Jeannine schreef:Als de paarden aangeven dat het niet meer gaat, dan stoppen ze uiteraard.
Vanaf nu gaan ze rustiger aan doen. Ze hebben wel degelijk geoefend, maar je kunt niet alles van te voren weten.
Ze hebben alle tijd van de wereld.
krakkemikkig zullen ze niet verder gaan hoor, neem dat maar van mij aan.
Jeannine schreef:verslag van donderdag 18 maart
Rustig wandeldagje vandaag . Met de paarden over de veluwe gelopen. Nederland op zijn mooist… Bagage achtergelaten op stal Mansour . Om half zeven aangekomen bij Arlette Groenewoud. Zij runt samen met haar familie een manege en een restaurant op een voormalig landgoed. Zie http://www.stalmiddenheuven.nl/ . Morgen gaan we naar laag soeren, lekker dichtbij en weer zonder bagage. Leanne en onvolprezen Tedje brengen ons de bagage met de auto. Douchen slapen doen we vandaag bij Jaco, couchsurfer in een voormalig postkantoor!
Jeannine schreef:Ze hebben wel degelijk geoefend, maar je kunt niet alles van te voren weten.
Sandrina schreef:Hoe hebben jullie dat met het voer geregeld, krijgen ze wel 4 maal per dag ruwvoer en is daar wel tijd voor als jullie zo lang onderweg zijn? Wanneer krijgen ze hun krachtvoer, want ook dat is hard nodig als ze zo lang voor jullie werken?
Romeo2007 schreef:Goh, de reacties vallen me wel tegen zeg, i.p.v. bewondering voor de heren zie ik enkel onaardige berichten. Deze heren zijn heus niet onvoorbereid aan de tocht begonnen.
Als de paarden aangeven dat het niet meer gaat/kan, wordt er gestopt zoals duidelijk is aangegeven.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers