Buitenrijmaatje gezocht (Amerongen of Drunen)

Moderators: Nicole288, C_arola, Coby, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

sjoelbak

Buitenrijmaatje gezocht (Amerongen of Drunen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-16 09:59

Jaren heb ik een buitenrijmaatje uit Rijswijk gehad waar ik wekelijks mee naar Amerongen ging met de paarden.
Helaas heeft zij een paar jaar geleden haar paard verkocht ivm haar werk en aanschaf huis.
Ik heb dus niemand meer die mee kan naar het bos. Bij mij op stal hebben ze geen vervoer of ze durven niet of kunnen nooit.
In Amerongen (Parkeerterrein sportvelden/Boshuis) ken ik een mooi rondje van plm. 12km/1,5 uur.
Ik heb dus zelf een auto/trailer waar ik zelf mee daar naar toe kan rijden.
Ik woon ook redelijk in de buurt van Drunen, dus daar ritje is ook prima maar daar weet ik de weg niet, jij wel?
Wie heeft zin om me te gaan? Laat snel wat horen dan.

janneke584

Re: Buitenrijmaatje gezocht (Amerongen of Drunen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 10:11

Ik ga ook regelmatig naar het bos (Amerongen/Elst/Ede) en wil best af en toe samen gaan. Meestal ga ik alleen, omdat ik ook geen buitenrijmaatje heb. Echter maak ik meestal wel ritten van ongeveer 20km

sjoelbak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-16 10:27

Hoi, dank voor je snelle reactie! Leuk. Jammer dat jij meestal ook alleen moet, misschien kunnen we idd samen. 20 km is geen probleem. Het ritje dat ik ken, is het enige dat ik ken en toevallig plm. 12 km, vandaar dat ik die dan meestal rij. Afspreken in pb? Andere reactie ook nog welkom hoor:-)

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 11:52

Wij hebben de paarden aan het Edese bos staan, als je wil ben je welkom om eens mee te rijden.

Wees consequent, maar niet altijd....
If nothing goes right, go left!

Yvette01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 12:56

sjoelbak schreef:
Hoi, dank voor je snelle reactie! Leuk. Jammer dat jij meestal ook alleen moet, misschien kunnen we idd samen. 20 km is geen probleem. Het ritje dat ik ken, is het enige dat ik ken en toevallig plm. 12 km, vandaar dat ik die dan meestal rij. Afspreken in pb? Andere reactie ook nog welkom hoor:-)

Met rijmaatje is natuurlijk gezelliger, zeker als je in een nieuwe omgeving gaat rijden.
Maar ook indien je op jezelf bent aangewezen kun je met de ruiterrouteplanner goed uit de voeten zonder te verdwalen.
Amerongen, Ede, Elst en nog véél meer, ook de routes bij Drunen staan erop.

Ook in België en Duitsland en zelfs al een paar in Frankrijk.

Veel plezier.

Stichting ruiteren & mennen in Nederland http://www.ruiterenenmennen.nl/ De site voor het recreatief ruiteren en mennen

=====================================================================

sjoelbak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-16 09:30

Ik ga niet alleen op pad in een bos oid, als er wat gebeurd, hoeft niet eens aan mij/ons te liggen, zitten we daar.... beter van niet. Wel dank voor je reactie!

Edense bos ga ik graag een keer mee.

MarBri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 15:44

Rijdt ook af en toe in Amerongen en vertrek van dezelfde parkeerplaats. Ik rijdt meestal alleen omdat mijn paard niet met tussenschot in de trailer kan. Gezelliger om samen te rijden!

sjoelbak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-16 11:38

Sorry, had je berichtje nog niet gezien/gelezen. Jazeker gezelliger om samen te rijden!
zal een pb sturen met mijn e-mail adres, kun je me e-mailen als je een keer daar af wil spreken!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie