Bokkers mee op ruitervakantie 2018?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
ikke

Berichten: 37440
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 19:32

Ik ben eens ergens op vakantie geweest, kwamen we langs een conculega en dat zag er ook niet zo gezellig uit en dat was ook het beeld dat men er lokaal van had.

Kortom, de specifieke locatie zegt meer dan de omgeving.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info


fohadie
Berichten: 4251
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 20:37

Nee, dit is duidelijk een andere ranch geweest dan waar ik was, of het moet in een paar jaar tijd flink verslechterd zijn!

Bij ons ging de eigenaar zelf mee als begeleiding en no way dat er ook maar iemand vertrok voor hij zelf al het tuig (zowel hoofdstel als zadel) had gecheckt en hij iedereen had aangesingeld. Ook hoefde wij de paarden niet uit de wei te halen, daar had hij hulp voor. We hoefden alleen te zadelen. En over de omgeving had hij genoeg te vertellen.

Erg jammer dat jij zo,n negatieve ervaring hebt gehad in Kroatie. Ik zat bij Bosco,s ranch, weet alleen de plaatsnaam niet meer. Weet jij de naam van jou vakantie nog? Weet ik iig dat ik daar niet heen hoef!

Bagheera_206

Berichten: 25851
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-18 10:56

Toch nog even een berichtje hier. Kroatiƫ was supertof! Eerste keer op ruitervakantie was toch best spannend. Red ik dat wel zo lang in het zadel en gaat dat wel goed met galoperen?

Maar ik heb de smaak te pakken!:D Op naar de volgende ruitervakantie. 8-)

It's not how good you are, but how good you want to be!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 1 bezoeker