PeterK schreef:grid schreef:.
Deze lijsten zijn al aardig verouderd, 5 jaar oud, misschien handig om eens te vernieuwen.
Moet je tegen een moddie zeggen niet tegen mij

Maar volgens mij kloppen de meesten nog gewoon

PeterK schreef:grid schreef:.
Deze lijsten zijn al aardig verouderd, 5 jaar oud, misschien handig om eens te vernieuwen.
Exponent schreef:als ik juist zit heb je in Zeeland ook Hippo d'or... in Nieuwvliet !
Gypsy schreef:Nou als je wilt, ik woon op schouwen duiveland in zeeland en ik vind het altijd gezellig wanneer er iemand met me meekomt! Heb verzorgpaarden en een eigen paard staan, dus je bent altijd welkom om een keer samen het strand op te zoeken.
NiG schreef:manege grol zou ik afraden;
grote groepen (20 man is niet vreemd)
matig verzorgde paarden
er mogen ook beginners mee op strandritten, want tot gevaarlijke situaties kan leiden
Redhorse schreef:NiG schreef:manege grol zou ik afraden;
grote groepen (20 man is niet vreemd)
matig verzorgde paarden
er mogen ook beginners mee op strandritten, want tot gevaarlijke situaties kan leiden
Ik heb ook slechte ervaringen met Grol. Die manege staat ook in contact met een Center Parcs park, waar mensen aan de balie gewoon een rit kunnen 'bestellen' bij iemand die helemaal niet vraagt naar je ervaring of wat dan ook.
IriSharlotte schreef:Ik zou sowieso niet naar Ponyhof in Aagtekerke gaan.
Ik ben via een reisorganisatie daar een week op ponykamp geweest, nooit meer!
De paarden liepen daar in een wei waar nog geen 1 grassprietje instond.
Ze liepen MINSTENS 4 uur per dag .
Ze hadden geen stalling: dag en nacht buiten dus, of het nu regent of niet.
Ze hoefijzers waren bij een paard los: dat wisten ze al. Maar uhm, waarom zet je dat dan in je agenda als je dat al weet?![]()
We kregen les van iemand die ouder was als mij, maar minder ervaring had. Ze gaf het zelf toe! Kan ik haar dan niet beter les gaan geven?
Ik had die week een paard, Indy. Had dr gereden, afgezadeld, gepoetst enzo. Loop ik even weg, hinnikt ze zo naar me van: oh, alsjeblieft! Kom terug! Ik genoot dr net zo erg van
Het was wel een super week hoor! Als we niet op de manege waren..
Peggy1970 schreef:Bij manege Lisiduna in Burgh Haamstede heb ik een keertje de vuurtoren rit gedaan..Dat was erg leuk.
Je kunt op de site bekijken wat het kost.
Groetjes en veel plezier.
hoi schreef:IriSharlotte schreef:Ik zou sowieso niet naar Ponyhof in Aagtekerke gaan.
Ik ben via een reisorganisatie daar een week op ponykamp geweest, nooit meer!
De paarden liepen daar in een wei waar nog geen 1 grassprietje instond.
Ze liepen MINSTENS 4 uur per dag .
Ze hadden geen stalling: dag en nacht buiten dus, of het nu regent of niet.
Ze hoefijzers waren bij een paard los: dat wisten ze al. Maar uhm, waarom zet je dat dan in je agenda als je dat al weet?![]()
We kregen les van iemand die ouder was als mij, maar minder ervaring had. Ze gaf het zelf toe! Kan ik haar dan niet beter les gaan geven?
Ik had die week een paard, Indy. Had dr gereden, afgezadeld, gepoetst enzo. Loop ik even weg, hinnikt ze zo naar me van: oh, alsjeblieft! Kom terug! Ik genoot dr net zo erg van
Het was wel een super week hoor! Als we niet op de manege waren..
Ik ben daar vaker op ponykamp geweest, ik vond het weel heel leuk maar op een gegeven moment vond ik het ook saai worden, het viel mij alitjd ook op toen ik daar kwam, dat er der wel weer een paard ziek of kreupel was of niet zo goed kon lopen etc. Dus qua verzorging ben ik het met je eens. Het is ook raar want ze hebben der best veel paarden en pony's en dat elk paard of pony 4 uur per dag moet lopen dat is niet te doen voor ze.
hoi schreef:IriSharlotte: Nou die paarden hoeven niet elke dag brandschoon gepoest te zijn, natuurlijk wel goed waar het zadel ligt enzo en de hoeven goed worden bijgehouden maar ze mochten voor mij wel beter opletten met ziektes en waren sommige ook kreupel , want elk paard had wel weer iets. Die 2 vierkante beton waar sommige dag en nacht op moeten staan met wat hooi vond ik eigenlijk ook niet kunnen
, die paarden zagen er toen ook verveeld uit.
hoi schreef:Kan me nog herrineren dat ze zonder zadel op een pony z'n billen ging zitten zodat ie ging bokken en dat was blijkbaar dan ''lol''. dat vond ik toch wat minder van hun, die pony vond dat juist vervelend.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers