Ervaringen Landgoed de Utrecht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xNicolx

Berichten: 1195
Geregistreerd: 29-12-06
Woonplaats: Arnhem

Ervaringen Landgoed de Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-16 22:01

Hallo!

Ik wil van de zomer een paar dagen weg met paard naar Baarschot, gelegen aan landgoed de utrecht.

Nu ben ik opzoek naar ervaringen hoe het rijden daar is.
Zijn er voldoende mogelijkheden om dagtochten te maken?
Zijn de ruiterpaden mooi?
Zijn er uitgezette routes die gemakkelijk kan volgen als je de weg niet kent?

Hoe is het met de dazen daar in de zomer gesteld?
Zit te denken aan half/eind augustus..

Alvast bedankt voor het reageren:)


Blue_Eyes

Berichten: 20349
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Ervaringen Landgoed de Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 13:17

Op de Utrecht kun je absoluut prachtig rijden! En je kunt er een hele poos vooruit. Rij een keer naar Herberg in den Bockenreyder, daar kun je je paard in de wei zetten en zelf lekker wat gaan eten. Je kunt er om de vennen heen rijden. Je kunt er eens op de toren klimmen. Er is genoeg te zien.
Ik kan me eigenlijk niet herinneren of er echt uitgezette ruiterpaden zijn, ik dacht van wel. En anders neem je een kaart mee? Er zijn sowieso knooppunten.

Wij rijden er over het algemeen half september en dan is er geen daas meer te bekennen.


If you hate the church because you think it's full of hypocrites, remember that the church is a hospital for sinners and not a museum for saints.

A_nouk

Berichten: 11624
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Ervaringen Landgoed de Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 13:18

Ik kan me zo ook niet helemaal bedenken of het nu echt ruiterpaden zijn maar je hebt er uitrij mogelijkheden genoeg inerdaad Vennen, bossen meer dan genoeg te zien !

Everest
Berichten: 1357
Geregistreerd: 02-12-05

Re: Ervaringen Landgoed de Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 21:44

Het is er prachtig! en dn Bockenreyder is echt een aanrader! Superleuk om te genieten op een terrasje, naast je paard in de wei of aan n balk. Zandpaden genoeg, maar echt uitgezette ruiterroutes met nummers ed zijn er naar mijn weten niet. Dazen zijn in die periode wel lastig, net als in andere bosrijke gebieden. Ik zou in ieder geval zeggen, veel plezier!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 2 bezoekers