melody7 schreef:Kun je niet via Bokt iemand in de buurt vinden?
Ik reed wel eens in de bossen met Bokkers, heel leuk! Nu rijd ik altijd alleen omdat ik nu niet zo ver kan rijden. Maar dat vind ik ook niet erg, ik rijd al een jaar of 5 in m'n uppie buiten met die pony. Als ik eraf val blijft ze altijd staan of komt ze terug en mijn ouders en haar eigenaren weten altijd dat ik weg ben en waar ik ongeveer rijd.
HopeDreamer schreef:melody7 schreef:Kun je niet via Bokt iemand in de buurt vinden?
Ik reed wel eens in de bossen met Bokkers, heel leuk! Nu rijd ik altijd alleen omdat ik nu niet zo ver kan rijden. Maar dat vind ik ook niet erg, ik rijd al een jaar of 5 in m'n uppie buiten met die pony. Als ik eraf val blijft ze altijd staan of komt ze terug en mijn ouders en haar eigenaren weten altijd dat ik weg ben en waar ik ongeveer rijd.
Das een goed idee!
Hoe zou ik dat het beste kunnen aanpakken? Vragen op de markt?
melody7 schreef:Kun je niet via Bokt iemand in de buurt vinden?
Hilary schreef:melody7 schreef:Kun je niet via Bokt iemand in de buurt vinden?
Ik heb altijd endomondo aan als ik rij; mijn stalgenootjes (2) kunnen dan volgen waar ik ben. Mocht er iets gebeuren, dan ben ik iig terug te vinden. Mijn paard heeft een dog tag aan z'n touwhalster (onder het hoofdstel) met zijn naam en mijn nummer erop. Mocht hij verdwalen zonder mij, kunnen ze me bellen. Nog nooit nodig gehad, gelukkig
Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 2 bezoekers