , ik hing er als een idiaantje langs :D


Afbeelding

Afbeelding

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 23:53

Vandaag gereden in de Drunense Duinen. Maar daar zijn echt heel veel paden versperd door omgevallen bomen. Caj heeft zich echt bewezen als klimgeit! We hebben af en toe hele vreemde trucs moeten uithalen om er toch door te kunnen.

Maar het was heerlijk en er zijn weer 14 km bijgeschreven.

Keek trouwens na een km of endomondo het wel deed, had ik ineens een gemiddelde snelheid van boven de 200 km/u. Daar was blijkbaar iets fout gegaan. Dus endomondo maar gestopt en opnieuw aan gezet. Toen ging t beter :D


Afbeelding


Afbeelding

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 00:05

Turbo Fjord 8-)
Leuke pics!

rollyjogered

Berichten: 200
Geregistreerd: 10-09-16
Woonplaats: Noorwegen

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 09:19

ik durf echt het bos nog niet in. gister klein rondje van 9km gedaan langs het bos en ik vond het al super eng. ;( zoveel bomen hangen nog scheef of leunen tegen andere bomen. moet er niet aan denken dat dat op m’n paard valt.

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 09:51

Haha! Nou we kwamen inderdaad een paar bomen tegen die heel spannend over t pad hingen in een andere boom. Inderdaad heel snel eronderdoor. Maar de Drunense Duinen beslaat een heel groot gebied. Dat is voorlopig nog niet allemaal opgeruimd.

Afbeelding

Ook op de ruiterpaden echr heel veel afgewaaide takken van vooral dennebomen. Die naalden vergaan ook niet snel, dus die paden houden lekker lang lekker veel vocht vast. De kwaliteit van de paden is dus voorlopig ook nog niet best.

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 11:37

Fabster schreef:
Haha! Nou we kwamen inderdaad een paar bomen tegen die heel spannend over t pad hingen in een andere boom. Inderdaad heel snel eronderdoor. Maar de Drunense Duinen beslaat een heel groot gebied. Dat is voorlopig nog niet allemaal opgeruimd.

[ [url=m/ZibzOa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ook op de ruiterpaden echr heel veel afgewaaide takken van vooral dennebomen. Die naalden vergaan ook niet snel, dus die paden houden lekker lang lekker veel vocht vast. De kwaliteit van de paden is dus voorlopig ook nog niet best.


Welke kant ben jij erin gegaan? Wij gaan vrijdag, dan kan ik alvast een beetje oriënteren haha

Emori

Berichten: 13116
Geregistreerd: 09-02-06
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 13:44

Stormt hier ook alweer
Bij elke windstoot gingen we een stukje wijken :')
Afbeelding

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 17:03

Dayanaera schreef:
Fabster schreef:
Haha! Nou we kwamen inderdaad een paar bomen tegen die heel spannend over t pad hingen in een andere boom. Inderdaad heel snel eronderdoor. Maar de Drunense Duinen beslaat een heel groot gebied. Dat is voorlopig nog niet allemaal opgeruimd.

[ [url=m/ZibzOa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ook op de ruiterpaden echr heel veel afgewaaide takken van vooral dennebomen. Die naalden vergaan ook niet snel, dus die paden houden lekker lang lekker veel vocht vast. De kwaliteit van de paden is dus voorlopig ook nog niet best.


Welke kant ben jij erin gegaan? Wij gaan vrijdag, dan kan ik alvast een beetje oriënteren haha


Bij de Roestelberg. Bij hoorde dat bij de Distelberg ook veel plat lag. Maar bij de Roestelberg heb he nog heel veel duin. Dus je hoeft niet door t bos.

Daihyo

Berichten: 88041
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 18:06

Hier heerlijk gereden vandaag. In het bos geen last van wind gehad. Schotse hooglanders en zwijnen gezien. Prachtig!
Met dank aan bokker Emptywords die ons op sleeptouw heeft genomen :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

EmptyWords

Berichten: 10575
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 18:28

Mn favoriet, normaal snelle, rondje. Zo'n mooi uitzicht daar. Ben alweer aan het bedenken waar het volgende rondje heen gaat :+

Emori

Berichten: 13116
Geregistreerd: 09-02-06
Woonplaats: Fryslân

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 18:29

Ik wil oooook! Haha

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 18:29

We gaan bij bosch en duin erin en via de de duinen naar de roestelberg :))

En dan door naar de klinkert om te lunchen

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 20:09

Waar is Bosch en Duin? Beetje goed parkeren? Als ik daar rij, zou ik echt nooit de Klinkert kunnen vinden. Gelukkig mijn vriendin wel, dus we zijn daar ook al eens gestopt voor de koffie.

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 21:44

Mooie pics Amanda!

Hier is het een grote blub zooi, tis deze winter echt verschrikkelijk...
Noodgedwongen maar weer een ijzertje aan de voorkant laten zetten, eenmalig, maar zo kunnen de hoeven weer een beetje fatsoenlijk aangroeien. Schoenen blijven helaas echt niet zitten met zulke zuigende pap bermen bij ons...
Ben wel benieuwd hoe mensen hier dit oplossen?

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 21:50

Blote voeten. Maar blijft overal vies inderdaad. Maar haar hoeven verlies ik gelukkig niet :+
Laatst bijgewerkt door Fabster op 24-01-18 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Emori

Berichten: 13116
Geregistreerd: 09-02-06
Woonplaats: Fryslân

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 21:52

hier ook blote voetjes..

Marije_jiplover

Berichten: 25314
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 21:58

Gewoon ijzers eronder.
Ik ben geen schoenenmens en blote voeten trekt die van mij ook niet ivm de puinige ondergrond van veel paden hier.

Achter wel blote voeten, die redden het in de winter wel, in de zomer gaan daar ook weer ijzers onder.

Daihyo

Berichten: 88041
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 22:02

Hier blote voeten. Voorlopig gaat dat goed. Al heeft hij wel wat moeite met de puinpaden.